Tonette Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Nrk: Fotball og på TV2 er det jammen meg håndball! Sport er kjedelig! Nei, det blir vel DOL-ing i kveld også. 0 Siter
flisa Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Gubben maler husvegger så det ikke noe hyggelig ute på verandaen heller . med den malingslukta - ugh - men det blir veldig pent da! Jeg gidder ikke se tv i kveld, tror jeg - jeg har en ny Dan Brown-bok -som virker veldig spennende - 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Gubben maler husvegger så det ikke noe hyggelig ute på verandaen heller . med den malingslukta - ugh - men det blir veldig pent da! Jeg gidder ikke se tv i kveld, tror jeg - jeg har en ny Dan Brown-bok -som virker veldig spennende - Skal det være sånn på NRK helt til VM i fotball er slutt? På fredager og lørdager også? Det er helt sinnsjukt. 0 Siter
flisa Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Skal det være sånn på NRK helt til VM i fotball er slutt? På fredager og lørdager også? Det er helt sinnsjukt. Visst er det sjuukt - men de skal vel ha sitt de som liker fotball også -jeg ser på BBC Food likevel jeg... 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Visst er det sjuukt - men de skal vel ha sitt de som liker fotball også -jeg ser på BBC Food likevel jeg... "men de skal vel ha sitt de som liker fotball også" Ja, for fotball er jo en sport som ikke blir dekket i særlig stor grad utenom vm...:-/ "............................................." 0 Siter
flisa Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 "men de skal vel ha sitt de som liker fotball også" Ja, for fotball er jo en sport som ikke blir dekket i særlig stor grad utenom vm...:-/ "............................................." Hehe - jeg prøvde å være grei ikke sant? 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hehe - jeg prøvde å være grei ikke sant? Ingen grunn til å være "grei" overfor fotballidiotiene - de får så det monner, nå og 365 dager i året ellers :-) "............................................" 0 Siter
flisa Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Ingen grunn til å være "grei" overfor fotballidiotiene - de får så det monner, nå og 365 dager i året ellers :-) "............................................" ok! 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 ok! Bra! :-) "........................................." 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Derfor det er greit å ha dvd'er som jeg ikke har sett hjemme! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.