Gå til innhold

Hvis man VIRKELIG skal glede mannen sin...

Anbefalte innlegg

Jeg har lest dagens aktuell rapport o.l, og jeg synes de er slik fortsatt. Tror alle novellene er skrevet av jomfruelige, dyslektiske menn.

"Jeg var på fjelltur. Fire veninre kom plutselig bort til meg og kledde av seg for di di var så svette. Di så at jeg ble hard, og den ene begynte å suge meg. Den andre hadde jordbærskjøre brystvorter. Den tredje og fjerde ville også ha kjønnet mitt. Da kvelden var omme hadde jeg tatt de fire veninene til et fyrverkeri og himelsk paradis fem ganger hver, og de ville ha saftene mine over de myke nystusede sengene sine. Slut"

*lol*...

Fortsetter under...

• Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

30

• Lillemus

21

• DarkPink

17

• ShitDiddelyDo

6

Har du vært på www.sexnoveller.no? Jeg tror de fleste der gikk ut ungdomsskolen for et par år siden med stryk i norsk...

Har vurdert å skrive en novelle for www.erotikknett.no, litt bedre der, men der er det også avtennende mye elendig rettskriving gitt.

Kanskje d skriver MENS de har sex? Ikke rart språket blir litt på halv tolv, da! ;-)

Jeg også. Men Firefox har en plugin som heter IE tab, som gjør at du kan emulere IE helt perfekt i en tab. Meget praktisk når man skal utvikle ting til web :-)

"..........................................."

"Jeg også. Men Firefox har en plugin som heter IE tab, som gjør at du kan emulere IE helt perfekt i en tab. Meget praktisk når man skal utvikle ting til web :-)"

Jasså? Så en Firefox plug-in gjør at du emulerer helt perfekt? Hørs nesten ut som en sex-novelle!! ;-)

"Jeg også. Men Firefox har en plugin som heter IE tab, som gjør at du kan emulere IE helt perfekt i en tab. Meget praktisk når man skal utvikle ting til web :-)"

Jasså? Så en Firefox plug-in gjør at du emulerer helt perfekt? Hørs nesten ut som en sex-novelle!! ;-)

*Fnis* Innlegget lå i rette tråden da!

Annonse

Mulig. Jeg pleier ikke å _emulere_ så mye i forbindelse med sex... :-)

"............................................"

Har ingen kjennskap til eller formeninger om dama, men mener å huske at hun har skrevet noen lesbare noveller.

Ja, hun har det. Men personligheten hennes skinner altfor ofte gjennom i det hun skriver, og det er _ikke_ noe positivt for å si det sånn.

"............................................"

ShitDiddelyDo

Det skal ikke så mye til for å glede en mann - i hvert fall ikke meg.

Gå sexy forbi ham der han sitter og ser fotball, før hånda hans opp over låret ditt og la ham føle at du ikke har noe under skjørtet - da er han sannsynligvis klar. Sett deg så ned på knæra uten å ødelegge synsfeltet han har til tv-en, få buksa hans ned og gi ham en durabelig avsugning.

Så smiler du sexy og stiller med iskald øl.

Ingen grunn til å stille med blomster eller konfekt eller levende lys i ræva. Det enkle funker like bra.

Etter kampen får du sikkert igjen med renter og renters rente og litt til.

Det skal ikke så mye til for å glede en mann - i hvert fall ikke meg.

Gå sexy forbi ham der han sitter og ser fotball, før hånda hans opp over låret ditt og la ham føle at du ikke har noe under skjørtet - da er han sannsynligvis klar. Sett deg så ned på knæra uten å ødelegge synsfeltet han har til tv-en, få buksa hans ned og gi ham en durabelig avsugning.

Så smiler du sexy og stiller med iskald øl.

Ingen grunn til å stille med blomster eller konfekt eller levende lys i ræva. Det enkle funker like bra.

Etter kampen får du sikkert igjen med renter og renters rente og litt til.

_ETTER_ kampen????

Gjest Ulvinnen

_ETTER_ kampen????

Er mannen fotballgal, så er han det.

Det som overrasket meg mest i innlegget til SDD, var at han virkelig ville ta i mot en blowjob (selv om hodet til jenta ikke var i siktelinja til TV).

