Excelsion Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hei! Jeg har to planter, tror det er dragetrær de heter. Har hatt de i ganske mange år nå. Men det eldste av de har begynte å få svarte MYKE blader! Det er IKKE overvanning. Og det andre har det greit. Men greit, det kan være uttørkning, men da skal bladene bli sprøe og brune! Ikke svarte og myke!! HJELP! Mamma sa det kan være lus! Hjelp meg da kvinnfolk :-) 0 Siter
Excelsion Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 Da har jeg fått svar på plantasjen. OVERVANNING?! Den er jo KNUSK vær gang jeg vanner den! :-( Dakar dragen min.. 0 Siter
tiliti Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Da har jeg fått svar på plantasjen. OVERVANNING?! Den er jo KNUSK vær gang jeg vanner den! :-( Dakar dragen min.. I alle nødstilfeller kan du vurdere å bytte jord/bark eller hva nå enn denne planten din bruker. Kan få bort en del uhumskheter som har samlet seg opp i jorda (f.eks sopp o.l.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.