Gå til innhold

Broakback mountain

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Er da like trygg på min seksualitet som deg.

Og jeg er jente jeg også.

Å implisere at jeg ikke er det fordi jeg forbeholder meg retten til å ikke være LIK ALLE ANDRE som syntes å digge homofile over hetrofile, er rett og slett latterlig.

Hvis jeg hadde digga homofile over heterofile, så hadde jeg nok ønska å være homse selv. Det ønsker jeg ikke. Jeg ser at det faktisk er enklere å være heterofil enn homofil.

Det det er snakk om er å akseptere at folk er forskjellige og la homofile få leve ut sin legning uten å få slengt dritt etter seg.

Det jeg synes er merkelig er at det er "homsemotstanderne" som er mest opptatt av homofile og deres legning. Jeg ser på homofile som normale mennesker, akkurat som deg og meg.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• citygirl

7

• sheba

6

• Berlitz

4

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Neitakk!
Skrevet

Hvis jeg hadde digga homofile over heterofile, så hadde jeg nok ønska å være homse selv. Det ønsker jeg ikke. Jeg ser at det faktisk er enklere å være heterofil enn homofil.

Det det er snakk om er å akseptere at folk er forskjellige og la homofile få leve ut sin legning uten å få slengt dritt etter seg.

Det jeg synes er merkelig er at det er "homsemotstanderne" som er mest opptatt av homofile og deres legning. Jeg ser på homofile som normale mennesker, akkurat som deg og meg.

Fint for deg da.

Jeg derimot syntes homofili er unaturlig (uten at det er en religiøs bakgrunn for det) og vil aldri syntes at dette er flott og fint og normalt.

Folk får gjøre som de vil, men jeg nekter å se en film som herliggjør homofili, o.t.m viser dem i sexuelle handlinger.

Skrevet

Kommer aldri til å se den filmen.

Det får være grenser for hjernevasking!

Det bestemmer du selvfølgelig selv, men jeg likte den utrolig godt, den fikk frem både smil og tårer hos meg:-)

har absolutt ingenting imot hverken homofile eller heterofile.... synes kjærlighet er utrolig flott uansett:)

Gjest togli
Skrevet

Fint for deg da.

Jeg derimot syntes homofili er unaturlig (uten at det er en religiøs bakgrunn for det) og vil aldri syntes at dette er flott og fint og normalt.

Folk får gjøre som de vil, men jeg nekter å se en film som herliggjør homofili, o.t.m viser dem i sexuelle handlinger.

Men du vet at homofili i de fleste tilfeller er medfødt?

Jeg er nok også litt "unaturlig" fordi jeg er døv, men sånn er jeg skapt. De fleste homofile er skapt sånn.

Om du hadde blitt tvunget til å ha et seksuelt forhold til en jente, hadde du da blitt lykkelig? Homofile må da for guds skyld slippe å ha et forhold til en de ikke kan klare å bli forelska i på den måten.

Jeg setter pris på mangfoldet og synes det er spennende å bli kjent med mennesker som er ulike meg selv. Det er det jeg lærer av :-)

Gjest missa n.
Skrevet

Fint for deg da.

Broakback mountain er en kjærlighetshistorie! ikke noe som forherliger homofili og viser ikke så mye sex heller, et lite klipp, og du så ingen kjønnsorganer. Og du får trøste deg med at de aldri fikk hverandre heller, pga de var homofile.

Men det er, en kjærlighetshistorie. Faktisk.

Gjest missa n.
Skrevet

Er da like trygg på min seksualitet som deg.

Og jeg er jente jeg også.

Å implisere at jeg ikke er det fordi jeg forbeholder meg retten til å ikke være LIK ALLE ANDRE som syntes å digge homofile over hetrofile, er rett og slett latterlig.

er ikke slik filmen er.

men er jo ikke rart du ikke kan vite det, når du ikke har sett den.

joda du velger selv det vettu:-)

Men.. du har misforstått den ja.

Skrevet

Broakback mountain er en kjærlighetshistorie! ikke noe som forherliger homofili og viser ikke så mye sex heller, et lite klipp, og du så ingen kjønnsorganer. Og du får trøste deg med at de aldri fikk hverandre heller, pga de var homofile.

Men det er, en kjærlighetshistorie. Faktisk.

så sant det du skrev her:-) jeg er selv heterofil, men denne filmen er faktisk utrolig fin, kommer til og se den mange ganger:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...