Gjest bekymret jente Skrevet 29. mars 2001 Skrevet 29. mars 2001 Jeg er fullstendig klar over at dette er noe mange spør om, men fant likevel ikke svar på akkurat det jeg lurte på - så jeg spør: Begynte med 20 mg Cipramil i november. Ingen særlige bivirkninger (kun ifht. det seksuelle). Økte til 40 mg i beg. av januar. Heller ikke da hadde jeg merkbare bivirkninger. Har tatt medisinen helt regelsmessig, og har brukbar effekt. Siste uken har jeg hatt stadig tilbakevendende hodepine. Det sitter stort sett i pannen/tinningene. Ofte våkner jeg med litt murring i hodet, og så øker det ut over dagen. Må da ta smertestillende for å kunne fungere på jobb. Så lurer jeg på: Kan dette være bivirkninger? Ellers kan jeg nevne at jeg sliter med aggresjon rettet mot meg selv (ikke selvskading), er noe anspent, tar meg selv i å bite tennene hardt sammen i lange perioder. Så kanskje det bare er spenningshodepine...??? Kan det være noe annet, mer alvorlig? (sukk...her kommer angsten) - Hva er varselssymptomer på f.eks blodpropp i hjernen, svulst og sånn? Og IKKE le av det - det er stress å bekymre seg mye! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. mars 2001 Skrevet 29. mars 2001 Jeg synes du beskriver en typisk spennigshodepine. Du biter tennene sammen. Er det noe du biter i deg? 0 Siter
Gjest bekymret jente Skrevet 29. mars 2001 Skrevet 29. mars 2001 Jeg synes du beskriver en typisk spennigshodepine. Du biter tennene sammen. Er det noe du biter i deg? Takk for raskt svar! Noe jeg biter i meg? Det er litt rørete - behov jeg ikke synes jeg har rett til å ha, tilfredstille alle andres behov, anklager/forakter meg selv osv. Men nå vet jeg hvertfall om at jeg er stygg mot meg selv :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.