Gjest togli Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 For en nydelig, trist og rørende film! *fortsatt gåsehud* 0 Siter
citygirl Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Du anbefaler, med andre ord? Ennå ikke sett den. Vurderer å kjøpe den etter din anmeldelse:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Du anbefaler, med andre ord? Ennå ikke sett den. Vurderer å kjøpe den etter din anmeldelse:-) Ja, jeg likte den kjempegodt! Starten var litt treig, men filmen tok seg veldig godt opp. Jeg er litt usikker på om mannen min ville likt den (han er ikke hjemme i kveld). Det er en liten mulighet for at han vil synes den er litt for "dyp" og/eller søtsuppeaktig ;-) Men godt mulig han hadde likt den kjempegodt også! 0 Siter
citygirl Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Ja, jeg likte den kjempegodt! Starten var litt treig, men filmen tok seg veldig godt opp. Jeg er litt usikker på om mannen min ville likt den (han er ikke hjemme i kveld). Det er en liten mulighet for at han vil synes den er litt for "dyp" og/eller søtsuppeaktig ;-) Men godt mulig han hadde likt den kjempegodt også! *bestiller* Trenger en feel good movie i fall det blir en rolig helg:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 *bestiller* Trenger en feel good movie i fall det blir en rolig helg:-) Da har du valgt riktig film :-) 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Ja, jeg likte den kjempegodt! Starten var litt treig, men filmen tok seg veldig godt opp. Jeg er litt usikker på om mannen min ville likt den (han er ikke hjemme i kveld). Det er en liten mulighet for at han vil synes den er litt for "dyp" og/eller søtsuppeaktig ;-) Men godt mulig han hadde likt den kjempegodt også! hehe, må flire litt... Mannen min vil ikke se den! Så jeg får prøve å se den en gang han er på jobb :-) 0 Siter
citygirl Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Da har du valgt riktig film :-) *Gleder seg* Jeg er en sucker for gode kjærlighetsfilmer. Særlig de som får det puritanske USA til å hoste over burgerne sine. Rekker aldri filmer mens de går på kino. 5 år etter de var populære havner de på billigsalg i butikken - DA først husker jeg på at jeg ikke har sett dem. Men nå har jeg bestilt denne - skal komme i posten snart! :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 hehe, må flire litt... Mannen min vil ikke se den! Så jeg får prøve å se den en gang han er på jobb :-) Kanskje han er redd for at han skal bli homse? ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 *Gleder seg* Jeg er en sucker for gode kjærlighetsfilmer. Særlig de som får det puritanske USA til å hoste over burgerne sine. Rekker aldri filmer mens de går på kino. 5 år etter de var populære havner de på billigsalg i butikken - DA først husker jeg på at jeg ikke har sett dem. Men nå har jeg bestilt denne - skal komme i posten snart! :-) Håper du liker den da! Jeg kommer nok til å føle meg litt skyldig i motsatt fall ;-) 0 Siter
citygirl Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Håper du liker den da! Jeg kommer nok til å føle meg litt skyldig i motsatt fall ;-) Jeg er ganske alt-etende mht film, men glemmer fort de forglemmelige. Har du sett Fried Green Tomatoes at Whistle Stop Café og Something's gotta give med Jack Nicholson ++? Yndlingsfilmer! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jeg er ganske alt-etende mht film, men glemmer fort de forglemmelige. Har du sett Fried Green Tomatoes at Whistle Stop Café og Something's gotta give med Jack Nicholson ++? Yndlingsfilmer! Den første har jeg sett. Den er nyyydelig :-) Den siste er jeg usikker på om jeg har sett... 0 Siter
citygirl Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Den første har jeg sett. Den er nyyydelig :-) Den siste er jeg usikker på om jeg har sett... Tror den heter noe helt annet på norsk. Handler om Jack som bedårer unge kvinner, får hjerteinfarkt og livet forandrer seg:-) Helt herlig. Må ses! Fra 2004-5? Deromkring. 0 Siter
tonie Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Tror den heter noe helt annet på norsk. Handler om Jack som bedårer unge kvinner, får hjerteinfarkt og livet forandrer seg:-) Helt herlig. Må ses! Fra 2004-5? Deromkring. "Når du minst venter det" heter den. 0 Siter
citygirl Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 "Når du minst venter det" heter den. Yes - thank you. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Tror den heter noe helt annet på norsk. Handler om Jack som bedårer unge kvinner, får hjerteinfarkt og livet forandrer seg:-) Helt herlig. Må ses! Fra 2004-5? Deromkring. Jaaa, den var bra! Vi har nok sånn ca samme smak :-) Her er den tror jeg: http://interaktiv.vg.no/filmextra/film.php?id=25 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Kanskje han er redd for at han skal bli homse? ;-) Ssss :-) 0 Siter
citygirl Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jaaa, den var bra! Vi har nok sånn ca samme smak :-) Her er den tror jeg: http://interaktiv.vg.no/filmextra/film.php?id=25 Det er ikke den - det er en nyere film, heter "Somethings's gotta give" var det en informert doler som kunen fortelle meg. Men livets lyse side er også er herlig film. Litt svak for Jack - selv om han kunne vært faren min;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Så den er verdt å se altså? Jepp, så absolutt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.