Gå til innhold

Hva gjør dere på idag?

Anbefalte innlegg

Gjest kjeder meg
Skrevet

Var så stille her inne, jeg kjeder meg. Gubben sitter i den andre sofaen med pcen sin, og jeg i denne sofaen med min.. fint liv, hehe.Han skal snart på jobb, og da skal jeg gjøre litt husarbeid. Har barnefri, så det er så stille i huset.Når vi har ungene er det langt mere som skjer i huset.hehe.

Så hva gjør dere på idag?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• hare1365380455

9

• Lillemus

5

• ShitDiddelyDo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Jeg slapper av før jeg skal på jobb.

Skrevet

Boner golv. Tar siste finpuss før morgendagens visning på leiligheten. Har et femminutt på dol innimellom da. :o)

Gjest fregnefjes
Skrevet

Rydder opp etter bursdagsselskapet i går og spiser restene av kakene :-)

hare1365380455
Skrevet

Boner golv. Tar siste finpuss før morgendagens visning på leiligheten. Har et femminutt på dol innimellom da. :o)

Når flytter du? :)

Skrevet

Ikke så mye :)

Minstesnuppa har akkurat våknet etter første dupp, eldstemann er med pappa'n for å se på en sykkel, og de to midterste syklet akkurat bort på skolen for å leke.

Så enn så lenge er det ganske stille og fredelig her (bare minstesnuppa på 7 mnd som sitter og ler seg ihjel av bikkja).

Etterpå i dag skal vi grille kyllingfilet - og så henter mamma'n til de tre eldste dem når hun kommer tilbake fra bryllup.

Så her er det nok ikke mye action, nei.

Har forresten ryddet litt i klær til dem alle fire, sortert bort det som blir for lite til høsten, og funnet fram sommertøy osv. Og er ikke helt ferdig. Så jeg skal nok fortsette med det - og vaske litt klær og rydde litt...

Daff søndag... Foreløpig er ikke sola her heller - men hvis tåka slipper taket, så beveger jeg meg nok ut på terrassen, ja!

Skrevet

Når flytter du? :)

Skal møte selgeren i morra og gå over den nye leiligheten og om jeg er fornøyd så gir jeg megler beskjed tirsdag morgen og så fort selger har pengene på konto får jeg nøklene. Skulle egentlig ikke få nøklene før 30. juni skjønner du, men så ble hun ferdig før tiden. :o) *Gleder seg*

Skrevet

Ikke så mye :)

Minstesnuppa har akkurat våknet etter første dupp, eldstemann er med pappa'n for å se på en sykkel, og de to midterste syklet akkurat bort på skolen for å leke.

Så enn så lenge er det ganske stille og fredelig her (bare minstesnuppa på 7 mnd som sitter og ler seg ihjel av bikkja).

Etterpå i dag skal vi grille kyllingfilet - og så henter mamma'n til de tre eldste dem når hun kommer tilbake fra bryllup.

Så her er det nok ikke mye action, nei.

Har forresten ryddet litt i klær til dem alle fire, sortert bort det som blir for lite til høsten, og funnet fram sommertøy osv. Og er ikke helt ferdig. Så jeg skal nok fortsette med det - og vaske litt klær og rydde litt...

Daff søndag... Foreløpig er ikke sola her heller - men hvis tåka slipper taket, så beveger jeg meg nok ut på terrassen, ja!

Døh - hvis du har lite å gjøre så... *Slenger over ei vaskefille*

Skrevet

Småvasker litt og rydder, men tar det ganske med ro :)

Skrevet

Døh - hvis du har lite å gjøre så... *Slenger over ei vaskefille*

*fnis*

Skal vi se...

Ti minutter til Gardermoen... En time på flyet... Og så buss...

Er der om et par timer da?

*kjenner englevingene gro allerede*

hare1365380455
Skrevet

Skal møte selgeren i morra og gå over den nye leiligheten og om jeg er fornøyd så gir jeg megler beskjed tirsdag morgen og så fort selger har pengene på konto får jeg nøklene. Skulle egentlig ikke få nøklene før 30. juni skjønner du, men så ble hun ferdig før tiden. :o) *Gleder seg*

Tenk så godt å få alt på plass! :D Får du kortere vei til jobb nå?

Gjest Marres
Skrevet

Holder på å få sambo opp av sengen, men ikke like enkelt. Skjønner ikke at folk kan sove så tungt! Skal lure han med på visning litt senere. Ellers så blir det sofa og tv. Tenkte å vaske leiligheten, men tror den klarer seg et par dager til :)

Skrevet

Tenk så godt å få alt på plass! :D Får du kortere vei til jobb nå?

Niks - 4-5 min lengre gangvei til bussen! :o) Men det spiller ingen rolle sett i forhold til fordelene. Nydelig utsikt (både mot sjøen og mot "bondelandet"), soverommene ut mot et skogholt med fulger, rev og rådyr, ingen "festtrafikk" rett forbi soveromsvinduene, ingen blokker rett imot, ergo ingen som har noe som helst innsyn til meg og så bor søstra mi i etasjen over! :o)

Gjest quando
Skrevet

"på" hva da??

"Hva gjør dere i dag", heter det. Man gjør ikke PÅ noe, man GJØR NOE!

Skrevet

"på" hva da??

Det heter "Hva gjør du på" på vestlandet ihvertfall.

Gjest Shira12
Skrevet

"på" hva da??

Hva gjør du på, er naturlig for meg og si.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg sitter her og tenker på alt jeg bør gjøre før jeg reiser idag....

Jaja, så lenge jeg får pakket med noen klær så kan resten bare være til jeg kommer hjem :o)

hare1365380455
Skrevet

Niks - 4-5 min lengre gangvei til bussen! :o) Men det spiller ingen rolle sett i forhold til fordelene. Nydelig utsikt (både mot sjøen og mot "bondelandet"), soverommene ut mot et skogholt med fulger, rev og rådyr, ingen "festtrafikk" rett forbi soveromsvinduene, ingen blokker rett imot, ergo ingen som har noe som helst innsyn til meg og så bor søstra mi i etasjen over! :o)

Det høres jo helt topp ut! Absolutt flere fordeler! Lykke til med flyttingen! :D

hare1365380455
Skrevet

"på" hva da??

Vi i vest sier det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...