Gå til innhold

Livet mitt

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Jaja, så har jeg fått slettet helt uskyldige små smiletegn her på åpent forum også.

Verden tåler visst verken det ene eller det andre fra min side.

Tre små tråder med smiletegn var vel fint vel?

Jeg kan forstå at man slettet den lange tråden med det lange diktet.

Men jeg kan ikke forstå hvorfor man sletter tre små uskyldige smiletegn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver om det her og da antar jeg du ønsker svar.

DOL er først om fremst et helseforum. Man spør om råd i diverse saker og får svar. Noen ganger snakker man om helt andre ting, sånn som her på Åpent. Men det må finnes en grense et eller annet sted. Om halvparten av alle trådene ikke diskuterer noe som helst, men virker tilnærmet meningsløse, så er det jo ingen som orker å være her lenger.

Har du vurdert å svare på andres tråder og bruke tiden din slik, i stedet for å starte mange nye?

Gjest a survivor
Skrevet

Du skriver om det her og da antar jeg du ønsker svar.

DOL er først om fremst et helseforum. Man spør om råd i diverse saker og får svar. Noen ganger snakker man om helt andre ting, sånn som her på Åpent. Men det må finnes en grense et eller annet sted. Om halvparten av alle trådene ikke diskuterer noe som helst, men virker tilnærmet meningsløse, så er det jo ingen som orker å være her lenger.

Har du vurdert å svare på andres tråder og bruke tiden din slik, i stedet for å starte mange nye?

Jeg svarer da på andre tråder innimellom. Og nå var det mange dager siden jeg hadde vært her inne på DOL i det hele tatt.

Tenkte at et lite smiletegn fra meg hadde vært hyggelig :) Og så laget jeg tre slike tråder :)

Tre små uskyldige tråder.

1. :)

2. :) no offense

3. :) all good things are three

Men det ble altså slettet.

Hva er så meningsløst med disse tre trådene?

Er følelser meningsløse?

Må alt som skal ha mening i denne verden uttrykkes med bokstaver? Og må bokstavene ha et veldig intellektuelt innhold?

Skrevet

Jeg svarer da på andre tråder innimellom. Og nå var det mange dager siden jeg hadde vært her inne på DOL i det hele tatt.

Tenkte at et lite smiletegn fra meg hadde vært hyggelig :) Og så laget jeg tre slike tråder :)

Er følelser meningsløse?

Må alt som skal ha mening i denne verden uttrykkes med bokstaver? Og må bokstavene ha et veldig intellektuelt innhold?

Dette er spamming av forumet, etter min mening og tydeligvis webmasters også, siden du ble slettet.

Jeg ser at du prøver å gjøre dette til en filosofisk diskusjon, men jeg foreslår at du rett og slett forholder deg til de tydelige signalene du får fra webmasterene. Det undrer meg at du ikke klarer å begrense deltagelsen din her på DOL og holde deg nogenlunde i skinnet når det kommer til temaer. Om du brukte forumet på det viset det er ment, så hadde du fått det mye mindre konflinkfylt og hyggeligere her på DOL. Og sikkert flere svar på trådene dine også.

Gjest a survivor
Skrevet

Dette er spamming av forumet, etter min mening og tydeligvis webmasters også, siden du ble slettet.

Jeg ser at du prøver å gjøre dette til en filosofisk diskusjon, men jeg foreslår at du rett og slett forholder deg til de tydelige signalene du får fra webmasterene. Det undrer meg at du ikke klarer å begrense deltagelsen din her på DOL og holde deg nogenlunde i skinnet når det kommer til temaer. Om du brukte forumet på det viset det er ment, så hadde du fått det mye mindre konflinkfylt og hyggeligere her på DOL. Og sikkert flere svar på trådene dine også.

Jeg har ikke fått noen konflikt her på Åpent Forum.

Tvertimot så har mange likt de temaene jeg har startet.

Skrevet

Jeg har ikke fått noen konflikt her på Åpent Forum.

Tvertimot så har mange likt de temaene jeg har startet.

