Gå til innhold

Hvis man VIRKELIG skal glede mannen sin...

Anbefalte innlegg

Har ikke lest Aktuell Rapport på mange, mange år jeg, men er "jordbærskjøre brystvorter" er vanlig uttrykk altså? *Fniser høylydt for meg selv*

Hehe, jepp. Ihvertfall i mange av disse bladene. Var ofte med eksen min på jobb da jeg var yngre, han jobbet på bensinstasjon, og da var det fritt frem i bladhyllene =)

Fortsetter under...

• Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

30

• Lillemus

21

• DarkPink

17

• ShitDiddelyDo

6

Gjest Princess Peach

Har du vært på www.sexnoveller.no? Jeg tror de fleste der gikk ut ungdomsskolen for et par år siden med stryk i norsk...

Har vurdert å skrive en novelle for www.erotikknett.no, litt bedre der, men der er det også avtennende mye elendig rettskriving gitt.

Jeg skrev faktisk et par noveller der en gang, men jeg finner dem ikke igjen! Hyl! De var ikke dårlige, altså. :)

Nei, aldri lest noveller på nettet faktisk. Skal ta meg en tur inn. Men det er helt utrolig hvor gjengs det er med skrivefeil i erotiske noveller. Hvorfor er det sånn? For å være litt seriøs liksom, det er da mange som hadde satt pris på en skikkelig kvalitetsforfatter som skrev gode, skikkelige, opphissende noveller?

Jepp. Jeg advarer deg om du går inn på sexnoveller, er du like kresen som meg på rettskriving så får du neppe problemer med at du sklir av stolen for å si det sånn...

Mye jeg ikke vet, tydeligvis:)

Og så patetiske synonymer for det kvinnelige kjønnsorgan som er SÅ ettertraketet i arbeidsmarkedet for tiden da! Må være kjedelig å ikke ha kunnskap om det.. =/

Men hvorfor i all verden er du anonym nå?

Annonse

Gjest ikke nå nei

Og så patetiske synonymer for det kvinnelige kjønnsorgan som er SÅ ettertraketet i arbeidsmarkedet for tiden da! Må være kjedelig å ikke ha kunnskap om det.. =/

Men hvorfor i all verden er du anonym nå?

Har byttet nick. Skulle sjekke om dette var opptatt, siden det er relativt mye brukt. Og det var det ikke :)

Skal bytte til noe festligere snart.

Nei, gjorde ikke det på videregående heller. :)

:o) Men jeg mener seriøst at mange av skribentene på sexnoveller må ha strøket i norsk på skolen. Erotikknett er hakket bedre, men noen er elendige i ortografien der også.

Når de ikke kan de mest elementære gramatikkregler, skriver delvis sms-språk, har massevis av ordfeil og i tillegg bytter på nåtid og fortid - ja, da skal det jaggu være en god historie for å få meg tent!

jeg synes ikke du trenger det - menn får mer enn nok som det er.

Og dette er jo litt trollete sagt, men.

Heh-heh. Ikke trollete, men totalt absurd, irrelevant og meningsløst :-)

Du mener altså at alle menn får "mer enn nok"? *ler*

"............................................"

Annonse

Gjest ikke nå nei

Heh-heh. Ikke trollete, men totalt absurd, irrelevant og meningsløst :-)

Du mener altså at alle menn får "mer enn nok"? *ler*

"............................................"

De fleste får mer enn de fortjener :)

Fremdeles litt trollete...

Har du vært på www.sexnoveller.no? Jeg tror de fleste der gikk ut ungdomsskolen for et par år siden med stryk i norsk...

Har vurdert å skrive en novelle for www.erotikknett.no, litt bedre der, men der er det også avtennende mye elendig rettskriving gitt.

erotikknett.no er hakket bedre enn sexnoveller.no, men det er jaggu ikke store hakket. Det spørs om det rett og slett ikke er mangel på folk som kan skrive, og som gidder å skrive erotikk?

"..........................................."

Gjest Princess Peach

:o) Men jeg mener seriøst at mange av skribentene på sexnoveller må ha strøket i norsk på skolen. Erotikknett er hakket bedre, men noen er elendige i ortografien der også.

Når de ikke kan de mest elementære gramatikkregler, skriver delvis sms-språk, har massevis av ordfeil og i tillegg bytter på nåtid og fortid - ja, da skal det jaggu være en god historie for å få meg tent!

Ja, jeg vet det. Har lest noen av historiene der jeg også, og det er helt tragisk når folk ikke kan skrive norsk! En "novelle" uten avsnitt, full av skrivefeil og generelt dårlig språk er ikke akkurat noen turnon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...