Gå til innhold

Hva spiser dere på en lørdag?

Anbefalte innlegg

Gjest matvraket
Skrevet

Vi bruker kose oss litt ekstra når det er lørdag. Og nå har vi spist indrefilet (av okse) stekte ferske champinjonger og løk.Og mine orntlige hjemlagde fløtepoteter og peppersaus.(ingenting toro idag takk) Mmmm det var snadder det.

Hva spiser dere?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

18

• Dorthe

16

• mariaflyfly

6

• NeaNoor

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Vi har også noe godt i helgene, men i dag er jeg helt tom for ideer på hva vi kan ha.

Så jeg får følge med på tråden og få noen tips :o)

I går koste vi oss med hjemmelaget kyllingwok, det er godt det!

Skrevet

Vi skal ha nesten det samme som deg:) men roastbeef.. nammenamm:)

Skrevet

Jeg skal spise omtrent det samme som deg bortsett fra at jeg skal ha broccoli og stekte paprika ved siden av det andre. Og så skal jeg jukse med sausen, har kjøpt fjordlands.

Skrevet

Jeg var på flatfylla i går, så i dag ble det innbakte scampi fra kinasjappa på hjørnet.

Men lager ofte noe annet/bedre i helgene enn i ukedagene, ja. Gjerne wok, hjemmelaget pizza, moussaka o.l.

Skrevet

Jeg skal ha stekt kyllingfilet med ris og salat. Skulel gentlig ha blomkål og broccoli, men 30,- for en liten, slapp blomkål er uaktuelt.

Skrevet

Det ble bare koteletter idag. Godt nok men ingen favoritt...

Gubben jobber delt dag og har arbeidshelg denne helgen. Vi får fråtse litt neste helg :-)

Skulle ønske jeg bodde nærmere butikker og en by, fikk så lyst på kinamat (vårruller osv...)

Får ikke engang tak i ingredienser til å lage det selv her jeg bor :-( (GØY PÅ LANDET:::JADA)

Skrevet

Jeg skal ha stekt kyllingfilet med ris og salat. Skulel gentlig ha blomkål og broccoli, men 30,- for en liten, slapp blomkål er uaktuelt.

Ja, det var ille for en blomkål. Her er det 9,90 for både blomkål og broccoli.

Gjest Matvraket
Skrevet

Jeg skal spise omtrent det samme som deg bortsett fra at jeg skal ha broccoli og stekte paprika ved siden av det andre. Og så skal jeg jukse med sausen, har kjøpt fjordlands.

Det skal jeg jammen prøve neste gang, med brokkoli og paprika. Hørtes godt ut. Og fjordlands er faktisk ganske god den!

Skrevet

Det skal jeg jammen prøve neste gang, med brokkoli og paprika. Hørtes godt ut. Og fjordlands er faktisk ganske god den!

Jeg kan spise stekt paprika hver dag så godt er det :o)

Skrevet

Nå skal vi straks grille marinert kalkunfilet med champignon, poteter og salat. Nam! Og å drikke til serveres det en nydelig hvitvin rett fra kjøleskapet. Men jeg får ikke *hrmf*..

*gravid og skrubbsulten*

Skrevet

Nå må jeg sette i gang å lage middag. Min mann har kommet med ønske i dag, og da blir det Taco.

Skrevet

Chicken ala King - - og de minste unga ble hysteriske ved bordet - for det var sopp for den ene og paprika for den andre. Men vi store åt med god apetitt - skulle bare mangle så lang tid det tok å lage.

Skrevet

Nå må jeg sette i gang å lage middag. Min mann har kommet med ønske i dag, og da blir det Taco.

Jeg bruker å lage Taco med kyllingkjøtt i stedet for kjøttdeig - anbefales!

Skrevet

Ja, det var ille for en blomkål. Her er det 9,90 for både blomkål og broccoli.

ÅÅÅ det var mange flotte butikker der du bor! :) Men jeg har en tyrkersjappe jeg tyr til jeg også da.)

Skrevet

Hvordan steker du paprikaen? i panne med olje? i biter? hm?

Skrevet

ÅÅÅ det var mange flotte butikker der du bor! :) Men jeg har en tyrkersjappe jeg tyr til jeg også da.)

Det er den supre matforretningen på Bazaren på Grønland. Utrolig mye spennende mat der inne fra alle verdens land.

Skrevet

Hvordan steker du paprikaen? i panne med olje? i biter? hm?

I biter i panna. Det er skikkelig snacks med fetaost og stekt løk ved siden av. Jeg steiker stort sett alt i rapsolje.

Gjest Calóni
Skrevet

Det er ikke alltid jeg bryr meg om fikse noe spesielt, jeg kan like godt spise fiskepinner på en lørdag, og pizza på en tirsdag.

Men i dag skal jeg ha lasagne (har frosset ned hjemmelaget i fryseren, bare å varme) med tomat, mais og salat til :)

Skrevet

I biter i panna. Det er skikkelig snacks med fetaost og stekt løk ved siden av. Jeg steiker stort sett alt i rapsolje.

Jeg også! :)

Da skal jeg gjøre det neste gang - men du steker ikke fetaosten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...