Gå til innhold

Hva gjør dere på idag?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg sitter her og tenker på alt jeg bør gjøre før jeg reiser idag....

Jaja, så lenge jeg får pakket med noen klær så kan resten bare være til jeg kommer hjem :o)

Mail meg når du kommer hjem! :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• hare1365380455

9

• Lillemus

5

• ShitDiddelyDo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest da skjønner jeg.
Skrevet

Hva gjør du på, er naturlig for meg og si.

skriver du dialekt altså!

Gjest Shira12
Skrevet

skriver du dialekt altså!

Jeg skriver ikke på min dialekt nei, men ville ha hatt samme overskrift jeg som Kjeder meg har.

Men nå er ikke rettskriving helt min sterke side ;-) Men det jeg reagerte på var den krasse tonen til quando, til tider er det litt for mye kritikk til rettskrivingen, det skal være litt takhøyde her inne, slik at vi kan skravle sammen :o)

Gjest quando
Skrevet

PÅ hva da, om jeg tør spørre?

Skrevet

Akkurat nå så støvsuger han nå, og jeg sitter ved pc'en.

Nettopp stått opp!

Skulle egentlig ut på kafe med ei venninne senere idag, men har fikset det til imorgen istedet.

Var i sølvbryllup igår, så idag vil jeg bare være hjemme å ta det rolig.

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg slapper av før jeg skal på jobb.

Jeg har vært ute og lukt i noen bed - og så har jeg fjernet bladlus fra ørten rosenknopper med den enkle, men ekle, metoden: klemme dem ihjel med to fingre.

Grøss! Men man venner seg, og det er veldig effektivt.

Nå skal jeg gå en tur i nabolaget for å få fart på flesket, men må finne Olle Adolphson-cd'en min først, så jeg har noe å høre på. Den er ny og masse unge svensker har valgt sine ønskesanger fra Olle A's lange liste. Veldig gøy å høre metalgutter synge "Trouble", for eksempel.

:)

Skrevet

Ikke noe. Jeg var ute i går og idag har jeg vondt i hele meg. Så jeg skal ikke gjøre noe annet enn å dole og se på film.

Skrevet

Jeg sitter her og tenker på alt jeg bør gjøre før jeg reiser idag....

Jaja, så lenge jeg får pakket med noen klær så kan resten bare være til jeg kommer hjem :o)

Jeg vil og ha mail :o)

Gjest Shira12
Skrevet

PÅ hva da, om jeg tør spørre?

Synes bare at du påpekte at du mente at trådstarter skrev feil på en litt krass måte.

Kan hende det er pga at jeg selv ikke er helt stø i rettskriving, at jeg er ekstra hårsår. :o)

hare1365380455
Skrevet

Meg også! Husker en nabojente fra østlandet lurte da jeg spurte om hun skulle være med ut... Ut hvor da? lurte hun på.. :D hehe

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg vil og ha mail :o)

Mail ja, det skulle vel la seg ordne :o)

Nå må jeg dra meg igang med pakkingen her, gir deg referat når jeg er kommet hjem igjen, tror det blir tirsdags kveld, om ikke de på Riksen har andre planer enn hva jeg har ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Mail meg når du kommer hjem! :)

Skal jeg gjøre! :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Meg også! Husker en nabojente fra østlandet lurte da jeg spurte om hun skulle være med ut... Ut hvor da? lurte hun på.. :D hehe

He he, det kan bli ganske moro med dialekt misforståelser.

hare1365380455
Skrevet

Skal jeg gjøre! :o)

Det er bra! :) Håper det går fint.

Skrevet

Nå må jeg dra meg igang med pakkingen her, gir deg referat når jeg er kommet hjem igjen, tror det blir tirsdags kveld, om ikke de på Riksen har andre planer enn hva jeg har ;-)

Ja, det er ikke lett å vite :o)

Lykke til da.

hare1365380455
Skrevet

He he, det kan bli ganske moro med dialekt misforståelser.

Og det er da vanlig med litt forskjeller, så da kan østkantfolk lære litt uttrykksmåter som vi bruker! ;)

Skrevet

Pakker til ferie og irriterer meg over at BBC og de norske værmelderne har så totalt forskjellige oppfatninger av hvordan været blir.

Nå har jeg derfor en pause for å avgjøre om regntøyet skal få plass i kofferten eller ikke.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skal trene litt, og så er det forestilling igjen i kveld. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Og det er da vanlig med litt forskjeller, så da kan østkantfolk lære litt uttrykksmåter som vi bruker! ;)

Jepp!

Skrevet

Jeg har fremdeles ikke funnet de linkene. Jeg har leita altså og forsetter men det er ikke lett :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...