Gå til innhold

Verden er ikke stor :p

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

*LOL*

Jeg innser nå at jeg må innlede alle samtaler med "Hei, jeg er en doler, hva med deg?". ;)

Tihi :P

Videoannonse
Annonse
  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

12

• hare1365380455

4

• flisa

3

• muriel

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tihi :P

Det er litt skummelt, ja. Tenk om noen jeg kjenner er her da! Til alle på DOL: Gi meg msn-adressene deres snarest, så vi får oppklart dette! :D

Gjest Calóni
Skrevet

Det er litt skummelt, ja. Tenk om noen jeg kjenner er her da! Til alle på DOL: Gi meg msn-adressene deres snarest, så vi får oppklart dette! :D

*flire godt* Men det hjelper liksom ikke å hilse på folk med "hei, jeg er dol'er", når de er i stua mi uten engang å hilse på meg :o

Gjest Princess Peach
Skrevet

*flire godt* Men det hjelper liksom ikke å hilse på folk med "hei, jeg er dol'er", når de er i stua mi uten engang å hilse på meg :o

Du må være på hugget! Aldri godt å vite hvor en doler skjuler seg. *fnis*

Gjest Calóni
Skrevet

Du må være på hugget! Aldri godt å vite hvor en doler skjuler seg. *fnis*

Nei, jeg fant jo tross alt søstra mi her ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, jeg fant jo tross alt søstra mi her ;)

Hihi, var dere begge her uten at dere visste om det fra før? Det var godt gjort! :)

Gjest Calóni
Skrevet

Hihi, var dere begge her uten at dere visste om det fra før? Det var godt gjort! :)

Jeg visste om henne lenge før hun visste om meg, da...:P Det var alltid www.doktoronline.no som sto som siste besøkte side når hun hadde brukt pc'en, så det ble til at jeg titta innom her en del også, og leste litt rundt og greier. Og plutselig fant jeg et innlegg som -måtte- være fra søstra mi, det kunne jeg være 98% sikker på på bakgrunn av innholdet. Jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke spionere, men jeg var blitt DOLoholiker selv, og et par år etterpå sa jeg det til henne ;) Hm...ikke et år siden engang, faktisk. Hun kaller seg Adriana, forøvrig. Skriver ikke så mye, men leser masse, inkludert det lillesøster skriver nå, sikkert :P

Skrevet

He-he, merkelig! :-)

Jeg har møtt samme person på 3 ulike kontinenter, det er også sært! :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg visste om henne lenge før hun visste om meg, da...:P Det var alltid www.doktoronline.no som sto som siste besøkte side når hun hadde brukt pc'en, så det ble til at jeg titta innom her en del også, og leste litt rundt og greier. Og plutselig fant jeg et innlegg som -måtte- være fra søstra mi, det kunne jeg være 98% sikker på på bakgrunn av innholdet. Jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke spionere, men jeg var blitt DOLoholiker selv, og et par år etterpå sa jeg det til henne ;) Hm...ikke et år siden engang, faktisk. Hun kaller seg Adriana, forøvrig. Skriver ikke så mye, men leser masse, inkludert det lillesøster skriver nå, sikkert :P

Morsomt! :)

Hadde nok krepert hvis søstrene mine fant ut at jeg skrev her. Hihi.

Gjest Calóni
Skrevet

He-he, merkelig! :-)

Jeg har møtt samme person på 3 ulike kontinenter, det er også sært! :-)

Oi. Det er sært, ja!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Så rart å oppdage at dere faktisk hadde truffet hverandre før!

Gjest Calóni
Skrevet

Så rart å oppdage at dere faktisk hadde truffet hverandre før!

Nei, vi har ikke det, da. Jeg bodde på studentby tidligere, og hun har vært på besøk der, og vært i stua mi og greier, men jeg var ikke hjemme, tydeligvis. Men vi har jo selvsagt felles bekjente da, som vi begge kjenner veldig godt, så da vi avslørte rl-navnene våre så hadde vi begge "muligens" hørt om den andre :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, vi har ikke det, da. Jeg bodde på studentby tidligere, og hun har vært på besøk der, og vært i stua mi og greier, men jeg var ikke hjemme, tydeligvis. Men vi har jo selvsagt felles bekjente da, som vi begge kjenner veldig godt, så da vi avslørte rl-navnene våre så hadde vi begge "muligens" hørt om den andre :)

Det var et veldig godt nestentreff, da :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Det var et veldig godt nestentreff, da :-)

Jepp :P

Skrevet

Hehe! Den var utrolig fiffig, da.

Etter å ha lest nedover her, skjønner jeg at dere har flere felles bekjente.

Kult!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå har vel sannsynligvis Angelica slukna på noe sånt som 90 % av sofar rundt om i vårt vidstrakte land, så det der er vel egentlig ikke så jævla imponerende. :)

Gjest Calóni
Skrevet

Nå har vel sannsynligvis Angelica slukna på noe sånt som 90 % av sofar rundt om i vårt vidstrakte land, så det der er vel egentlig ikke så jævla imponerende. :)

*flire*

hare1365380455
Skrevet

Hun har faktisk vært på min sofa også!

Angelica :o)
Skrevet

He he.. Trenger vel ikke fortelle alle om mine sovevaner? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...