Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til daglig spiser jeg ganske lite, forholdsvis sunt og blir fort mett.

Men dagen derpå, sånn som i dag, eier jeg ingen bunn. Jeg er konstant sulten og har spist alt mulig rart. Glad jeg ikke går på fylla så ofte, gitt. Hadde vel lagt på meg flere titalls kilo i året da. :)

Men hvorfor er det slik? Mener jeg har lest at det har noe med blodsukkeret å gjøre.. Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spurt mange(også leger) om hva som er årsaken til at man utpå ettermiddagen, dagen etter ei fyllekule, puler som en gærning, drikker cola, og stapper i seg junkfood, men jeg har aldri fått noe god forklaring.

Skrevet

Jeg har spurt mange(også leger) om hva som er årsaken til at man utpå ettermiddagen, dagen etter ei fyllekule, puler som en gærning, drikker cola, og stapper i seg junkfood, men jeg har aldri fått noe god forklaring.

Vi får konstatere at så er det bare, og det er gjengs for de fleste:-)

Skrevet

Leveren blir jo opptatt med forbrenningen av all alkoholen, og får ikke tid til å lage glykogen (opplagret sukker). Kan ha noe med det å gjøre. Når alkoholen da endelig er borte - får kroppen det travelt med å rette opp:-)

Jeg pleier i tillegg til alle "symptomene" du nevner å ha en umettelig trang på salt mat. Det kan nok forklares av all tissinga kvelden før, og kroppen har kvitta seg med for mye salt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...