Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde vært morsomt å vite hvor stor del det er av oss her inne som er venstrehendte.

Det er jo så mange "myter" rundt de venstrehendte. Mange fine, men den verste er vel at vi har en kortere gjennomsnittlig levealder.

Altså: Jeg er venstrehendt (og begge barna mine er det).

Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

2

• Gyda

2

• hare1365380455

1

• NeaNoor

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Jeg er høyrehendt og mannen venstrehendt. Alle tre barna våre er høyrehendte, som meg. Mellomsten hinker riktignok absolutt best med venstrefoten, så kanskje har hun noen venstrehendt-gener? ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på om du bare ville ha svar fra venstrehendte, men jeg er altså høyrehendt.

Bestemoren min var venstrehendt. Hun gjorde alt med venstrehånden bortsett fra å skrive. Det ble hun tvunget til å gjøre med høyrehånden som barn - grusomt.

Jeg kan legge til at jeg er veldig høyrehendt. Den gangen jeg brakk høyrehånden ble jeg rimelig hjelpeløs :(

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på om du bare ville ha svar fra venstrehendte, men jeg er altså høyrehendt.

Bestemoren min var venstrehendt. Hun gjorde alt med venstrehånden bortsett fra å skrive. Det ble hun tvunget til å gjøre med høyrehånden som barn - grusomt.

Jeg kan legge til at jeg er veldig høyrehendt. Den gangen jeg brakk høyrehånden ble jeg rimelig hjelpeløs :(

Jeg uttrykte meg kanskje litt dårlig, da.

Jeg ønsker helst å høre fra både høyrehendte og venstrehendte.

Skrevet

Jeg uttrykte meg kanskje litt dårlig, da.

Jeg ønsker helst å høre fra både høyrehendte og venstrehendte.

Jeg er absolutt høyrehendt. Klarer nesten ikke gjøre noe kun med venstre hånd.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er nok en vanlig, kjedelig høyrehendt. :)

Skrevet

Jeg er høyrehendt, men tekstmeldinger på mobilen skriver jeg med venstre hånd, holder i telefonen med venstre hånd og knatrer i vei på tastene med venstre hånds tommelfinger.

Min mor var høyrehendt, men plukket bær med venstre hånd.

Skrevet

Høyrehendt, mens min mann er venstrehendt.

Gjest Shira12
Skrevet

Søstera til svigermor er også venstrehendt, men ble tvunget til og skrive med høyre. Gnske tragisk igrunn! Godt at samfunnet utvikler seg, både på godt og vondt!

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg er høyrehendt, men de var visstnok sikre på at jeg kom til bli keivhendt da jeg var liten, men det ble jeg altså ikke.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg skriver med høyre, men ellers er jeg venstrehendt.

Skrevet

Jeg er høyrehendt, men jeg skriver og tegner godt med venstre også.

Skrevet

Høyre

Er du sikker på det?;)

*flire* har du konvertert? :)

Skrevet

Er du sikker på det?;)

*flire* har du konvertert? :)

Det er nesten så jeg lurer på det....:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...