Gjest Calóni Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 *LOL* Jeg innser nå at jeg må innlede alle samtaler med "Hei, jeg er en doler, hva med deg?". Tihi 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Tihi Det er litt skummelt, ja. Tenk om noen jeg kjenner er her da! Til alle på DOL: Gi meg msn-adressene deres snarest, så vi får oppklart dette! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det er litt skummelt, ja. Tenk om noen jeg kjenner er her da! Til alle på DOL: Gi meg msn-adressene deres snarest, så vi får oppklart dette! *flire godt* Men det hjelper liksom ikke å hilse på folk med "hei, jeg er dol'er", når de er i stua mi uten engang å hilse på meg 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 *flire godt* Men det hjelper liksom ikke å hilse på folk med "hei, jeg er dol'er", når de er i stua mi uten engang å hilse på meg Du må være på hugget! Aldri godt å vite hvor en doler skjuler seg. *fnis* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Du må være på hugget! Aldri godt å vite hvor en doler skjuler seg. *fnis* Nei, jeg fant jo tross alt søstra mi her 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Nei, jeg fant jo tross alt søstra mi her Hihi, var dere begge her uten at dere visste om det fra før? Det var godt gjort! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hihi, var dere begge her uten at dere visste om det fra før? Det var godt gjort! Jeg visste om henne lenge før hun visste om meg, da... Det var alltid www.doktoronline.no som sto som siste besøkte side når hun hadde brukt pc'en, så det ble til at jeg titta innom her en del også, og leste litt rundt og greier. Og plutselig fant jeg et innlegg som -måtte- være fra søstra mi, det kunne jeg være 98% sikker på på bakgrunn av innholdet. Jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke spionere, men jeg var blitt DOLoholiker selv, og et par år etterpå sa jeg det til henne Hm...ikke et år siden engang, faktisk. Hun kaller seg Adriana, forøvrig. Skriver ikke så mye, men leser masse, inkludert det lillesøster skriver nå, sikkert 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 He-he, merkelig! :-) Jeg har møtt samme person på 3 ulike kontinenter, det er også sært! :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg visste om henne lenge før hun visste om meg, da... Det var alltid www.doktoronline.no som sto som siste besøkte side når hun hadde brukt pc'en, så det ble til at jeg titta innom her en del også, og leste litt rundt og greier. Og plutselig fant jeg et innlegg som -måtte- være fra søstra mi, det kunne jeg være 98% sikker på på bakgrunn av innholdet. Jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke spionere, men jeg var blitt DOLoholiker selv, og et par år etterpå sa jeg det til henne Hm...ikke et år siden engang, faktisk. Hun kaller seg Adriana, forøvrig. Skriver ikke så mye, men leser masse, inkludert det lillesøster skriver nå, sikkert Morsomt! Hadde nok krepert hvis søstrene mine fant ut at jeg skrev her. Hihi. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 He-he, merkelig! :-) Jeg har møtt samme person på 3 ulike kontinenter, det er også sært! :-) Oi. Det er sært, ja! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Så rart å oppdage at dere faktisk hadde truffet hverandre før! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Så rart å oppdage at dere faktisk hadde truffet hverandre før! Nei, vi har ikke det, da. Jeg bodde på studentby tidligere, og hun har vært på besøk der, og vært i stua mi og greier, men jeg var ikke hjemme, tydeligvis. Men vi har jo selvsagt felles bekjente da, som vi begge kjenner veldig godt, så da vi avslørte rl-navnene våre så hadde vi begge "muligens" hørt om den andre 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Nei, vi har ikke det, da. Jeg bodde på studentby tidligere, og hun har vært på besøk der, og vært i stua mi og greier, men jeg var ikke hjemme, tydeligvis. Men vi har jo selvsagt felles bekjente da, som vi begge kjenner veldig godt, så da vi avslørte rl-navnene våre så hadde vi begge "muligens" hørt om den andre Det var et veldig godt nestentreff, da :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det var et veldig godt nestentreff, da :-) Jepp 0 Siter
Gyda Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hehe! Den var utrolig fiffig, da. Etter å ha lest nedover her, skjønner jeg at dere har flere felles bekjente. Kult! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Nå har vel sannsynligvis Angelica slukna på noe sånt som 90 % av sofar rundt om i vårt vidstrakte land, så det der er vel egentlig ikke så jævla imponerende. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Nå har vel sannsynligvis Angelica slukna på noe sånt som 90 % av sofar rundt om i vårt vidstrakte land, så det der er vel egentlig ikke så jævla imponerende. *flire* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Nå har vel sannsynligvis Angelica slukna på noe sånt som 90 % av sofar rundt om i vårt vidstrakte land, så det der er vel egentlig ikke så jævla imponerende. Hun har faktisk vært på min sofa også! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Nå har vel sannsynligvis Angelica slukna på noe sånt som 90 % av sofar rundt om i vårt vidstrakte land, så det der er vel egentlig ikke så jævla imponerende. He he.. Trenger vel ikke fortelle alle om mine sovevaner? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.