Gjest Calóni Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Heter det AMK eller AKM? (altså dit man kommer når man ringe 113). Og hva står det for? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det heter AMK. Akutt Medisinsk Kommunikasjonssentral. 0 Siter
Baby Lemonade Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 AMK-sentral = Akutt Medisinsk Kommunikasjonssentral 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det heter AMK. Akutt Medisinsk Kommunikasjonssentral. Hah! Da hadde jeg rett angående forkortelsen. Hun jeg diskuterte med påsto nemlig at det var AKM = Akutt kristemottak 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 AMK-sentral = Akutt Medisinsk Kommunikasjonssentral Hah! Da hadde jeg rett angående forkortelsen. Hun jeg diskuterte med påsto nemlig at det var AKM = Akutt kristemottak 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hah! Da hadde jeg rett angående forkortelsen. Hun jeg diskuterte med påsto nemlig at det var AKM = Akutt kristemottak *Ler* Jeg regner med du mente Akutt KriseMottak? Jeg leste "Akutt KristenMottak"... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 *Ler* Jeg regner med du mente Akutt KriseMottak? Jeg leste "Akutt KristenMottak"... *humre* Du har så rett 0 Siter
Gyda Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 *Ler* Jeg regner med du mente Akutt KriseMottak? Jeg leste "Akutt KristenMottak"... Og det kan til og med i farta leses som "Akutt kistemottak". Det slo imot _meg_. Huff. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hah! Da hadde jeg rett angående forkortelsen. Hun jeg diskuterte med påsto nemlig at det var AKM = Akutt kristemottak "Krisemottak" ville vært litt logisk feil, iom. at det de gjør er å ta imot henvendelser, ikke pasienter :-) "............................................" 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 "Krisemottak" ville vært litt logisk feil, iom. at det de gjør er å ta imot henvendelser, ikke pasienter :-) "............................................" Jepp, og gjett hvem som skal få høre det i morgen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.