Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner noen til et godt,gratis...,program med kloneverktøy?Sånn man bruker til å ta vekk ting fra fotografier.Har nemlig et kjempefint bilde av datteren min,men med masse uintressant rundt!takk for evt hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kloneverktøy?! Kloning er jo å lage noe som er helt identisk, ikke å ta bort noe?

Sofies mamma
Skrevet

Det er vel ikke akkurat å klone, men... Jeg fant aldri noe gratis som var veldig bra. Jeg liker adobe photoshop best. Helt sikkert noen du kjenner som har det og kan hjelpe deg hvis det bare er for denne ene gangen. Det er jo dyrt å kjøpe.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Healing brush tool heter det i alle fall i Photoshop Elements. Nå vet jeg ikke om noe gratis program som har denne funksjonen, men jeg vil nok tro du er sikret et bedre resultat om du bruker et program du betaler for. Eventuelt tar med fotoet til en fotograf og får han til å fikse det.

Skrevet

Etter det jeg vet, er GIMP et av de beste, gratis bildebehandlingsprogrammene. Men - jeg har ikke prøvd det selv, da jeg sverger til Photoshop. Og Photoshops kloneverktøy er veldig bra.

Skrevet

Kloneverktøy?! Kloning er jo å lage noe som er helt identisk, ikke å ta bort noe?

Du kloner i og med at du tar et annet element fra bildet (f.eks himmel,gress,etc),som du bruker som "kamuflasje" over det du vil ta bort. :-)

Skrevet

Du kloner i og med at du tar et annet element fra bildet (f.eks himmel,gress,etc),som du bruker som "kamuflasje" over det du vil ta bort. :-)

Ah! Da gir navnet mening. :o)

Skrevet

Kloning??? Tror du bruker feil ord...

Nei, denne funksjonen heter kloning innen bildebehandling :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...