Gå til innhold

VM og USA

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Har ikke fulgt med helt jeg. Har USA noen sjanse til å gå videre i gruppa si ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Violsa
Skrevet

forsten tror jeg at jeg må flytte til portugal eller Italia .Hvis de fotballspillerne er representative for hvordan gutter i de landee ellers ser ut . Fotball er jammen litt spennende likevel :P

Gjest werwe
Skrevet

forsten tror jeg at jeg må flytte til portugal eller Italia .Hvis de fotballspillerne er representative for hvordan gutter i de landee ellers ser ut . Fotball er jammen litt spennende likevel :P

De er en samling skjøre og pysete jålebukker alle sammen. Spesielt italienerne.

Gjest Violsa
Skrevet

hehe , hver sin smak..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jupp. Ufine klyser hele gjengen.

Men jeg håper de slår USA. Selv om det er et av to onder.

Gjest Violsa
Skrevet

Jupp. Ufine klyser hele gjengen.

Men jeg håper de slår USA. Selv om det er et av to onder.

spillerne på det amerikanske laget er ufattelige mye mer sympatiske enn de italienske som filmer og alt mulig.

Dessuten er det bra for fotball i USA om de går videre.

Pussig at anti-bush og anti-usa også fører til at man ønsker en gjeng idrettsutøvere som har null med politisk inflytelse skal tape.

Gjest werwe
Skrevet

hehe , hver sin smak..

Uærlige juksemakere er de også, italienerne.

ShitDiddelyDo
Skrevet

spillerne på det amerikanske laget er ufattelige mye mer sympatiske enn de italienske som filmer og alt mulig.

Dessuten er det bra for fotball i USA om de går videre.

Pussig at anti-bush og anti-usa også fører til at man ønsker en gjeng idrettsutøvere som har null med politisk inflytelse skal tape.

Politikk har null og si for meg når det gjelder fotball. Problemet med USA er at jeg ikke har noe forhold til dem overhodet.

Når det gjelder Italia er de et hatlag for mange - også for meg - og grunnen er nettopp det du så da Rossi planta albuen.

Typisk Italia.

Og derfor liker jeg dem ikke.

Når det gjelder USA er de... vel, ingenting. De har et lag man ser så sjelden at man verken får noe hat- eller diggeforhold til dem.

Men etter albuen satt jeg naturligvis og håpet på USA jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...