Gå til innhold

Hva spiser dere på en lørdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde skikkelig snaddermat idag!

Jeg stekte kyllingbiter med masse krydder (salt, pepper, piffi, hvitløkspulver), så stekte jeg sopp, paprika, sukkererter, minimais, ananas og gressløk i biter, godt stekt.

Kokte ris ved siden av. Blandet alt sammen i en stor gryte tilslutt, og serverte det med bernaisesaus til.

Ekstra krydder etterpå også.

Det var bare mmmm. :-D

Videoannonse
Annonse
  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

18

• Dorthe

16

• mariaflyfly

6

• NeaNoor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ufarlig nei? Nabohytta til svigersene brant ned pga en gassgrill på verandaen. Sa bare "svusj!" så tok det noen få minutter til hele hytta var overtent! Og det var på natta, flere timer etter at de hadde grillet. Heldigvis rakk de å komme seg ut.

Flere enn meg som er redde altså ;o)

Skrevet

Ufarlig nei? Nabohytta til svigersene brant ned pga en gassgrill på verandaen. Sa bare "svusj!" så tok det noen få minutter til hele hytta var overtent! Og det var på natta, flere timer etter at de hadde grillet. Heldigvis rakk de å komme seg ut.

Hysj nå

Gjest Shira12
Skrevet

Vi endte opp med hjemmelaget pizza med kjøttboller på tilslutt. Skal putte den i ovnen nå, for nå er jeg jammen sulten etter og ha lest denne tråden!

Skrevet

Vi hadde skikkelig snaddermat idag!

Jeg stekte kyllingbiter med masse krydder (salt, pepper, piffi, hvitløkspulver), så stekte jeg sopp, paprika, sukkererter, minimais, ananas og gressløk i biter, godt stekt.

Kokte ris ved siden av. Blandet alt sammen i en stor gryte tilslutt, og serverte det med bernaisesaus til.

Ekstra krydder etterpå også.

Det var bare mmmm. :-D

Det hørtes godt ut! :)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har ikke stikkontakt i nærheten. Jeg kan ikke ha gjennom døråpningen pga døråpneren og jeg orker ikke å krype langs gulvet for å sette i kontakta borti hjørnet;o)

Skal spørre broder'n o han kan legge opp en stikk for deg ute på veggen? Jah? :)

Gjest midia
Skrevet

I dag blir det ekstra sen middag da alle ikke er hjemme før i ni tiden.

Vi skal bestille pizza i kveld.

Ellers varierer vi lørdagskosen med biff,taco,kyllling,pizza,junkfood m.m

Potetgull og brus etterpå gjerne med dip.

Alle i familien er med på lørdagskosen.

Skrevet

Jeg bruker å lage Taco med kyllingkjøtt i stedet for kjøttdeig - anbefales!

Det hørtes kjempegodt ut :-)

Skrevet

Skal spørre broder'n o han kan legge opp en stikk for deg ute på veggen? Jah? :)

Jaaaaa :o)

mariaflyfly
Skrevet

Jaaaaa :o)

Han skulle nemlig gjort det samme på min veranda for snart 5 år sida da vi flytta hit. Menneh... "Tar'e til uka vi, søs!"

Så nå synes jeg han skylder meg en tjeneste, og kan likegodt ta to i samma slengen. :D

Skrevet

Han skulle nemlig gjort det samme på min veranda for snart 5 år sida da vi flytta hit. Menneh... "Tar'e til uka vi, søs!"

Så nå synes jeg han skylder meg en tjeneste, og kan likegodt ta to i samma slengen. :D

Høres kjempebra ut. Da kan vi lage grille på balkongen :o)

mariaflyfly
Skrevet

Høres kjempebra ut. Da kan vi lage grille på balkongen :o)

Nettopp. :)

Skrevet

Har kost oss med en hjemmelaget sunn pizza med grov bunn. Curry og hvitløksmarinerte reker på toppen+hvitløksdressing. Namnam.

Skrevet

I dag blir det ekstra sen middag da alle ikke er hjemme før i ni tiden.

Vi skal bestille pizza i kveld.

Ellers varierer vi lørdagskosen med biff,taco,kyllling,pizza,junkfood m.m

Potetgull og brus etterpå gjerne med dip.

Alle i familien er med på lørdagskosen.

Det hørtes koselig ut! :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Taco sammen med barna. Jeg er så innmari mett...

hare1365380455
Skrevet

Det er den supre matforretningen på Bazaren på Grønland. Utrolig mye spennende mat der inne fra alle verdens land.

Heldigen! :)

hare1365380455
Skrevet

Lasagne. Og på jobb spiste jeg pizza. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...