Gjest veit du? Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Hva heter den siden der man kan bestille luer og ting med navn på?.Noe med monogram men jeg finner det ikke 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 www.monogramservice.no her mon tro? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 http://www.scandinavianlife.no/epages/MonogramDB.sf/?ObjectPath=/Shops/MonogramService/Categories/ExpandingMenu/MonogramService/Hodeplagg http://www.unikegaver.no/shop.asp?st=1&level1=196449 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Slike, mener du? http://www.scandinavianlife.no/epages/MonogramDB.sf/?ObjectPath=/Shops/MonogramService/Products/660005/SubProducts/665305 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Jeg ville faktisk ikke satt pris på om mine barn fikk slike luer i gave. Hvorfor? Fordi det er så mange kyniske mennesker der ute og barn lar seg lett lure med, spesielt av voksne som også "vet" hva de heter. Derfor. Gi dem håndklær? Badekåpe? Bamse? Genser? Selv om jeg selvfølgelig prøver å innprente dem at de aldri skal bli med noen når de er ute alene, men man vet aldri. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Jeg ville faktisk ikke satt pris på om mine barn fikk slike luer i gave. Hvorfor? Fordi det er så mange kyniske mennesker der ute og barn lar seg lett lure med, spesielt av voksne som også "vet" hva de heter. Derfor. Gi dem håndklær? Badekåpe? Bamse? Genser? Selv om jeg selvfølgelig prøver å innprente dem at de aldri skal bli med noen når de er ute alene, men man vet aldri. Himmel..... Alt du tenker på?!!!!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Himmel..... Alt du tenker på?!!!!!! Jepp, jeg vet jeg er hysterisk på akkurat dette, men det får så være. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Jepp, jeg vet jeg er hysterisk på akkurat dette, men det får så være. Jeg har lest advarsler mot å ha navn på lua til barna, særlig når store "barneforsvinningssaker" har versert i nyhetene. "Hei Lena! Kom hit litt, da! Vil du ha litt godteri? Jeg kjenner pappaen din, jeg, skjønner du, jobber sammen med han og sånn. Se her, sjokolade. Vil du bli med en tur i bilen? Bare ned til kiosken?" Jeg tror det er sånt de tenker seg det. I en sånn periode med mye i avisa om det var det at jeg i sin tid lot være å la ungen min gå med lua fra farmor, der nevnet hennes sto foran. Men det blir jo en vurderingssak for den enkelte. 0 Siter
Atene Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Jepp, jeg vet jeg er hysterisk på akkurat dette, men det får så være. Jeg er helt enig med deg. Barna mine får ikke klær med navnene sine på. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Jeg er helt enig med deg. Barna mine får ikke klær med navnene sine på. Leste om dette i avisa for mange år siden og det har festet seg så luer og yttertøy med navn på er ikke aktuellt på mine to. Godt å høre at det ikke er bare meg da! ) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Jepp, jeg vet jeg er hysterisk på akkurat dette, men det får så være. Bra at du vet det selv... 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Bra at du vet det selv... Hvis du leser resten av tråden så ser du at jeg ikke er den eneste. 0 Siter
Gjest veit du? Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Hvis du leser resten av tråden så ser du at jeg ikke er den eneste. Jeg skal bestille en bamse med navn og fødsels dato på. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Jeg skal bestille en bamse med navn og fødsels dato på. Det er koselig ja! ) Jeg ga min kjære et pledd med navnene våre på i gave da han kjøpte hytte. ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Jeg ville faktisk ikke satt pris på om mine barn fikk slike luer i gave. Hvorfor? Fordi det er så mange kyniske mennesker der ute og barn lar seg lett lure med, spesielt av voksne som også "vet" hva de heter. Derfor. Gi dem håndklær? Badekåpe? Bamse? Genser? Selv om jeg selvfølgelig prøver å innprente dem at de aldri skal bli med noen når de er ute alene, men man vet aldri. Vet du, det med luer har jeg aldri tenkt på. Men en ting er i alle fall sikkert, mine unger kommer ikke til å få luer med navn på etter i dag. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Vet du, det med luer har jeg aldri tenkt på. Men en ting er i alle fall sikkert, mine unger kommer ikke til å få luer med navn på etter i dag. :-) Jeg leste krimboka "Udyret" av Anders Roslund i går og er nok svært preget av den! Gudbedre for ei jævlig bok! Bør ikke leses av sarte sjeler.... Handler om en pedofil og mer orker jeg ikke referere. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Jeg leste krimboka "Udyret" av Anders Roslund i går og er nok svært preget av den! Gudbedre for ei jævlig bok! Bør ikke leses av sarte sjeler.... Handler om en pedofil og mer orker jeg ikke referere. Høres ut som en bok som ville opprørt meg så mye at jeg neppe hadde hatt godt av det. :-\ 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Himmel..... Alt du tenker på?!!!!!! Er det så rart at man tenker på det da? Det har jeg også tenkt på det. Ingen luer med navn her nei. Mener at den diskusjonen var oppe den gangen disse luene var så populære jeg? At det ble advart mot det. 0 Siter
org Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Jeg har lest advarsler mot å ha navn på lua til barna, særlig når store "barneforsvinningssaker" har versert i nyhetene. "Hei Lena! Kom hit litt, da! Vil du ha litt godteri? Jeg kjenner pappaen din, jeg, skjønner du, jobber sammen med han og sånn. Se her, sjokolade. Vil du bli med en tur i bilen? Bare ned til kiosken?" Jeg tror det er sånt de tenker seg det. I en sånn periode med mye i avisa om det var det at jeg i sin tid lot være å la ungen min gå med lua fra farmor, der nevnet hennes sto foran. Men det blir jo en vurderingssak for den enkelte. *Grøss* Tror barna mine villeg gått på den der... Ellers tror jeg de hadde fulgt med hvis vedkommende lokket med kattunger f. eks. Ekkel tanke. Luer med navn er uaktuelt her også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.