Gå til innhold

Hvem vasker hos dere?

Gjest mann 31 med ren samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er flink! Det skal du ha.

Men her hjemme er det også mannen som gjør mest når jeg summerer.

Men vi har vaskehjelp som tar en stor del, da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er det min mann som støvsuger og vasker gulv, det hender jeg støvsuger en gang i blandt også, om det trengs ekstra. Jeg tørker støv og vasker vindu.

Jeg vasker tøyet, som regel og han legger det ferdig brettede tøyet inn i skap.

Middagen deler vi på å ordne og oppvasken etterpå tar den som ikke laget middag den dagen.

Gjest Singel kvinne
Skrevet

Hos meg vasker ei polsk dame. Du høres ellers ut som et funn av en mann ... JA - jeg vil gjerne adoptere deg! Du høres praktfull ut :-)

Skrevet

Siden ungene mine er bare 5,5 og 7,5 år gamle så er det jeg (kvinne, 38 år) som står for alt av renhold og vedlikehold her i huset gitt.

Lucky me...mine er nå snart 12 og 16, så jeg har outsourcet deler av husarbeidet til dem.

Selvfølgelig mot klekkelig betaling og lønnsforhandlinger som overgår alle andre jeg har hørt om. Men jeg er fremdeles regent i huset, så jeg har obligatorisk tvungen lønnsnemd så fort de knyr...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...