Jeg mener i forhold til webmasterne. Og det finnes sikkert noen som trives med de temaene du tar opp. Personlig synes jeg det er spamming å poste så utrolig mye. Du kan fint være den du er, ta opp det som engasjerer deg og få fine diskusjoner. Men hvorfor må du poste så mange tråder?

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg mener i forhold til webmasterne. Og det finnes sikkert noen som trives med de temaene du tar opp. Personlig synes jeg det er spamming å poste så utrolig mye. Du kan fint være den du er, ta opp det som engasjerer deg og få fine diskusjoner. Men hvorfor må du poste så mange tråder?

Hvor mange tråder poster jeg per dag i snitt?

Og ser du forskjellen på flooding og spamming?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvor mange tråder poster jeg per dag i snitt?

Og ser du forskjellen på flooding og spamming?

Begge deler er like irriterende og like meningsløst.

Gjest a survivor
Skrevet

Begge deler er like irriterende og like meningsløst.

Endelig. Noen som skriver om sine følelser...

Hvorfor er det irriterende for deg det jeg skriver?

Hvorfor klarer du ikke la være å lese det jeg skriver?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Don't flatter yourself. Du ble med på kjøpet fordi jeg leste det Glimtipper skrev. Jeg er en stor motstander av både flooding og spamming, så derfor svarte jeg på spørsmålet ditt.

Skrevet

Det er noe veldig kjent med måten du skriver på...

"............................................"

Gjest a survivor
Skrevet

Don't flatter yourself. Du ble med på kjøpet fordi jeg leste det Glimtipper skrev. Jeg er en stor motstander av både flooding og spamming, så derfor svarte jeg på spørsmålet ditt.

Hvorfor bidrar du til spamming gjennom å skrive her da?

Don't flatter yourself! :) hihi :)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Hvorfor bidrar du til spamming gjennom å skrive her da?

Don't flatter yourself! :) hihi :)

Nå tror jeg du har misforstått skikkelig, men det er vel ikke akkurat noen overraskelse.

Gjest a survivor
Skrevet

Det er noe veldig kjent med måten du skriver på...

"............................................"

Men hvorfor leser du det jeg skriver da?

Gjest a survivor
Skrevet

Nå tror jeg du har misforstått skikkelig, men det er vel ikke akkurat noen overraskelse.

hihi:) Nei, overraskelser skjer sjelden :) Har vært gjennom for mye til det :) hihi

Så noe kommer det jo ut av dette dah :)

Skrevet

Er følelser meningsløse?

Nei, men det er ikke sikkert du skal forsøke å få utløp for så mye av det som ikke er bokstaver og innhold her inne på DOL.

Gjest a survivor
Skrevet

Nei, men det er ikke sikkert du skal forsøke å få utløp for så mye av det som ikke er bokstaver og innhold her inne på DOL.

Man kan ikke skrive annet enn bokstaver her.

Og så nevner du også innhold... hva er innhold da? Hva er innholdsløst? Kan du definere det?

Skrevet

Og så nevner du også innhold... hva er innhold da? Hva er innholdsløst? Kan du definere det?

"Må alt som skal ha mening i denne verden uttrykkes med bokstaver?" spør du. Her på DOL er det umulig å komme forbi at alt uttrykkes med bokstaver. Dersom du vil leve ut ting utenom de skrevne ord, bør du finne et annet medium.

Skrevet

Det som er innhold for deg er ikke nødvendigvis innhold for meg. Men mange gir deg signaler om hva som er innholdsløst for dem. Det kan jo være en føring eller noe å legge vekt på. Det gir meg lite mening å grave dypere i akkurat det spørsmålet.

Gjest a survivor
Skrevet

"Må alt som skal ha mening i denne verden uttrykkes med bokstaver?" spør du. Her på DOL er det umulig å komme forbi at alt uttrykkes med bokstaver. Dersom du vil leve ut ting utenom de skrevne ord, bør du finne et annet medium.

Det er jo det jeg sier. At her på DOL må man skrive med bokstaver...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...