Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen har vi planlagt hel dag på stranden, skal ha med oss et ekstra barn og vi skal være leeeeenge.

Vi må jo ha med til et par måltider foruten kjeks/kake.

Noen tips til noe annet enn tørre brødskiver å ha med på strande. Vil ikke grille noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jamie Olivers lunsjbrød.

Lag loff/pizzadeig, kjevle ut. I en stripe på midten legger du mozzarellaost, hardkokte egg, parmaskinke, soltørkede tomater og basilikum. Rull sammen til en pølse, lag en ring av pølsen. Stek som vanlig gjærbakst.

Til barna/dessert kan du lage en variant som du fyller med sjokoladepålegg, bananskiver og hakkede nøtter.

*sulten*

Gjest trultemor26
Skrevet

Istedenfor tørre brødskiver, så lag noen skikkelige sandwicher! Med litt remulade/majones, salat, skinke, ost, agurk u name it! Nam nam! Deilig strandmat! Eller kjøp noen baguetter og smør dem!

Skrevet

Jamie Olivers lunsjbrød.

Lag loff/pizzadeig, kjevle ut. I en stripe på midten legger du mozzarellaost, hardkokte egg, parmaskinke, soltørkede tomater og basilikum. Rull sammen til en pølse, lag en ring av pølsen. Stek som vanlig gjærbakst.

Til barna/dessert kan du lage en variant som du fyller med sjokoladepålegg, bananskiver og hakkede nøtter.

*sulten*

Takk!

Har jo ikke parmaskinke da, men her kan jeg jo improvisere. Ideèn var god!

Skrevet

Istedenfor tørre brødskiver, så lag noen skikkelige sandwicher! Med litt remulade/majones, salat, skinke, ost, agurk u name it! Nam nam! Deilig strandmat! Eller kjøp noen baguetter og smør dem!

Ikke dumt - har noen halvstekte minibaguetter jeg kan steke og fylle med snadder!

Gjest trultemor26
Skrevet

Ikke dumt - har noen halvstekte minibaguetter jeg kan steke og fylle med snadder!

Ja, gjør det! Namm!!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ta med ferdiggrillede kyllinger. Nå får du jo ikke kjøpt dem fortsatt varm efra butikken i morgen, men det kommer vel fler evarme sommerdager senere.

Som tilbehør tar du potetgull og salat, kjempegodt :-)

Skrevet

Takk!

Har jo ikke parmaskinke da, men her kan jeg jo improvisere. Ideèn var god!

Salat med tunfisk og ris, eller med makaroni, egg og skinke. Og selvfølgelig brød til. Det er ihvertfall populær strandmat her i huset, også kan det gjøres klart kvelden før.

Skrevet

Vi pleier å kjøpe ferdig grillet kjøttbein og kyllingvinger. Spiser rett fra posen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...