Hatsumomo Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 FU: forum undersøkelse U/T: uten tekst Å "dole": samme som å surfe på nettet, bare at man doler på DOL som er DOKTORONLINE, dette nettstedet. 0 Siter
amber sun Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 "DOLE" betyr å skrive på DOL. DOL'ere betyr de som skriver på DOL (Doktor Online) FU betyr ForumUndersøkelse U/T betyr Uten Tekst. :_) 0 Siter
birdie Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 "DOLE" betyr å skrive på DOL. DOL'ere betyr de som skriver på DOL (Doktor Online) FU betyr ForumUndersøkelse U/T betyr Uten Tekst. :_) Ser at mange har begynt å bruke U/T for "utenom tema" også, har forvirret en gammel DOLer litt, det... (som når jeg klikker på et U/T innlegg fordi jeg ikke får noe vettugt ut av overskriften, og finner tre avsnitt med tekst). 0 Siter
amber sun Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Ser at mange har begynt å bruke U/T for "utenom tema" også, har forvirret en gammel DOLer litt, det... (som når jeg klikker på et U/T innlegg fordi jeg ikke får noe vettugt ut av overskriften, og finner tre avsnitt med tekst). Heisan birdie! Lenge siden jeg har sett nicket ditt her. Koselig å se deg igjen. :-) Ja, jeg har og lagt merke til det. Trodde det var en glipp når de har brukt U/T som Utenfor Tema jeg men... 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Ser at mange har begynt å bruke U/T for "utenom tema" også, har forvirret en gammel DOLer litt, det... (som når jeg klikker på et U/T innlegg fordi jeg ikke får noe vettugt ut av overskriften, og finner tre avsnitt med tekst). :-) Tingene endrer seg og vi gamle må vel bare henge på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.