Gå til innhold

Elsk meg i morgen - Elling

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Vi leide den filmen i kveld, hadde ikke fått sett den før nå. Veldig bra film!

Blir så lei meg og oppgitt av urettferdigheten i samfunnet - at det finnes så mange outsidere og "tapere", som i mange tilfeller er uforskyldt i den situasjonen de er i!

Det er skremmende å se at folk kan bo i en grisebinge og søppeldynge, at en ikke takler vanlige hverdagssituasjoner eller tenker og tenker og tenker slik at fantasiene til slutt blir virkelighet!

Jeg VET jo at det finnes "mørke sider" av samfunnet. Har vært forholdsvis skjermet fra det (bortsett fra en i familien med mani) og det gir meg en vekker å se at dette er hverdagen for veldig mange mennesker. Selv om det bare er en film...

Vet ikke hva jeg vil med innlegget, men måtte bare si det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tomle fomler
Skrevet

Hei Prust!

Jeg har ikke sett den filmen tror jeg, så den første dog.

Ville bare si at jeg er som Elling, bare litt mere alene.

Nei, jeg tuller ikke! jeg har det ganske så hardt, og klarer ikke få tak i hjelpen jeg trenger, eller så tar det veldig lang tid. Eller så har ikke støtteaparatet tid til meg.

Men helt 100% seriøst og ærlig så vil jeg ikke at du skal gå rundt og tenke på dette, jeg vil at du skal leve livet ditt så godt som du kan og ha det gøy!! :)

Kommer du i en possisjon som gjør at du engang kan hjelpe noen så håper jeg at du bestemmer deg for og gjøre det.

Dere "vanlige friske" folk har en utrolig energi som dere ikke er klar over selv engang tror jeg. Her er dere ute av huset nesten hver dag og lever livene deres selv om det går opp og ned, så står dere på!

Men jeg og vi som sliter vil at dere "friske" skal ha det bra og ikke bekymre dere for oss :)

Ja, jeg vil reddes, men og redde meg ville vært no så stort at hadde ikke blitt plass til så mye annet..! :)

Lev livet godt og ha det gøy når man kan :)

Kos :)

Gjest prust
Skrevet

Hei Prust!

Jeg har ikke sett den filmen tror jeg, så den første dog.

Ville bare si at jeg er som Elling, bare litt mere alene.

Nei, jeg tuller ikke! jeg har det ganske så hardt, og klarer ikke få tak i hjelpen jeg trenger, eller så tar det veldig lang tid. Eller så har ikke støtteaparatet tid til meg.

Men helt 100% seriøst og ærlig så vil jeg ikke at du skal gå rundt og tenke på dette, jeg vil at du skal leve livet ditt så godt som du kan og ha det gøy!! :)

Kommer du i en possisjon som gjør at du engang kan hjelpe noen så håper jeg at du bestemmer deg for og gjøre det.

Dere "vanlige friske" folk har en utrolig energi som dere ikke er klar over selv engang tror jeg. Her er dere ute av huset nesten hver dag og lever livene deres selv om det går opp og ned, så står dere på!

Men jeg og vi som sliter vil at dere "friske" skal ha det bra og ikke bekymre dere for oss :)

Ja, jeg vil reddes, men og redde meg ville vært no så stort at hadde ikke blitt plass til så mye annet..! :)

Lev livet godt og ha det gøy når man kan :)

Kos :)

Kjære deg!

Jeg håper virkelig at du etterhvert får hjelp til å klare deg i hverdagen! Det må være fælt å ikke makte det som alle andre liksom gjør uten å tenke over det... F.eks. handle mat, ringe i telefonen, gå på kafé...

Det er klart vi skal bry oss om hverandre! Jeg tror ikke jeg kjenner noen med alvorlige psykiske problemer, slik som i filmen, men sannsynligvis gjør jeg vel det...

Har du venner eller familie rundt deg? Kan du få hjelp av psykiatrisk sykepleier til noe?

En slik person som Elling, hva er egentlig "galt" med ham? Han er jo snill og tenker dype tanker om mye - men han mangler jo noe viktig når det gjelder det sosiale + at han har angst for mange ting...

Håper dagen i dag kan være en fin dag for deg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...