Gå til innhold

Skuffende dårlig treningsvideo!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bestilte meg en aerobicdvd fra play.com, og stor var gleden da jeg endelig fikk den i posten. Nå skulle det trenes! Med et navn som Fatburner Breaktrough skulle vel flesket få bein å gå på, tenkte jeg.

Men herregud! Det var da så vidt jeg fikk opp pulsen et par ganger! Og det føltes som om uttøyningsbiten varte lenger en hele treningsbiten til sammen. Grr.

Er det noen som har noen bra dvder å anbefale? Jeg liker veldig godt de fra Ministry of Sound, har to av dem fra før og har bestilt den siste (high energy). Har brukt den første fra MoS veldig mye, og begynner å bli litt lei. :)

Ønsker meg en dvd som er morsom, har bra musikk, variert intensitet (helst litt høy), god instruktør.

Kravstor, jeg? Neida. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest et forslag
Skrevet

Har du den med "Call on me"? Den er god.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har du den med "Call on me"? Den er god.

Jepp, det er den første dvden fra Ministry of Sound. Har brukt den veldig mye, så er litt lei, men den er veldig bra, synes jeg.

Skrevet

Du kan jo forsøke den nye fatburner DVD'en til Kari J. Ikke alle som har sansen for henne, men jeg har hørt mange som sier at den er bra.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du kan jo forsøke den nye fatburner DVD'en til Kari J. Ikke alle som har sansen for henne, men jeg har hørt mange som sier at den er bra.

Er det den med treningsstrikk?

Gjest Violsa
Skrevet

jeg beundrer virkelig de som greier å motivere seg til å trene aerobick aleine i stua.

Jeg tør ikke gjøre det i stua mi..for da vil garantert de som bor under meg tro at huset raser sammen :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

jeg beundrer virkelig de som greier å motivere seg til å trene aerobick aleine i stua.

Jeg tør ikke gjøre det i stua mi..for da vil garantert de som bor under meg tro at huset raser sammen :)

Hehe. Heldigvis bor det ingen under oss, bare nisser i kjelleren (i følge kjæresten). :)

Jeg må jo bare motivere meg til å gjøre det alene, for det er ikke noe treningssenter her. *grr*

Skrevet

jeg har danse-dvdn til new york city ballett. den gjør VONDT å gjennomføre, så du kan jo oprøve den. evt en av pilates-dvdene. jeg har en pilates-bok som også er rimelig vanskelig. hele kroppen skjelver.

Gjest Princess Peach
Skrevet

jeg har danse-dvdn til new york city ballett. den gjør VONDT å gjennomføre, så du kan jo oprøve den. evt en av pilates-dvdene. jeg har en pilates-bok som også er rimelig vanskelig. hele kroppen skjelver.

Huff, jeg vil jo ikke ha vondt heller! :)

Har en cd med pilates for dummies, den river skikkelig i magen neste dag! Trodde nesten ikke det gikk an, for jeg føler at jeg ikke tar i i det hele tatt! :)

Skrevet

Er det den med treningsstrikk?

Nei, kondisjons og fettforbrenningsprogram. Tror ikke det er med strikk. Den er helt ny.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, kondisjons og fettforbrenningsprogram. Tror ikke det er med strikk. Den er helt ny.

Ok, så det nå. :)

Den så jo litt bra ut, men den var veldig dyr! Og så måtte man ha manualer og slikt for å ta styrketreningen... Hmmm, jeg får tygge litt på saken. :)

Skrevet

Huff, jeg vil jo ikke ha vondt heller! :)

Har en cd med pilates for dummies, den river skikkelig i magen neste dag! Trodde nesten ikke det gikk an, for jeg føler at jeg ikke tar i i det hele tatt! :)

det er det kule med pilates. man tar i mer enn man føler man tar i ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...