Snacky1365380698 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Så den er verdt å se altså? Så den for ikke lenge siden fordi "alle" hadde sett den. Skikkelig fin film. Ble veldig rørt. Meeen, litt kjedelig enkelte ganger og noen scener som jeg ikke skjønner hvorfor var med. Men absolutt verdt å få med seg 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Så den for ikke lenge siden fordi "alle" hadde sett den. Skikkelig fin film. Ble veldig rørt. Meeen, litt kjedelig enkelte ganger og noen scener som jeg ikke skjønner hvorfor var med. Men absolutt verdt å få med seg Nå har jeg så mye jeg skal se at listen er milelang.... 0 Siter
Berlitz Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Enig, den var KNALLBRA. Jeg så den i helgen, og tror det var mye innestengte og fortrengte tanker som fikk utløp etterhvert, for tårene trilla. Synes han virka litt innbitt, han Ledger, ....vet ikke helt om jeg ble helt overbevist av hans spilling. Men det skulle vel være sånn.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Enig, den var KNALLBRA. Jeg så den i helgen, og tror det var mye innestengte og fortrengte tanker som fikk utløp etterhvert, for tårene trilla. Synes han virka litt innbitt, han Ledger, ....vet ikke helt om jeg ble helt overbevist av hans spilling. Men det skulle vel være sånn.... Jeg syntes de spilte utrolig bra! Selv tenkte jeg Ledger's rollefigur var så skamfull over følelsene sine at han derfor var så mutt og stille? Jeg hadde egentlig ikke trodd jeg skulle føle at homofil kjærlighet var "vakker" (jeg er _ikke_ imot homofile, bare så det er sagt :-)), men denne filmen klarte det kunststykket å vise vakker homofil kjærlighet. Selv er jeg nesten overbevist om at denne filmen kan omvende enhver innbitt homsemotstander ;-) 0 Siter
Berlitz Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg syntes de spilte utrolig bra! Selv tenkte jeg Ledger's rollefigur var så skamfull over følelsene sine at han derfor var så mutt og stille? Jeg hadde egentlig ikke trodd jeg skulle føle at homofil kjærlighet var "vakker" (jeg er _ikke_ imot homofile, bare så det er sagt :-)), men denne filmen klarte det kunststykket å vise vakker homofil kjærlighet. Selv er jeg nesten overbevist om at denne filmen kan omvende enhver innbitt homsemotstander ;-) Hi hi, tror de sliter litt med å få overbevist, så lenge folk ikke vil se. Har en bråte med venninner som ønsket å se den, men kjærestene skulle /ikke/ se den, det var /helt/ klart. He he. Rart det der.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hi hi, tror de sliter litt med å få overbevist, så lenge folk ikke vil se. Har en bråte med venninner som ønsket å se den, men kjærestene skulle /ikke/ se den, det var /helt/ klart. He he. Rart det der.... Mannen min har heller ikke vist særlig interesse for å se den *sukk* Jeg er likevel ganske sikker på at han hadde sett den sammen med meg om han var hjemme den kvelden jeg leide den. 0 Siter
sheba Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Mannen min har heller ikke vist særlig interesse for å se den *sukk* Jeg er likevel ganske sikker på at han hadde sett den sammen med meg om han var hjemme den kvelden jeg leide den. Utrolig fin film, en av de beste jeg har sett:-) kommer helt sikkert til og se den flere ganger... 0 Siter
Berlitz Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Mannen min har heller ikke vist særlig interesse for å se den *sukk* Jeg er likevel ganske sikker på at han hadde sett den sammen med meg om han var hjemme den kvelden jeg leide den. Er du sånn som kan se en film flere ganger, da? Jeg er håpløs sånn. Mannen min blir like forundret hver gang vi ser en film vi har sett for lenge siden, og jeg kommenterer hva som vil skje i neste scene.... Men noen filmer kan sees flere ganger, da. Som f.eks Livets lyse side. Har du noen "se flere ganger" filmer? 0 Siter
