Gå til innhold

Hvis man VIRKELIG skal glede mannen sin...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Jeg må bare si noe her! Min samboer er HEKTA på fotball og sport generelt. Når det er sagt kan jeg fortelle "min historie".

Han hadde gledet seg LEEEENGE til å se en fotballkamp på tv. Millwall... Han er Millwall fan, og de som har litt peiling på fotball vet at det ikke er hver dag Millwalls kamper vises på tv. (NB!!! Dette er ett par år siden)

Anyway... Jeg gav ham en øl og fikk ham til å føle seg vel der satt. Men etter ca20min begynte jeg å kjede meg og gikk på kne mellom bena han og gav ham en heftig blowjob. Først sa han at jeg var ondskapsfull og at jeg ikke skulle forstyrre når han så på kampen. Men det gikk ikke lang tid før han bare sukket og stønnet (med ett par FAEN, forpulte Cahill o.l.innimellom). Til slutt fikk jeg streng beskjed om å sette meg på den harde kuken og knulle ham. (fikk sørget for at han ikke mistet tv av synet). Da han sprutet i meg sa han at det var den beste orgasmen han noen gang hadde hatt!!! Han forklarte det med at jeg "blandet" noe av det han likte best, nemelig fotball, øl og sex. Så det å ha seksuell omgang midt under en fotballkamp mener jeg ikke nødvendigvis er noe negativt!! hehe... Og det tror ikke jeg han synes heller. Men som kvinne bør man kanksje ikke forvente seg så mye, for det ble en kort seanse, men for min del var det ham jeg skulle tilfredstille. Og det greide jeg! og som noen har nevnt tidligere her... Jeg fikk tilbake med renters renter og vel så det! hihi... TRY IT!!!! :o)

Very nice! :)

Fortsetter under...

• Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

30

• Lillemus

21

• DarkPink

17

• ShitDiddelyDo

6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...