MsSophie Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Chicken ala King - - og de minste unga ble hysteriske ved bordet - for det var sopp for den ene og paprika for den andre. Men vi store åt med god apetitt - skulle bare mangle så lang tid det tok å lage. Barn dør av sopp og paprika....helt sant! Mine dør også litt av løk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Barn dør av sopp og paprika....helt sant! Mine dør også litt av løk. For ikke å snakke om broccoli. Det er virkelig livsfarlig i følge mine to. 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 For ikke å snakke om broccoli. Det er virkelig livsfarlig i følge mine to. Jøss...., akkurat den biten der overlever begge mine. Underlig...:-) 0 Siter
flisa Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Barn dør av sopp og paprika....helt sant! Mine dør også litt av løk. Løk ja - Chicken ala King er jo løk, paprika, champignon, fløte og kylling. *dum mamma* 0 Siter
tiliti Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jøss...., akkurat den biten der overlever begge mine. Underlig...:-) Min overlever faktisk sopp (for å være helt nøyaktig går det ned med god apetitt) Men paprika og løk utgår helt. 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Min overlever faktisk sopp (for å være helt nøyaktig går det ned med god apetitt) Men paprika og løk utgår helt. Dødlighetsfaren er med andre ord rimelig selektiv:-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Løk ja - Chicken ala King er jo løk, paprika, champignon, fløte og kylling. *dum mamma* Det der hørtes skikkelig godt ut. Lyst til å dele oppsrkiften? 0 Siter
flisa Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Det der hørtes skikkelig godt ut. Lyst til å dele oppsrkiften? Her kommer den CHICKEN ala KING 4 porsjoner: 1 grillet lyllonh uten skinn og bein, i biter 1 stor løk i biter 1 grønn paprika i biter 1 rød paprika i biter 1 stor boks skvidede, hermetiske champignoner 3 ss margarin 2 dl buljong 1 boks matfløte salt noen stenk Tabasco (sånn ca. 6-10 dråper) 2 ss hvetmel 1) Fres champignonen i margarinet i en gryte - deretter paprika og løken, fres til løken er blank. 2) Trekk gryten av pannen og strø på hvetemelet - rør og tilsett buljongen 3) tilbake på plata igjen og hell oppi hele boksen med fløte, Tabasco og litt salt (smak til) - kok opp. 4) ha oppi kyllingbitene - og la de bli gjennomvarme Serveres med ris og loff 0 Siter
flisa Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Her kommer den CHICKEN ala KING 4 porsjoner: 1 grillet lyllonh uten skinn og bein, i biter 1 stor løk i biter 1 grønn paprika i biter 1 rød paprika i biter 1 stor boks skvidede, hermetiske champignoner 3 ss margarin 2 dl buljong 1 boks matfløte salt noen stenk Tabasco (sånn ca. 6-10 dråper) 2 ss hvetmel 1) Fres champignonen i margarinet i en gryte - deretter paprika og løken, fres til løken er blank. 2) Trekk gryten av pannen og strø på hvetemelet - rør og tilsett buljongen 3) tilbake på plata igjen og hell oppi hele boksen med fløte, Tabasco og litt salt (smak til) - kok opp. 4) ha oppi kyllingbitene - og la de bli gjennomvarme Serveres med ris og loff *skjønner ikke hvor jeg tar det fra* I stad spurte jeg om unga ville ha vulkan - jeg mente melon. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 *skjønner ikke hvor jeg tar det fra* I stad spurte jeg om unga ville ha vulkan - jeg mente melon. hihihi Vulkan! Nå fikk jeg meg en god latter. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Her kommer den CHICKEN ala KING 4 porsjoner: 1 grillet lyllonh uten skinn og bein, i biter 1 stor løk i biter 1 grønn paprika i biter 1 rød paprika i biter 1 stor boks skvidede, hermetiske champignoner 3 ss margarin 2 dl buljong 1 boks matfløte salt noen stenk Tabasco (sånn ca. 6-10 dråper) 2 ss hvetmel 1) Fres champignonen i margarinet i en gryte - deretter paprika og løken, fres til løken er blank. 2) Trekk gryten av pannen og strø på hvetemelet - rør og tilsett buljongen 3) tilbake på plata igjen og hell oppi hele boksen med fløte, Tabasco og litt salt (smak til) - kok opp. 4) ha oppi kyllingbitene - og la de bli gjennomvarme Serveres med ris og loff Mmmm, nam! Tusen takk. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.