NeaNoor Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Til daglig spiser jeg ganske lite, forholdsvis sunt og blir fort mett. Men dagen derpå, sånn som i dag, eier jeg ingen bunn. Jeg er konstant sulten og har spist alt mulig rart. Glad jeg ikke går på fylla så ofte, gitt. Hadde vel lagt på meg flere titalls kilo i året da. Men hvorfor er det slik? Mener jeg har lest at det har noe med blodsukkeret å gjøre.. Eller? 0 Siter
collins Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har spurt mange(også leger) om hva som er årsaken til at man utpå ettermiddagen, dagen etter ei fyllekule, puler som en gærning, drikker cola, og stapper i seg junkfood, men jeg har aldri fått noe god forklaring. 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har spurt mange(også leger) om hva som er årsaken til at man utpå ettermiddagen, dagen etter ei fyllekule, puler som en gærning, drikker cola, og stapper i seg junkfood, men jeg har aldri fått noe god forklaring. Vi får konstatere at så er det bare, og det er gjengs for de fleste:-) 0 Siter
citygirl Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Leveren blir jo opptatt med forbrenningen av all alkoholen, og får ikke tid til å lage glykogen (opplagret sukker). Kan ha noe med det å gjøre. Når alkoholen da endelig er borte - får kroppen det travelt med å rette opp:-) Jeg pleier i tillegg til alle "symptomene" du nevner å ha en umettelig trang på salt mat. Det kan nok forklares av all tissinga kvelden før, og kroppen har kvitta seg med for mye salt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.