Gå til innhold

Hva skjer i kveld? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja- venter på at kjæresten til fjortissen min skal ta mopeden og kjøre hjem -så jeg får gått på do....

Så holder jeg på med "prosjekt klesvask" - det er deilig når man er i siget og man ser det er en ende på det :)

Så skal jeg få lagt de minste, og så tror jeg at jeg skal få med meg gubben ut og gå tur - det hender vi gjør det -eneste mulighet å få snakka ferdig en setning uten at noen roper mamma eller pappa.

Jeg har ikke kjøpt inn godteri (!) men har satt til livs en HEL ananas alene -det svir på tunga.

Jeg er nok gal.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

27

• hare1365380455

5

• Dorthe

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tja- venter på at kjæresten til fjortissen min skal ta mopeden og kjøre hjem -så jeg får gått på do....

Så holder jeg på med "prosjekt klesvask" - det er deilig når man er i siget og man ser det er en ende på det :)

Så skal jeg få lagt de minste, og så tror jeg at jeg skal få med meg gubben ut og gå tur - det hender vi gjør det -eneste mulighet å få snakka ferdig en setning uten at noen roper mamma eller pappa.

Jeg har ikke kjøpt inn godteri (!) men har satt til livs en HEL ananas alene -det svir på tunga.

Jeg er nok gal.

Åh, faen...nå trakk tannkjøttet mitt seg en hel centimeter tilbake! Det er leeenge siden jeg klarte å spise ananas, gitt. Får ikke du også klør på tunga?

Prrrbbt !! (freser og spytter)

Skrevet

Åh, faen...nå trakk tannkjøttet mitt seg en hel centimeter tilbake! Det er leeenge siden jeg klarte å spise ananas, gitt. Får ikke du også klør på tunga?

Prrrbbt !! (freser og spytter)

JO! men det er jo så godt! Jeg liker egentlig best den harde kjernen i midten.

Skrevet

JO! men det er jo så godt! Jeg liker egentlig best den harde kjernen i midten.

...og det var en halv centimeret til :o)

*spise jorbær og fortrenge ananas*

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg skal bare sitte hjemme og tenke på alt jeg burde ha gjort....Som jeg ikke får fingeren ut til og gjøre ;-)

Er sliten nå om dagen, så det frister ikke med noe festivasiteter. Dessuten skal jeg reise til Oslo i morgen for og tilbringe enda ett par dager på Riksen *sukk*

Oj, dette ble ett skikkelig sytete innlegget, he he det fikk meg iallefall til og smile av meg selv :o)

Hm, lurer på om jeg skal åpne ei flaske vin og kanskje sette på en dvd.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg er nok gal.

Ikke rart du måtte på do :P

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har vært og sunget på den beste forestillingen hittil i perioden, og nå skal jeg bare slappe av og dole resten av kvelden. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er nok gal.

Kan du ikke gå på do når han er der? :)

Skrevet

Lille My er syk og sovnet klokka fire i ettermiddag, hun våknet igjen klokka sju, og da holdt hun det gående til klokka halv ti. Så jeg har gitt henne mat, og lest om elefanter, giraffer og krokodiller. Og så har vi tegnet littegrann.

Når jeg endelig hadde fått henne til køys og ville trykke på pc'n litt, så var den okkupert av min kjære. Nå har jeg jaget han vekk, så jeg kan dol'e litt før jeg legger meg. Blir vel ikke så lenge før jeg legger meg. Lille My sover ganske urolig om nettene, og jeg trenger den søvnen jeg kan få.

Ikke så spennendes lørdagskveld med andre ord.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150568915' post='3168229]

Kos deg med babyene:D

Jeg får besøk. Så blir ikke alene allikevel. Men greit å få venner på besøk og :)

Venner på besøk er jo kjempekoselig!

Det kan jo ofte overgå en tur på byen, det. :-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har vært på jobb så nå er jeg kanonsliten! Så nå må jeg spise litt og slappe av. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal bare sitte hjemme og tenke på alt jeg burde ha gjort....Som jeg ikke får fingeren ut til og gjøre ;-)

Er sliten nå om dagen, så det frister ikke med noe festivasiteter. Dessuten skal jeg reise til Oslo i morgen for og tilbringe enda ett par dager på Riksen *sukk*

Oj, dette ble ett skikkelig sytete innlegget, he he det fikk meg iallefall til og smile av meg selv :o)

Hm, lurer på om jeg skal åpne ei flaske vin og kanskje sette på en dvd.

Gjør det, du. :) Jeg skal også se på tv nå (dvd tror jeg).

Skrevet

Jeg har vært i sølvbryllup med god mat og drikke. Men gikk hjem nå pga vedvarende hodepine.

Hjem å deppe mer over tapet av en kjær fugl :(

Gjest Shira12
Skrevet

Gjør det, du. :) Jeg skal også se på tv nå (dvd tror jeg).

Ble ikke dvd, men en koselig tlfsamtale med stesøstera mi :o)

Og en god del rødvin ;-)

Skrevet

var på konsert:-)

Håper du hadde en fin kveld!

hare1365380455
Skrevet

Ble ikke dvd, men en koselig tlfsamtale med stesøstera mi :o)

Og en god del rødvin ;-)

Det høres også bra ut! *skål*

Gjest Shira12
Skrevet

Det høres også bra ut! *skål*

*skål* :o)

Var utrolig deilig og ha en kveld hjemme, bare slappe av, har gått i ett i det siste, er ikke vane med det jeg vet du ;-)

Skrevet

Kan du ikke gå på do når han er der? :)

Nei - for det stinker sikkert -og han skal sikert tisse før han drar - men nå har han dratt -jeg gikk før han dro....likevel :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei - for det stinker sikkert -og han skal sikert tisse før han drar - men nå har han dratt -jeg gikk før han dro....likevel :)

Æsj, er det så nøye da? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...