Gå til innhold

Kennel

Gjest gruer meg litt

Anbefalte innlegg

Gjest gruer meg litt
Skrevet

Hvordan vet man om den kennelen man velger er ok?

Er det noen som har erfaringer. Vi skal være borte i to uker, og da må bikkja være på kennel. Den er fem år. Vi bor i Ski så hvis noen kan anbefale en kennel i Ski/Moss/Oslo omegne blir jeg glad.

Videoannonse
Annonse
Gjest trekorn
Skrevet

Ingen hunder har det bra på kennel, det blir for det meste til at de står i buret og gneldrer og er redd i to lange uker.

Skrevet

Ingen hunder har det bra på kennel, det blir for det meste til at de står i buret og gneldrer og er redd i to lange uker.

Det stemmer da ikke!

Har hatt hunden på kennel og den har ikke båret preg av mistrivsel i ettekant i det hele tatt.

Den ble luftet lenge hver eneste dag, fikk være sammen med andre hunder og hadde det bra.

Gjest trekorn
Skrevet

Det stemmer da ikke!

Har hatt hunden på kennel og den har ikke båret preg av mistrivsel i ettekant i det hele tatt.

Den ble luftet lenge hver eneste dag, fikk være sammen med andre hunder og hadde det bra.

Hvordan vet du at den ble lufta lenge hver eneste dag?

For meg ville det være en risiko å slippe egen hund sammen med masse andre ukjente hunder, spesielt hunder av ulik gemytt og størrelse.

Hvor mye betaler dere for å ha hunden i kennel en uke da?

Skrevet

Hvordan vet du at den ble lufta lenge hver eneste dag?

For meg ville det være en risiko å slippe egen hund sammen med masse andre ukjente hunder, spesielt hunder av ulik gemytt og størrelse.

Hvor mye betaler dere for å ha hunden i kennel en uke da?

Det vet jeg fordi jeg har bekjente som jobber der. Og de ser jo an hvilke hunder som passer sammen.

Betalte 150 kr. dagen.

Skrevet

Pøh. Hunden til en familie jeg kjenenr ville ikke være med hjem, den hadde det helt toppers på kennel. Sto i et bur sammen med to andre hunder og hadde det helt på g.

Skrevet

Pøh. Hunden til en familie jeg kjenenr ville ikke være med hjem, den hadde det helt toppers på kennel. Sto i et bur sammen med to andre hunder og hadde det helt på g.

Samme med vår. Da vi kom for å hente den, var den i ivrig lek med en annen hund og brydde seg ikke nevneverdig om at vi kom.

Først da vi kom hjem, viste den med full iver at den hadde savnet oss. :)

Skrevet

Det vet jeg fordi jeg har bekjente som jobber der. Og de ser jo an hvilke hunder som passer sammen.

Betalte 150 kr. dagen.

Men det kan jo være risikofyllt på kennel også.

Tanta mi måtte avlive bikkja etter den hadde vært på kennel, den ble gal..

Det er viktig å finne en GOD kennel kan vi avslutte med :-)

God helg!

Gjest gruer meg litt
Skrevet

Men det kan jo være risikofyllt på kennel også.

Tanta mi måtte avlive bikkja etter den hadde vært på kennel, den ble gal..

Det er viktig å finne en GOD kennel kan vi avslutte med :-)

God helg!

Uffda, vet du noe mer om hva som hadde skjedd på kennelen. Bikkja har uansett vært en gang før på kennel, men det var fult på den kennelen nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...