rottemamma Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Kjenner noen til et godt,gratis...,program med kloneverktøy?Sånn man bruker til å ta vekk ting fra fotografier.Har nemlig et kjempefint bilde av datteren min,men med masse uintressant rundt!takk for evt hjelp! 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Kloneverktøy?! Kloning er jo å lage noe som er helt identisk, ikke å ta bort noe? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Det er vel ikke akkurat å klone, men... Jeg fant aldri noe gratis som var veldig bra. Jeg liker adobe photoshop best. Helt sikkert noen du kjenner som har det og kan hjelpe deg hvis det bare er for denne ene gangen. Det er jo dyrt å kjøpe. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Healing brush tool heter det i alle fall i Photoshop Elements. Nå vet jeg ikke om noe gratis program som har denne funksjonen, men jeg vil nok tro du er sikret et bedre resultat om du bruker et program du betaler for. Eventuelt tar med fotoet til en fotograf og får han til å fikse det. 0 Siter
leda Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Etter det jeg vet, er GIMP et av de beste, gratis bildebehandlingsprogrammene. Men - jeg har ikke prøvd det selv, da jeg sverger til Photoshop. Og Photoshops kloneverktøy er veldig bra. 0 Siter
leda Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Etter det jeg vet, er GIMP et av de beste, gratis bildebehandlingsprogrammene. Men - jeg har ikke prøvd det selv, da jeg sverger til Photoshop. Og Photoshops kloneverktøy er veldig bra. http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html 0 Siter
rottemamma Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 Kloneverktøy?! Kloning er jo å lage noe som er helt identisk, ikke å ta bort noe? Du kloner i og med at du tar et annet element fra bildet (f.eks himmel,gress,etc),som du bruker som "kamuflasje" over det du vil ta bort. :-) 0 Siter
rottemamma Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html takk skal du ha! 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Du kloner i og med at du tar et annet element fra bildet (f.eks himmel,gress,etc),som du bruker som "kamuflasje" over det du vil ta bort. :-) Ah! Da gir navnet mening. ) 0 Siter
citoyen Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Kloning??? Tror du bruker feil ord... Nei, denne funksjonen heter kloning innen bildebehandling 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.