Ulrikke Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Min svoger og svigerinne skal gifte seg (sambo's bror). Det er ikke "flust" av bryllup rundt her - så vi er ikke så "erfarne"... Hva er normal sum å gi som bror m/samboer når noen gifter seg? Sambo er også forlover. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Vi gav ett gavekort på 1000 kr på en butikk, der vi viste de ønsket seg noe. Det var sambo sin søster som giftet seg. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 1000-1500 - litt avhengig av hva brudeparet ønsker seg. Som vanlige gjester i bryllup har vi ligget på 5-700,-, dersom en av oss er forlover som over. Det samme ville vi nok lagt i om en bror/søster giftet seg, men akkurat det har vi ingen erfaring med. :-) Også liker jeg personlig å gå sammen med flere om en skikkelig gave, jeg da, det er ikke uvanlig at forloverne gir noe sammen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.