Gå til innhold

Dette krever energi gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med både å kjøpe og selge leilighet samtidig og henger i stroppen fra morgen til kveld har jeg følelsen av og duverden så mye energi det tar! Jeg er sulten konstant, tror jeg kunne spist døgnet rundt!

Nå har jeg hatt en liten ekstravisning for en utenbys interessent som var i byen bare nå i helga. *Puh* Tror sannelig jeg må på butikken en tur, er skikkelig godtesjuk nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Du har fortjent en sjokolade ller noe annet godt du har lyst på nå!

Så gå på butikken du :o)

Skrevet

Du har fortjent en sjokolade ller noe annet godt du har lyst på nå!

Så gå på butikken du :o)

Jeg iler! ;o)

Skrevet

Og ta deg en dram attpå! ;-)

Har mumsa snavvel nå og har ei vinflaske i kjøleskapet, skal ta den i kveld. *Gleder seg*

Eller - nei, jeg spretter den nå så tar jeg en sjokoladekaffe med en god slump baileys i kveld! :o) Nammis!

Skrevet

Har mumsa snavvel nå og har ei vinflaske i kjøleskapet, skal ta den i kveld. *Gleder seg*

Eller - nei, jeg spretter den nå så tar jeg en sjokoladekaffe med en god slump baileys i kveld! :o) Nammis!

Kult! Kjempeidé. Kos deg både nå og i kveld!

Jeg er på vei ut i hagen for å spise deilig grillmat med øl til! (Og har tidligere i dag drukket hvitvin også.)

På deilige sommerlørdager er alt tillatt! (Spesielt for deg som har stått på sånn.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...