Gå til innhold

Film for barn, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker en søt film fra jeg var liten om to otere (ikke tegnefilm) som de fulgte gjennom årstidene, du ser de leke seg i snøen om vinteren og følger dem både over og under vann, tror ikke filmen var særlig langvarig:)

Noen som husker en tittel kanskje?? vil så gjerne forsøke og få tak i den da minstemann elsker otere;)

Videoannonse
Annonse
Gjest prust
Skrevet

Jeg husker også den filmen. De rutsjet i snøen ned en bakke - det var kjempestilig!

Aner ikke hva den het...

Skrevet

Kan det være Selik?

nei:-) det er en sel... dette er om 2 otere, ganske gammel film.. Men takk for forslaget:)

Skrevet

Jeg husker også den filmen. De rutsjet i snøen ned en bakke - det var kjempestilig!

Aner ikke hva den het...

Jepp, du tenker på den samme ja:)

Skrevet

nei:-) det er en sel... dette er om 2 otere, ganske gammel film.. Men takk for forslaget:)

Jeg tror jeg har sett den - men det er leeeenge siden.

*graver i hukommelsens indre*

Skrevet

Hehe - tenkte det når jeg hadde skrevet det. Skulle ikke forundre med om Selik var en sel, tenkte jeg...litt for sent...

Gjest LucySky
Skrevet

Tror det er en norsk dokumentarfilm. Kanskje det går an å skrive/maile NRK og spørre?

Gjest LucySky
Skrevet

Tror det er en norsk dokumentarfilm. Kanskje det går an å skrive/maile NRK og spørre?

P.S

Det kan kanskje være Per Høst? Han lagde mange flotte dyrefilmer i sin tid.

Skrevet

P.S

Det kan kanskje være Per Høst? Han lagde mange flotte dyrefilmer i sin tid.

Tusen takk for svar, skal kontakte nrk på mandag og spørre.. Må jo nesten være igjennom dem på en eller annen måte da det kun fantes NRK på den tiden:)

Skrevet

Jeg har lest boka, hvis det er den jeg mener.

Det var om en gutt (Mons) og ei jente (Marit?). Mons og Marit fra høst til sommer TROR jeg boka heter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...