Gå til innhold

Hvis man VIRKELIG skal glede mannen sin...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

30

• Lillemus

21

• DarkPink

17

• ShitDiddelyDo

6

erotikknett.no er hakket bedre enn sexnoveller.no, men det er jaggu ikke store hakket. Det spørs om det rett og slett ikke er mangel på folk som kan skrive, og som gidder å skrive erotikk?

"..........................................."

Berit Hagen har vel vært innom på erotikknett? Eller var det på Cupido?

Har vært borti noveller på sexnoveller som har vært så groteske at jeg har blitt kvalm, men det er sikkert noen som tenner på det og.

Uff, jeg klarte ikke å lese den engang. Er det meningen at det skal være svart skrift på grått?

Er ikke det hos meg. Går desverre ikke an å kopiere, men jeg lo alvorlig talt så tårene trillet. Det er ikke engang konsekvent nynorsk/bokmål. Og bare generelt SÅ dårlig skrivet.

"eg snorket og stønnet om hverandre". Hoho. Sexy.

Annonse

Berit Hagen har vel vært innom på erotikknett? Eller var det på Cupido?

Har vært borti noveller på sexnoveller som har vært så groteske at jeg har blitt kvalm, men det er sikkert noen som tenner på det og.

Berit Hagen er en idiot av dimensjoner. Men joda, hun kan skrive. Og hun har skrevet ting både der og i Cupido.

"........................................."

Gjest Princess Peach

Er ikke det hos meg. Går desverre ikke an å kopiere, men jeg lo alvorlig talt så tårene trillet. Det er ikke engang konsekvent nynorsk/bokmål. Og bare generelt SÅ dårlig skrivet.

Hihi! Kjempesexy. :P

Jeg klarte ikke å lese mer enn de 5 første linjene og jeg gikk ikke glipp av noe skjønner jeg. ;o)

Annonse

Man bruker da selvfølgelig Mozilla Firefox! *fnyser* :)

Jeg også. Men Firefox har en plugin som heter IE tab, som gjør at du kan emulere IE helt perfekt i en tab. Meget praktisk når man skal utvikle ting til web :-)

Gjest Princess Peach

Jeg også. Men Firefox har en plugin som heter IE tab, som gjør at du kan emulere IE helt perfekt i en tab. Meget praktisk når man skal utvikle ting til web :-)

Driver ikke så mye med webutvikling, jeg. :)

Driver ikke så mye med webutvikling, jeg. :)

Regnet med det. Men det er kjekt å kunne kjøre IE uten å kjøre IE, innimellom selv på "vanlige" websider (les: talentløst utviklede sider, som det finnes usannsynlig mange av).

".............................................."

Gjest Princess Peach

Regnet med det. Men det er kjekt å kunne kjøre IE uten å kjøre IE, innimellom selv på "vanlige" websider (les: talentløst utviklede sider, som det finnes usannsynlig mange av).

".............................................."

Ok, det er det sikkert. :)

Berit Hagen er en idiot av dimensjoner. Men joda, hun kan skrive. Og hun har skrevet ting både der og i Cupido.

"........................................."

Har ingen kjennskap til eller formeninger om dama, men mener å huske at hun har skrevet noen lesbare noveller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...