Gå til innhold

Hva skjer i kveld? :)

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

Hos meg skjer det lite. Har sagt nei til de som har spurt om jeg vil bli med ut. Så nå sitter jeg her alene..

Jeg kan ikke huske sist jeg satt alene en lørdagskveld. :D

Hva skal DU i kveld?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

27

• hare1365380455

5

• Dorthe

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

Jeg skal ut å ta en utepils.

Ååååhhh.....

Skrevet

Jeg skal ut å ta en utepils.

Have fun! Misunner dere fin været!!

Skrevet

Ååååhhh.....

Jeg vet ikke om jeg får være med i hele kveld da :o(

Skrevet

Ååååhhh.....

Du får snike deg etter! :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150566159' post='3168159]

Have fun! Misunner dere fin været!!

Det er bare 35 grader i sola og 29 inne så det blir godt å komme seg ut en tur. Men etter helga er det slutt, da kanskje finværet kommer til dere :o)

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150566249' post='3168164]

Du får snike deg etter! :)

Jeg har unga i helga, så det får noke bli en annen gang. :) Men skal over til naboen og grille straks. Det blir hyggelig. Lillemann sover i telt i en nabohage, og Snorkfrøkna sover. :)

Skrevet

Det er bare 35 grader i sola og 29 inne så det blir godt å komme seg ut en tur. Men etter helga er det slutt, da kanskje finværet kommer til dere :o)

Jeg håper vi og får litt! Dere er vel helt svart hele gjengen nå!

Altså..brune ;)

Skrevet

Jeg har unga i helga, så det får noke bli en annen gang. :) Men skal over til naboen og grille straks. Det blir hyggelig. Lillemann sover i telt i en nabohage, og Snorkfrøkna sover. :)

Får ta det igjen senere da..

Noe jeg ikke har spes. vanskelig å se for meg at dere kommer til å gjøre ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150566424' post='3168170]

Jeg håper vi og får litt! Dere er vel helt svart hele gjengen nå!

Altså..brune ;)

Knis, jeg er ikke så veldig brun. Jeg har ikke vært å sola meg så, hater overfyllte strender og dessuten så blir det såååå varmt i sola.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror jeg tar toget inn til byen om en halvtimes tid og får med meg Italia - USA på storskjerm ute på Kontraskjæret. Var bra stemning i går, og jeg er litt klar for øl. Men jeg får ikke med meg noen. Har alt for mange fotballhatere rundt meg, og han ene som faktisk liker fotball - og ikke er stuck med unger og den slags - kan ikke i dag.

Men fotball og øl er kult uansett. :)

Skrevet

Tror jeg tar toget inn til byen om en halvtimes tid og får med meg Italia - USA på storskjerm ute på Kontraskjæret. Var bra stemning i går, og jeg er litt klar for øl. Men jeg får ikke med meg noen. Har alt for mange fotballhatere rundt meg, og han ene som faktisk liker fotball - og ikke er stuck med unger og den slags - kan ikke i dag.

Men fotball og øl er kult uansett. :)

Jeg sier bare en ting: Helikopter!

;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150567058' post='3168189]

Jeg sier bare en ting: Helikopter!

;)

Skal se om jeg finner et. :)

Skrevet

Skal se om jeg finner et. :)

Nøkkelen ligger under matta

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150567189' post='3168194]

Nøkkelen ligger under matta

Oh baby! :)

Skrevet

I dag har jeg stekt meg litt i sola, har akkurat kommet inn fra hagen nå, der vi grilla og drakk øl.

Resten av kvelden skal jeg slappe av med TV eller PC og mer øl (det smaker så utrolig godt i varmen).

Forresten, så ser jeg naboen med sine nyfødte bittesmå tvilinger sitter ute - jeg tror jeg tar en tur og slår av en prat.

Men har du takka nei til en tur ut, altså? Da får du bare kose deg i ditt eget selskap, da. Og kanskje treffes vi på msn? Kven kveit? :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg sitter også alene! Snuppa sover og sambis dro på byfesten som er i gang like ved her jeg bor.

Deilig med en kveld alene og da. Var det derfor du ble hjemme i kveld og? Bare kule'n og slappe av?

Kooos deg! Hva har du planer om? Jeg sitter og fable om å bestille en pizza.. *sikle* Fikk ikke handla noe før snuppa sovna, hu var jo så trøtt og sliten etter et døgn på hytta med masse bading og gøy. Kjører dem ut små pizzaer tror du? Jeg orker jo seffer'n ikke en stor en.

Hmm.. kanskje jeg skal kaste meg over bildebunken og få dem inn i album i kveld? Den planen har jeg hatt en stund nå gitt..

Skrevet

Jeg sitter også alene! Snuppa sover og sambis dro på byfesten som er i gang like ved her jeg bor.

Deilig med en kveld alene og da. Var det derfor du ble hjemme i kveld og? Bare kule'n og slappe av?

Kooos deg! Hva har du planer om? Jeg sitter og fable om å bestille en pizza.. *sikle* Fikk ikke handla noe før snuppa sovna, hu var jo så trøtt og sliten etter et døgn på hytta med masse bading og gøy. Kjører dem ut små pizzaer tror du? Jeg orker jo seffer'n ikke en stor en.

Hmm.. kanskje jeg skal kaste meg over bildebunken og få dem inn i album i kveld? Den planen har jeg hatt en stund nå gitt..

Fine planer.. Du får ringe og spør ang den pizzaen ;)

Jeg får besøk av en kompis, vi skal se fotballkampen som begynner snart :)

Så jeg ble visst ikke alene lell gitt ;)

Skrevet

I dag har jeg stekt meg litt i sola, har akkurat kommet inn fra hagen nå, der vi grilla og drakk øl.

Resten av kvelden skal jeg slappe av med TV eller PC og mer øl (det smaker så utrolig godt i varmen).

Forresten, så ser jeg naboen med sine nyfødte bittesmå tvilinger sitter ute - jeg tror jeg tar en tur og slår av en prat.

Men har du takka nei til en tur ut, altså? Da får du bare kose deg i ditt eget selskap, da. Og kanskje treffes vi på msn? Kven kveit? :)

Kos deg med babyene:D

Jeg får besøk. Så blir ikke alene allikevel. Men greit å få venner på besøk og :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...