Gyda Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det hadde vært morsomt å vite hvor stor del det er av oss her inne som er venstrehendte. Det er jo så mange "myter" rundt de venstrehendte. Mange fine, men den verste er vel at vi har en kortere gjennomsnittlig levealder. Altså: Jeg er venstrehendt (og begge barna mine er det). Hva med deg? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg er høyrehendt og mannen venstrehendt. Alle tre barna våre er høyrehendte, som meg. Mellomsten hinker riktignok absolutt best med venstrefoten, så kanskje har hun noen venstrehendt-gener? ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg er ikke helt sikker på om du bare ville ha svar fra venstrehendte, men jeg er altså høyrehendt. Bestemoren min var venstrehendt. Hun gjorde alt med venstrehånden bortsett fra å skrive. Det ble hun tvunget til å gjøre med høyrehånden som barn - grusomt. Jeg kan legge til at jeg er veldig høyrehendt. Den gangen jeg brakk høyrehånden ble jeg rimelig hjelpeløs 0 Siter
Gyda Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 Jeg er ikke helt sikker på om du bare ville ha svar fra venstrehendte, men jeg er altså høyrehendt. Bestemoren min var venstrehendt. Hun gjorde alt med venstrehånden bortsett fra å skrive. Det ble hun tvunget til å gjøre med høyrehånden som barn - grusomt. Jeg kan legge til at jeg er veldig høyrehendt. Den gangen jeg brakk høyrehånden ble jeg rimelig hjelpeløs Jeg uttrykte meg kanskje litt dårlig, da. Jeg ønsker helst å høre fra både høyrehendte og venstrehendte. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg uttrykte meg kanskje litt dårlig, da. Jeg ønsker helst å høre fra både høyrehendte og venstrehendte. Jeg er absolutt høyrehendt. Klarer nesten ikke gjøre noe kun med venstre hånd. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg er nok en vanlig, kjedelig høyrehendt. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Høyrehendt. Alle fem i familien er det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg er høyrehendt, men tekstmeldinger på mobilen skriver jeg med venstre hånd, holder i telefonen med venstre hånd og knatrer i vei på tastene med venstre hånds tommelfinger. Min mor var høyrehendt, men plukket bær med venstre hånd. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Høyrehendt, mens min mann er venstrehendt. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg er ikke helt sikker på om du bare ville ha svar fra venstrehendte, men jeg er altså høyrehendt. Bestemoren min var venstrehendt. Hun gjorde alt med venstrehånden bortsett fra å skrive. Det ble hun tvunget til å gjøre med høyrehånden som barn - grusomt. Jeg kan legge til at jeg er veldig høyrehendt. Den gangen jeg brakk høyrehånden ble jeg rimelig hjelpeløs Søstera til svigermor er også venstrehendt, men ble tvunget til og skrive med høyre. Gnske tragisk igrunn! Godt at samfunnet utvikler seg, både på godt og vondt! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg er høyrehendt, men de var visstnok sikre på at jeg kom til bli keivhendt da jeg var liten, men det ble jeg altså ikke. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg skriver med høyre, men ellers er jeg venstrehendt. 0 Siter
tonie Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg er høyrehendt, men jeg skriver og tegner godt med venstre også. 0 Siter
sheba Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Høyre Er du sikker på det? *flire* har du konvertert? 0 Siter
flisa Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Er du sikker på det? *flire* har du konvertert? Det er nesten så jeg lurer på det.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.