Lillemus Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 *Skrik* Noen har rotet i cd-hylla mi! Gitarkameratene (de ekte altså!) sto mellom Svada og Teigen - den skal jo stå blant Lillebjørn Nilsens samlede jo! Den kunne stått på G da, men jeg har samlet alt med Lillebjørn på samme hylle. *Ser seg mistenksomt rundt* Og i det siste har det snekte seg inn en gammel nissekone her tror jeg. Tidligere pleide jeg å finne lange, mørke hår overalt, men i det siste ligger det bare lange grå hår i stolen min og på høretelefonene mine. Frekk er hun også, låner mine ting uten å spørre! *Snøft* 0 Siter
alwaysme Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Skynd deg å pakke ned cdene dine før flere forvinner/kommer på feil plass. Ikke så galt det ikke er godt for noe vet du. Forstår det slik at du er på flyttefot.. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 Skynd deg å pakke ned cdene dine før flere forvinner/kommer på feil plass. Ikke så galt det ikke er godt for noe vet du. Forstår det slik at du er på flyttefot.. :-) Kan ikke pakke bort mer før på mandag nå, det som gjenstår bør stå under visningen så det ikke ser aldeles ribba ut her. 0 Siter
alwaysme Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Kan ikke pakke bort mer før på mandag nå, det som gjenstår bør stå under visningen så det ikke ser aldeles ribba ut her. Det er vel et poeng det og, ja... Du får ha lykke til med visningen ;-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 *huff og huff, har du fått grått hår?* Litt alzheimer også? hehe må ikke rote til samlingen nei 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.