Gå til innhold

Hva gjør dere på idag?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har fremdeles ikke funnet de linkene. Jeg har leita altså og forsetter men det er ikke lett :o)

Du må ikke stresse med det :o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• hare1365380455

9

• Lillemus

5

• ShitDiddelyDo

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du må ikke stresse med det :o)

Neida, men jeg tenkte det kunne være nyttig da vet du. Forresten så kan du vel spørre på riksen?

Skrevet

Absolutt ingen ting... Holder på å kjede vettet av meg. Ikke ser jeg en dritt ut vinduet en gang pga tett tåke. Blir vel å tilbringe resten av dagen foran tv-en :)

Gjest Shira12
Skrevet

Neida, men jeg tenkte det kunne være nyttig da vet du. Forresten så kan du vel spørre på riksen?

Har tenkt og nevne det for det. Men det kommer litt an på hvilken lege jeg får snakke med, for dessverre så ver assistentlegene sjelden så mye om denne typen operasjon, de er flinke altså, men ikke akkurat på dette.

Får huke tak i en av de om jeg ser de i korridoren :o)

Sofies mamma
Skrevet

Spiser, soler meg, går tur, får besøk av en venninne.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har nesten akkurat stått opp. Skal se fotball resten av dagen.

Men akkurat nå sitter jeg og småirriterer meg over at noen på ramme alvor skriver "hva gjør dere på idag".

Skrevet

Men akkurat nå sitter jeg og småirriterer meg over at noen på ramme alvor skriver "hva gjør dere på idag".

De hadde sikkert vært like irriterte hvis vi skrev "hva driver dere med i dag".

Skrevet

Har tenkt og nevne det for det. Men det kommer litt an på hvilken lege jeg får snakke med, for dessverre så ver assistentlegene sjelden så mye om denne typen operasjon, de er flinke altså, men ikke akkurat på dette.

Får huke tak i en av de om jeg ser de i korridoren :o)

Du kan sikkert like gjerne spørre sykepleierne, de vet ofte mer om slike ting, i hvert fall er jeg vant til det der jeg pleier å være.

Kanskje legene ikke nedlater seg på det nivået hihi.

Gjest Shira12
Skrevet

Du kan sikkert like gjerne spørre sykepleierne, de vet ofte mer om slike ting, i hvert fall er jeg vant til det der jeg pleier å være.

Kanskje legene ikke nedlater seg på det nivået hihi.

Det er dessverre bare noen få av sykepleier som kan denne typen, men ser jeg en av de skal jeg spørre.

Var mange av de som ikkje viste noe særlig om noe som helst da jeg lå der etter operasjonen og hadde tusen spm.

Legene er faktisk veldig greie synes jeg, og de kjenner meg de 3 som er overlegene der, så ser jeg en av de, blir de ikke sure om jeg spør om noe, heldigvis.

Jeg pleier og spøke med at overlegene på Uro er blitt mine beste venner etterhvert ;-)

Men seriøst så er jeg fornøyde med dem :o)

Skrevet

Det er dessverre bare noen få av sykepleier som kan denne typen, men ser jeg en av de skal jeg spørre.

Var mange av de som ikkje viste noe særlig om noe som helst da jeg lå der etter operasjonen og hadde tusen spm.

Legene er faktisk veldig greie synes jeg, og de kjenner meg de 3 som er overlegene der, så ser jeg en av de, blir de ikke sure om jeg spør om noe, heldigvis.

Jeg pleier og spøke med at overlegene på Uro er blitt mine beste venner etterhvert ;-)

Men seriøst så er jeg fornøyde med dem :o)

Du er heldig som møter de samme hver gang. Jeg har en ny lege hver eneste gang jeg og overlegen ser man egentlig aldri noe til.

Jeg tror jeg hater turnuskandidater for de vet overhode ingenting. Jeg skjønner at de skal lære men er det pasientene som skal lære dem opp?

Sykepleierne er stort sett stabile, de har vært der i åresvis og vet det meste, heldigvis.

ShitDiddelyDo
Skrevet

De hadde sikkert vært like irriterte hvis vi skrev "hva driver dere med i dag".

Men "hva driver dere med i dag?" er i hvert fall ikke fullstendig feil norsk, noe "hva gjør dere på idag?" er.

Skrevet

Men "hva driver dere med i dag?" er i hvert fall ikke fullstendig feil norsk, noe "hva gjør dere på idag?" er.

Hva med skjer'a da :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva med skjer'a da :o)

Det er slang. :)

Skrevet

Tror faktisk det er dialekt. Må småsmile litt når jeg ser/ hører det, for det er en listig uttrykksmåte.

Gjest kjeder meg
Skrevet

Hva gjør dere idag da sjø!

Skrevet

Hva gjør dere idag da sjø!

Ka gjør dokker i dag! ;o)

Gjest kjeder meg
Skrevet

Ka gjør dokker i dag! ;o)

Ja, ka gjør dåkk på idag? *hehe*

Skrevet

Har vasket og brettet masse tøy, ryddet litt, lest bok, vært på kino. Deilig og avslappende søndag ja!

Gjest Shira12
Skrevet

Du er heldig som møter de samme hver gang. Jeg har en ny lege hver eneste gang jeg og overlegen ser man egentlig aldri noe til.

Jeg tror jeg hater turnuskandidater for de vet overhode ingenting. Jeg skjønner at de skal lære men er det pasientene som skal lære dem opp?

Sykepleierne er stort sett stabile, de har vært der i åresvis og vet det meste, heldigvis.

Det virker som at de er vi som skal lære de opp ja, dessverre!

Jeg er på pasienthotellet nå, var en lang tur idag...

Skrevet

Det virker som at de er vi som skal lære de opp ja, dessverre!

Jeg er på pasienthotellet nå, var en lang tur idag...

Det skjønner jeg. Var det trådløst nettverk der siden du er innom :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...