Gå til innhold

ler meg å le..=)

Anbefalte innlegg

Gjest -baresmiler-

(veit ikke helt hvor dette innlegget kan passe, så jeg poster det på litt ulike forum i håp om at det dukker opp noen med tips)

Det her høres sikkert inmari idiotisk ut, men jeg trenger bokstavelig talt konkret hjelp til å lære å le..

Altså, jeg er ei glad jente og digger komedier og festlige ting som folk flest, men jeg ler så lite. Altså dvs, jeg smiler men det kommer lite lyd. Prøver jeg å legge til latter så høres det bare falskt ut og folk tror at det er en påtatt latter, noe det jo faktisk er, selv om jeg er i såpass godt humør at jeg vil le..

Og det her er kjipt rett og slett. For i sammenhenger med mange folk og jeg har det topp og alle ler, mens jeg bare smiler eller kommer med "fake" latter, så tror jo alle at jeg sånn egentlig ikke har det gøy..

ja, det her er et seriøst innlegg. -Og jeg lurer da altså på om det fins noen konkrete "øvelser" som på en eller annen måte kan hjelpe meg til å le..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235113-ler-meg-%C3%A5-le/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kakki1365380609

Det finnes jo egen kurs for dette. Ofte er det da bedrifter som leier inn konsulenter for å holde latterkurs for sine ansatte.

Jeg var med på ett, og da fikk vi diverse øvelser som vi skulle gjøre. Latter er sunt for kroppen enten den er ekte eller falsk, og etter å ha ledd falskt en stund så kommer som regel den ekte latteren :o)

Øvelse gjør mester.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235113-ler-meg-%C3%A5-le/#findComment-1800366
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...