Gå til innhold

trist

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

jeg er så dum.

har ikke gjort noe galt

men så begynner jeg å tenke dumme tanke.

Er så grusomt å se dommen.

Greit med voldtekt.... men frihetsberøvelse også.l.

alle sier jeg har opp.levd noe som er så grusomt og at jeg er ødelagt. Skal skjerpe meg fra i morra :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Marres
Skrevet

Fordi om "alle" sier at du er ødelagt og alt plutselig virker så sinnsykt seriøst (jf innlegget ditt på psykiatri) så betyr ikke det at du er dømt nord og ned resten av livet. Det at ting virker alvorlig skal du se på som noe positivt; det er ikke for å sverte deg på noe som helst måte, men måtte til for å få gjerningsmannen dømt, for å få juryen til å se hva slags skade gjerningsmannen har gjort.

Du virker som en sterk, ung dame. Nedturene er det bare å regne med, de kommer nok på rekke og rad, men han som gjorde det er dømt og du har gjort det du kan. Ikke alle klarer engang å finne gjerningsmannen når voldtekter skjer.

Ta en dag av gangen - dette går kjempebra!!:)

Skrevet

det er ingen som kan fortelle en hvordan man skal tenke eller føle..det er sånne ting som ikke kan komtrolleres.

jeg har ikke fortalt så mye om min voldtekt nettopp fordi jeg ikke klarer å forholde meg til det. skal jo visstnok være fælt og alt det der, og jeg merker jo at jeg har bygd opp mange murer etter det, men når jeg skal til å fortelle så tenker jeg bare at det er over.jeg lever.hvorfor rippe opp i det?men det er tungt i lengden.ingen kjenner den virkelige meg.ingen vet om tårene på kvelden eller angsten. men dette var ikke mitt innlegg.det var et svar på ditt!

tror det er viktig for deg å prøve å få orden på de følelsene du har knyttet til alt dette.kanskje du har det ok nå, kanskje ikke. uansett, slike hendelser setter seg langt inne i margen og hvis man fortrenger følelser knyttet til det for mye, kan man få en skikkelig smell senere.det tror jeg. prøv å ta det inn over deg nå, slik at du slipper å gjøre det senere.tro meg, det blir bare vanskeligere og vanskeligere..

lykke til i allefall:)

Skrevet

Uff, trasig å høre at en er ødelagt. Det er du jo ikke, men du har fått en skade. Skader kan jo fikses, men kan ta tid.

Skrevet

Jeg har selv blitt utsatt for grov voldtekt, men livet går videre likevel. Jeg har det helt topp på alle måter nå!

Skrevet

Var det en utlending som voldtok deg?

Hva har det med saken å gjøre???

Mrs. Wallace
Skrevet

Var det en utlending som voldtok deg?

Er det mye innavl i familien din?

Mrs. Wallace
Skrevet

Kjære deg Violsa,

Ut fra de innleggene jeg har lest av deg, er du en sterk, flott person som har opplevd noe grusomt.

Det er bare du som kan definere hva du føler og om du er "ødelagt" eller ikke.

Ta den tiden du trenger til å føle det du måtte føle - og ta imot en stor klem herfra!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Han gjorde noe galt- og det er på sin plass at han blir straffet for det.

Jeg synes _du_ har håndtert saken utrolig bra.

Han gjorde noe grusomt feil, og dommen medfører forhåpenligvis at han har lært en lekse- og aldri voldtar igjen.

Livet kommer til å gå videre. Du vil etter hvert få tillit til andre igjen.

Det kommer til å gå helt bra, skal du se.

:-)

Gjest Violsa
Skrevet

Han gjorde noe galt- og det er på sin plass at han blir straffet for det.

Jeg synes _du_ har håndtert saken utrolig bra.

Han gjorde noe grusomt feil, og dommen medfører forhåpenligvis at han har lært en lekse- og aldri voldtar igjen.

Livet kommer til å gå videre. Du vil etter hvert få tillit til andre igjen.

Det kommer til å gå helt bra, skal du se.

jada..

humøret er helt i orden igjen nå... Ehm..Men hvis man ser på alle skrivefeilene mine i innleggene i går ser man kanskje at jeg var en smule bedugget. Og alkohol gjør jo ofte at det forsterker følelser og sånt , og følelser som man ikke viste man hadde kommer fra.

Hadde megaangst når jeg trygget på mine svar i dag for å se hva jeg hadde skrevet og funnet på for noe krøll på natta :P

hehe.... burde vært promillekontroll for å poste på dol :)

Gjest Violsa
Skrevet

jada..

humøret er helt i orden igjen nå... Ehm..Men hvis man ser på alle skrivefeilene mine i innleggene i går ser man kanskje at jeg var en smule bedugget. Og alkohol gjør jo ofte at det forsterker følelser og sånt , og følelser som man ikke viste man hadde kommer fra.

Hadde megaangst når jeg trygget på mine svar i dag for å se hva jeg hadde skrevet og funnet på for noe krøll på natta :P

hehe.... burde vært promillekontroll for å poste på dol :)

arg , nå er jeg helt edru og greier fortsatt å få skrivefeil.

Jeg er ikke analfabet og kan faktisk skrive , men på dol så går det vel litt fort av og til

Gjest sjøstjerna
Skrevet

arg , nå er jeg helt edru og greier fortsatt å få skrivefeil.

Jeg er ikke analfabet og kan faktisk skrive , men på dol så går det vel litt fort av og til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...