sheba Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Er du sånn som kan se en film flere ganger, da? Jeg er håpløs sånn. Mannen min blir like forundret hver gang vi ser en film vi har sett for lenge siden, og jeg kommenterer hva som vil skje i neste scene.... Men noen filmer kan sees flere ganger, da. Som f.eks Livets lyse side. Har du noen "se flere ganger" filmer? Kaptein correlis mandolin f.eks:-) litt romantiker til tider, hehe 0 Siter
Berlitz Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Kaptein correlis mandolin f.eks:-) litt romantiker til tider, hehe Den har jeg bare hørt om. Etter at vi fikk barn, har den ene kinofilmen etter den andre gått meg hus forbi.... Leier sjelden film, og leier man ikke når filmen nettopp har kommet ut, kan det være vanskelig å finne den igjen.... Hva handler den om? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Er du sånn som kan se en film flere ganger, da? Jeg er håpløs sånn. Mannen min blir like forundret hver gang vi ser en film vi har sett for lenge siden, og jeg kommenterer hva som vil skje i neste scene.... Men noen filmer kan sees flere ganger, da. Som f.eks Livets lyse side. Har du noen "se flere ganger" filmer? Nei, egentlig holder det å se en film en gang for min del. Broakback mountain er en av de få jeg kunne sett to ganger :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Kaptein correlis mandolin f.eks:-) litt romantiker til tider, hehe Den tror jeg kommer på TV imorgen kveld! TV 3 kanskje? 0 Siter
sheba Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Den tror jeg kommer på TV imorgen kveld! TV 3 kanskje? Har bare canal digital:-( men eier dvd`n:-) hehe den bør ses! 0 Siter
sheba Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Den har jeg bare hørt om. Etter at vi fikk barn, har den ene kinofilmen etter den andre gått meg hus forbi.... Leier sjelden film, og leier man ikke når filmen nettopp har kommet ut, kan det være vanskelig å finne den igjen.... Hva handler den om? Kjærlighet mellom en italiensk soldat og ei gresk jente under andre verdenskrig:-) den er kjempefin:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Har bare canal digital:-( men eier dvd`n:-) hehe den bør ses! Okei, da skal jeg se den imorgen. Sikkert på tide :-) 0 Siter
Gjest Neitakk! Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Kommer aldri til å se den filmen. Det får være grenser for hjernevasking! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Kommer aldri til å se den filmen. Det får være grenser for hjernevasking! Ja, jeg ble nesten homse av å se den. Skumle greier :-( 0 Siter
Gjest Neitakk! Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ja, jeg ble nesten homse av å se den. Skumle greier :-( Bare overdriv du. Plager ikke meg. Jeg nekter å bli hjernevasket til å syntes at homofile er så fantastisk og så fantastiske mennesker. Super mennesker i alle varianter. Neitakk! Jeg forbeholder meg retten til å IKKE være politisk korrekt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Bare overdriv du. Plager ikke meg. Jeg nekter å bli hjernevasket til å syntes at homofile er så fantastisk og så fantastiske mennesker. Super mennesker i alle varianter. Neitakk! Jeg forbeholder meg retten til å IKKE være politisk korrekt. Homofile er vel like "fantastiske" som mennesker flest. Jeg driter i hvem som blir forelska i hvem og hva folk evt. gjør i senga, så lenge det er frivillig fra begge parters side. Homofili skremmer ikke meg. Såpass trygg er jeg da på min seksualitet :-) 0 Siter
Gjest Neitakk! Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Homofile er vel like "fantastiske" som mennesker flest. Jeg driter i hvem som blir forelska i hvem og hva folk evt. gjør i senga, så lenge det er frivillig fra begge parters side. Homofili skremmer ikke meg. Såpass trygg er jeg da på min seksualitet :-) Er da like trygg på min seksualitet som deg. Og jeg er jente jeg også. Å implisere at jeg ikke er det fordi jeg forbeholder meg retten til å ikke være LIK ALLE ANDRE som syntes å digge homofile over hetrofile, er rett og slett latterlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.