Gå til innhold

Det er jammen ikke mye å se på på tv for tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nrk: Fotball og på TV2 er det jammen meg håndball! Sport er kjedelig!

Nei, det blir vel DOL-ing i kveld også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gubben maler husvegger så det ikke noe hyggelig ute på verandaen heller . med den malingslukta - ugh - men det blir veldig pent da! :)

Jeg gidder ikke se tv i kveld, tror jeg - jeg har en ny Dan Brown-bok -som virker veldig spennende -

Gjest LucySky
Skrevet

Gubben maler husvegger så det ikke noe hyggelig ute på verandaen heller . med den malingslukta - ugh - men det blir veldig pent da! :)

Jeg gidder ikke se tv i kveld, tror jeg - jeg har en ny Dan Brown-bok -som virker veldig spennende -

Skal det være sånn på NRK helt til VM i fotball er slutt? På fredager og lørdager også?

Det er helt sinnsjukt.

Skrevet

Skal det være sånn på NRK helt til VM i fotball er slutt? På fredager og lørdager også?

Det er helt sinnsjukt.

Visst er det sjuukt - men de skal vel ha sitt de som liker fotball også -jeg ser på BBC Food likevel jeg...

Skrevet

Visst er det sjuukt - men de skal vel ha sitt de som liker fotball også -jeg ser på BBC Food likevel jeg...

"men de skal vel ha sitt de som liker fotball også"

Ja, for fotball er jo en sport som ikke blir dekket i særlig stor grad utenom vm...:-/

"............................................."

Skrevet

"men de skal vel ha sitt de som liker fotball også"

Ja, for fotball er jo en sport som ikke blir dekket i særlig stor grad utenom vm...:-/

"............................................."

Hehe - jeg prøvde å være grei ikke sant? :)

Skrevet

Hehe - jeg prøvde å være grei ikke sant? :)

Ingen grunn til å være "grei" overfor fotballidiotiene - de får så det monner, nå og 365 dager i året ellers :-)

"............................................"

Skrevet

Ingen grunn til å være "grei" overfor fotballidiotiene - de får så det monner, nå og 365 dager i året ellers :-)

"............................................"

ok! :)

Skrevet

ok! :)

Bra! :-)

"........................................."

hare1365380455
Skrevet

Derfor det er greit å ha dvd'er som jeg ikke har sett hjemme!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...