Det måtte da virke distraherende? Han kunne jo risikere å gå glipp av et par sekunder av kampen når det gikk for han?

Annonse

Gjest lupisk

Å se på at hun onanerer. Blir vanvittig kåt av det.

Men du må ikke "spille en rolle" eller "demonstrere" hvordan du gjør. Du må glemme at han er tilstede, og gjøre slik du gjør når du er alene.

For ekspempel kan dere sitte i sofaen, og du åpner buksa litt og stikker handa nedi og gnir deg. Etterhvert kler du av deg, legger deg ned og finner en god stilling, og fortsetter. Bare bygg deg opp mot orgasmen, skulle den komme så gjør det ikke noe, men jeg regener med at han har "overfalt deg" forlengst ved det synet du gir han.;)

Synes det er direkte turn of at han tar på seg selv jeg. Han har en ekkel uvane at når han kler av seg så runker han litt på utstyret sitt for at det skal se litt større ut er min teori (hanhar komplekser for den) og når vi skal kose så er det nesten umulig å komme til for han driver og fikler med den. Da får jeg mest lyst til å gå og bare la ham fikle selv.

Nei, når han onanerer så har han jo sex uten meg, greier seg fint alene, tenker på alt annet enn meg sikkert så det tenner meg ikke på noen måte.

Hvorfor tenner ofte menn på situasjoner personer som overhodet ikke ville tent tilbake, feks lesbesex og onani?

For meg er noe av det viktige ved tenning nettopp at han er kåt på meg.

ShitDiddelyDo

_ETTER_ kampen????

Ja? Kan da ikke avbryte kampen for litt sex. Og han har jo uansett fått sin orgasme.

Her var det mannen som skulle gledes, og du gleder ikke en mann - med mindre han er homofil - ved å ødelegge kampen for ham. :)

Hvis det er tid for en kjapp en i pausen og ekspertkommentatorene er av det kjedelige slaget, går det naturligvis an å gi dama en forsmak på det som kommer allerede da.

Gjest Princess Peach

Ja? Kan da ikke avbryte kampen for litt sex. Og han har jo uansett fått sin orgasme.

Her var det mannen som skulle gledes, og du gleder ikke en mann - med mindre han er homofil - ved å ødelegge kampen for ham. :)

Hvis det er tid for en kjapp en i pausen og ekspertkommentatorene er av det kjedelige slaget, går det naturligvis an å gi dama en forsmak på det som kommer allerede da.

Hvis kjæresten min hadde foretrukket fotballkamp/skiløp/skøyter/friidrett el. whatever foran sex med meg, så hadde jeg blitt temmelig snurt!

ShitDiddelyDo

Hvis kjæresten min hadde foretrukket fotballkamp/skiløp/skøyter/friidrett el. whatever foran sex med meg, så hadde jeg blitt temmelig snurt!

Men her er spørsmålet hva hun skal gjøre for å glede sin mann. Hun vil utføre en uselvisk handling - for ham. Ikke seg selv.

Det gjør du ikke ved å ødelegge en fotballkamp i disse VM-tider. Kampene spilles tross alt til gitte tidspunkt, og sex kan man ha hele tiden - utenom kampene.

Hun hadde naturligvis fått igjen så veggene hadde bevret senere på kvelden.

Gjest Princess Peach

Men her er spørsmålet hva hun skal gjøre for å glede sin mann. Hun vil utføre en uselvisk handling - for ham. Ikke seg selv.

Det gjør du ikke ved å ødelegge en fotballkamp i disse VM-tider. Kampene spilles tross alt til gitte tidspunkt, og sex kan man ha hele tiden - utenom kampene.

TAKK GUD for at kjæresten ikke er fotballinteressert. :)

Der må jeg si meg enig, selv om jeg interesserer meg null for fotball. Hvis det er noe man er virkelig opptatt av, følger med på etc., og som kun er av begrenset varighet, så blir det litt feil å si at man "ikke tenner på kjæresten" e.l. fordi man ikke avbryter dette og kaster seg over ham/henne. Og det blir litt dumt for en partner å forvente det.

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...