Lillemus Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Holder på med både å kjøpe og selge leilighet samtidig og henger i stroppen fra morgen til kveld har jeg følelsen av og duverden så mye energi det tar! Jeg er sulten konstant, tror jeg kunne spist døgnet rundt! Nå har jeg hatt en liten ekstravisning for en utenbys interessent som var i byen bare nå i helga. *Puh* Tror sannelig jeg må på butikken en tur, er skikkelig godtesjuk nå. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Du har fortjent en sjokolade ller noe annet godt du har lyst på nå! Så gå på butikken du ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 Du har fortjent en sjokolade ller noe annet godt du har lyst på nå! Så gå på butikken du ) Jeg iler! ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 Og ta deg en dram attpå! ;-) Har mumsa snavvel nå og har ei vinflaske i kjøleskapet, skal ta den i kveld. *Gleder seg* Eller - nei, jeg spretter den nå så tar jeg en sjokoladekaffe med en god slump baileys i kveld! ) Nammis! 0 Siter
Gyda Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Har mumsa snavvel nå og har ei vinflaske i kjøleskapet, skal ta den i kveld. *Gleder seg* Eller - nei, jeg spretter den nå så tar jeg en sjokoladekaffe med en god slump baileys i kveld! ) Nammis! Kult! Kjempeidé. Kos deg både nå og i kveld! Jeg er på vei ut i hagen for å spise deilig grillmat med øl til! (Og har tidligere i dag drukket hvitvin også.) På deilige sommerlørdager er alt tillatt! (Spesielt for deg som har stått på sånn.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.