Gå til innhold

Legesenter åpne på søndag - Oslo vest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt skikkelig vondt i halsen siden onsdag og har tenkt at det går over av seg selv.

Nå er det søndag og det er minst like vondt, i tilllegg er det ikke helt bra i ørene.

Tenkte å gå til legen for å se om jeg trenger medisin eller noe, men oppdager at oslo vest legevakt er stengt.

Gidder ikke sitte på legevakten nede i byen for dette heller. Er det noen som vet hvor jeg kan dra? I området Oslo vest, uten at det koster masse masse penger?

Videoannonse
Annonse
Gjest togli
Skrevet

Jeg aner ikke, men har du forsøkt med nesespray og paracet. Paracet virker betennelsesdempende og nesespray (aller helst både saltvann og vanlig) åpner opp i luftveiene.

Skrevet

Jeg aner ikke, men har du forsøkt med nesespray og paracet. Paracet virker betennelsesdempende og nesespray (aller helst både saltvann og vanlig) åpner opp i luftveiene.

Har tatt masse paracet og det hjelper i grunnen bra. Men dersom jeg trenger penicillin eller noe slikt så er jo ikke paracet bra nok.

Har sittet i godt over en time og søkt - de har lagt ned legevakten i oslo vest. Det er ingen bortsett fra volvat og det koster 750 kr. og oppover (!).

Men takk for råd :)

Gjest togli
Skrevet

Har tatt masse paracet og det hjelper i grunnen bra. Men dersom jeg trenger penicillin eller noe slikt så er jo ikke paracet bra nok.

Har sittet i godt over en time og søkt - de har lagt ned legevakten i oslo vest. Det er ingen bortsett fra volvat og det koster 750 kr. og oppover (!).

Men takk for råd :)

Hmm, du får se om du "overlever" til imorgen ;-)

Hva med legevakten nede i sentrum? (v/hybelhuset?)

Skrevet

Hmm, du får se om du "overlever" til imorgen ;-)

Hva med legevakten nede i sentrum? (v/hybelhuset?)

Ja, men orker ikke sitter der i en evighet sammen med alle som var på fylla i går ;)

Tenkte liksom jeg skulle fått det unnagjort utenom jobben. Men det ser ut til at jeg får vente til i morgen.

Overlever nok en dag til.

Skrevet

Jeg tror nok dessverre at du enten må belage deg på å bla opp noen 100-lapper, eller så må du vente til i morgen :o(

God bedring!

Skrevet

Jeg tror nok dessverre at du enten må belage deg på å bla opp noen 100-lapper, eller så må du vente til i morgen :o(

God bedring!

Jo, jeg har gitt opp! Får ordne det i morgen. Men hadde tenkt å slippe gjøre det i arbeidstiden da...

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...