amber sun Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Vi hadde skikkelig snaddermat idag! Jeg stekte kyllingbiter med masse krydder (salt, pepper, piffi, hvitløkspulver), så stekte jeg sopp, paprika, sukkererter, minimais, ananas og gressløk i biter, godt stekt. Kokte ris ved siden av. Blandet alt sammen i en stor gryte tilslutt, og serverte det med bernaisesaus til. Ekstra krydder etterpå også. Det var bare mmmm. :-D 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Ufarlig nei? Nabohytta til svigersene brant ned pga en gassgrill på verandaen. Sa bare "svusj!" så tok det noen få minutter til hele hytta var overtent! Og det var på natta, flere timer etter at de hadde grillet. Heldigvis rakk de å komme seg ut. Flere enn meg som er redde altså ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Ufarlig nei? Nabohytta til svigersene brant ned pga en gassgrill på verandaen. Sa bare "svusj!" så tok det noen få minutter til hele hytta var overtent! Og det var på natta, flere timer etter at de hadde grillet. Heldigvis rakk de å komme seg ut. Hysj nå 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Vi endte opp med hjemmelaget pizza med kjøttboller på tilslutt. Skal putte den i ovnen nå, for nå er jeg jammen sulten etter og ha lest denne tråden! 0 Siter
flisa Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Vi hadde skikkelig snaddermat idag! Jeg stekte kyllingbiter med masse krydder (salt, pepper, piffi, hvitløkspulver), så stekte jeg sopp, paprika, sukkererter, minimais, ananas og gressløk i biter, godt stekt. Kokte ris ved siden av. Blandet alt sammen i en stor gryte tilslutt, og serverte det med bernaisesaus til. Ekstra krydder etterpå også. Det var bare mmmm. :-D Det hørtes godt ut! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har ikke stikkontakt i nærheten. Jeg kan ikke ha gjennom døråpningen pga døråpneren og jeg orker ikke å krype langs gulvet for å sette i kontakta borti hjørnet;o) Skal spørre broder'n o han kan legge opp en stikk for deg ute på veggen? Jah? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 I dag blir det ekstra sen middag da alle ikke er hjemme før i ni tiden. Vi skal bestille pizza i kveld. Ellers varierer vi lørdagskosen med biff,taco,kyllling,pizza,junkfood m.m Potetgull og brus etterpå gjerne med dip. Alle i familien er med på lørdagskosen. 0 Siter
Tonette Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg bruker å lage Taco med kyllingkjøtt i stedet for kjøttdeig - anbefales! Det hørtes kjempegodt ut :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Skal spørre broder'n o han kan legge opp en stikk for deg ute på veggen? Jah? Jaaaaa ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jaaaaa ) Han skulle nemlig gjort det samme på min veranda for snart 5 år sida da vi flytta hit. Menneh... "Tar'e til uka vi, søs!" Så nå synes jeg han skylder meg en tjeneste, og kan likegodt ta to i samma slengen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Han skulle nemlig gjort det samme på min veranda for snart 5 år sida da vi flytta hit. Menneh... "Tar'e til uka vi, søs!" Så nå synes jeg han skylder meg en tjeneste, og kan likegodt ta to i samma slengen. Høres kjempebra ut. Da kan vi lage grille på balkongen ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Høres kjempebra ut. Da kan vi lage grille på balkongen ) Nettopp. 0 Siter
flowy Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Har kost oss med en hjemmelaget sunn pizza med grov bunn. Curry og hvitløksmarinerte reker på toppen+hvitløksdressing. Namnam. 0 Siter
flisa Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 I dag blir det ekstra sen middag da alle ikke er hjemme før i ni tiden. Vi skal bestille pizza i kveld. Ellers varierer vi lørdagskosen med biff,taco,kyllling,pizza,junkfood m.m Potetgull og brus etterpå gjerne med dip. Alle i familien er med på lørdagskosen. Det hørtes koselig ut! 0 Siter
bb71 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Å mat! *stikker og griller noen krydderpølser* 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Taco sammen med barna. Jeg er så innmari mett... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det er den supre matforretningen på Bazaren på Grønland. Utrolig mye spennende mat der inne fra alle verdens land. Heldigen! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Lasagne. Og på jobb spiste jeg pizza. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.