Gjest Emma Dilemma Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Du har et sterkt ønske om å arbeide med "A", men dersom du begynner på masterstudier, kommer du til å studere det som engasjerer deg mest: "B". Du kan prøve å vinkle "B" mot tema "A", men tror ikke at det er så interessant for arbeidsgivere. Å kun ta for seg "A" i studiene vil muligens kjede deg veldig mye. Hva ville du gjort? 0 Siter
Atene Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Har du skrevet ganske mange innlegg om dette temaet nå? Isåfall spiller det ingen rolle hva vi sier, for jeg tror du har bestemt deg. Men generelt mener jeg at du bør fullføre mastergraden uansett. 0 Siter
Gjest Emma Dilemma Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Har du skrevet ganske mange innlegg om dette temaet nå? Isåfall spiller det ingen rolle hva vi sier, for jeg tror du har bestemt deg. Men generelt mener jeg at du bør fullføre mastergraden uansett. Takk for din vurdering. Jeg kommer til å fortsette å spørre frem til 23. juli, så...... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.