Gjest gruer meg litt Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hvordan vet man om den kennelen man velger er ok? Er det noen som har erfaringer. Vi skal være borte i to uker, og da må bikkja være på kennel. Den er fem år. Vi bor i Ski så hvis noen kan anbefale en kennel i Ski/Moss/Oslo omegne blir jeg glad. 0 Siter
Gjest trekorn Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Ingen hunder har det bra på kennel, det blir for det meste til at de står i buret og gneldrer og er redd i to lange uker. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Ingen hunder har det bra på kennel, det blir for det meste til at de står i buret og gneldrer og er redd i to lange uker. Det stemmer da ikke! Har hatt hunden på kennel og den har ikke båret preg av mistrivsel i ettekant i det hele tatt. Den ble luftet lenge hver eneste dag, fikk være sammen med andre hunder og hadde det bra. 0 Siter
Gjest trekorn Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det stemmer da ikke! Har hatt hunden på kennel og den har ikke båret preg av mistrivsel i ettekant i det hele tatt. Den ble luftet lenge hver eneste dag, fikk være sammen med andre hunder og hadde det bra. Hvordan vet du at den ble lufta lenge hver eneste dag? For meg ville det være en risiko å slippe egen hund sammen med masse andre ukjente hunder, spesielt hunder av ulik gemytt og størrelse. Hvor mye betaler dere for å ha hunden i kennel en uke da? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hvordan vet du at den ble lufta lenge hver eneste dag? For meg ville det være en risiko å slippe egen hund sammen med masse andre ukjente hunder, spesielt hunder av ulik gemytt og størrelse. Hvor mye betaler dere for å ha hunden i kennel en uke da? Det vet jeg fordi jeg har bekjente som jobber der. Og de ser jo an hvilke hunder som passer sammen. Betalte 150 kr. dagen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Ingen hunder har det bra på kennel, det blir for det meste til at de står i buret og gneldrer og er redd i to lange uker. Pøh. Hunden til en familie jeg kjenenr ville ikke være med hjem, den hadde det helt toppers på kennel. Sto i et bur sammen med to andre hunder og hadde det helt på g. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Pøh. Hunden til en familie jeg kjenenr ville ikke være med hjem, den hadde det helt toppers på kennel. Sto i et bur sammen med to andre hunder og hadde det helt på g. Samme med vår. Da vi kom for å hente den, var den i ivrig lek med en annen hund og brydde seg ikke nevneverdig om at vi kom. Først da vi kom hjem, viste den med full iver at den hadde savnet oss. 0 Siter
Excelsion Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det vet jeg fordi jeg har bekjente som jobber der. Og de ser jo an hvilke hunder som passer sammen. Betalte 150 kr. dagen. Men det kan jo være risikofyllt på kennel også. Tanta mi måtte avlive bikkja etter den hadde vært på kennel, den ble gal.. Det er viktig å finne en GOD kennel kan vi avslutte med :-) God helg! 0 Siter
Gjest gruer meg litt Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Men det kan jo være risikofyllt på kennel også. Tanta mi måtte avlive bikkja etter den hadde vært på kennel, den ble gal.. Det er viktig å finne en GOD kennel kan vi avslutte med :-) God helg! Uffda, vet du noe mer om hva som hadde skjedd på kennelen. Bikkja har uansett vært en gang før på kennel, men det var fult på den kennelen nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.