Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gizom1365380993

Hei der ute! Vi sluttet med prevensjon i desember, da vi nå føler at tiden er inne for å stifte familie. Mensen har vært stabil siden februar, og den skulle vært her den 0506. To dager senere kom den, men da kun med en kort dags visitt. Dro på legevakten torsdag kveld med mage-rygg smerter, trykk i mellom gulvet og som minnet om en kombinasjon av nyrebekken/urinveis infeksjon og menssmerter. Crp og urinen var fin så jeg ble sendt hjem. Fredag morgen og i morges har jeg hatt det gnaske bra, men utover dagen har smertene i gjen økt.

Min vennine som har tre barn sier det lyder som festesmerter, noen som mener det samme? Hvis så er, er det for tidlig å ta en hjemme test? Burde og/eller kan jeg ringe legen å spørre om en blod prøve?

Ps, dette er kanskje latterlig, men har de to siste dagene følt meg meget følsom.. I stad da vi så på tv, begynte jeg å grine uten grunn, og mannen brøt ut; herregud skulle tro du var gravid... Kan det hende at vi endelig har klart det? Vi ville bli så glad!!

På forhånd takk for alle svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235187-festesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...