Gå til innhold

Vg lista topp 20 i går

Anbefalte innlegg

Gjest dritbra
Skrevet

Så dere den siste sangen til Kurt og Ali og dem?.Nydelig.Jeg fikk frysninger.Hadde jeg vært 15 år yngre hadde nok Ali vært noe for meg.Han er da bare skjønn

Videoannonse
Annonse
Gjest erregud
Skrevet

Skitdårlig spør du meg. For noe møkk!

I tillegg var det en sang som er sunget av mange artister før dem.

Om jeg tente på lille sjenerte Ali, ville jeg anse legningen min som pedofil.

For meg er han en liten og barnslig gutt på slutten av puberteten.

Gjest dritbra
Skrevet

Skitdårlig spør du meg. For noe møkk!

I tillegg var det en sang som er sunget av mange artister før dem.

Om jeg tente på lille sjenerte Ali, ville jeg anse legningen min som pedofil.

For meg er han en liten og barnslig gutt på slutten av puberteten.

Alle har ikke samme musikk smak.heldigvis.Man kan synes at han er søt og sjarmerende uten at man er pedofil.Men kansje du ikke kan det

Gjest erregud
Skrevet

Alle har ikke samme musikk smak.heldigvis.Man kan synes at han er søt og sjarmerende uten at man er pedofil.Men kansje du ikke kan det

OK, jeg synes det sto mellom linjene at du tente på han gamlemor! ;-)

Dritmusikk er det uansett, for det har jeg sagt og vedtatt! ;)

Hele opplegget er fiksa for å tjene masse penger på kort tid.

Gjest dritbra
Skrevet

OK, jeg synes det sto mellom linjene at du tente på han gamlemor! ;-)

Dritmusikk er det uansett, for det har jeg sagt og vedtatt! ;)

Hele opplegget er fiksa for å tjene masse penger på kort tid.

Kor negativ du er da :-)

Gjest erregud
Skrevet

Kor negativ du er da :-)

Ja! med god grunn! ;)

Gjest erregud
Skrevet

Ja! med god grunn! ;)

Som jeg hører Har-det-i-kjeften-Kurt sier til de andre: "No ska vi tjene massevis av penga på kort tid" :)

Kansje du er Kurt (snikreklame)? :)

Gjest dritbra
Skrevet

Som jeg hører Har-det-i-kjeften-Kurt sier til de andre: "No ska vi tjene massevis av penga på kort tid" :)

Dem tjener ikke noe penger på meg iallefall.Hadde jeg sett ut som Kurt så hadde jeg ikke stått på en scene

Gjest dritbra
Skrevet

Men sangen var bra.Uansett hva du sier

Snorkfrøken
Skrevet

Ja, det var vakkert.

Kurt er og blir nummer 1 da...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nydelig my ass.

En latterlig fremføring av en låt som er gjort så mye, mye bedre av originalartisten og flere etter ham.

Helt utrolig at disse patetiske artistene ikke kan klare å lage noe musikk sjæl.

For øvrig har jeg aldri tidligere i mitt liv sett så mange artister så elendige at de ikke engang klarer å mime sin egen musikk troverdig.

At brødhuer som Aylar mimer er en ting, men når seriøse artister som Bertine Zetlitz ikke synger sjæl burde noen snart finne fram rifla og sikte.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Helt enig. Dritbra musikk. Ikke mer å si om det. Spiller ingen rolle hvem som har gjort denne før. Detter er en helt annen versjon og kan ikke sammenlignes. Jeg synes den er bra fordi de har kjempebra stemmer. I og med at de har solgt for fulle hus overalt hvor de har vært og at platen selger unna i rekordfart, så sier jo det at den er dritbra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...