Gå til innhold

Livet mitt

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Det som er innhold for deg er ikke nødvendigvis innhold for meg. Men mange gir deg signaler om hva som er innholdsløst for dem. Det kan jo være en føring eller noe å legge vekt på. Det gir meg lite mening å grave dypere i akkurat det spørsmålet.

Mange gir jo også uttrykk for at de synes trådene mine er gode dah! Fire av fem tråder idag har fått god oppslutning? Inkludert denne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo det jeg sier. At her på DOL må man skrive med bokstaver...

Og det at du etterlyser mening utover de skrevne ord oppfatter jeg som litt.. hvordan skal jeg si det uten at du snur og vender på det som du ofte gjør... litt irriterende.

Gjest a survivor
Skrevet

Og det at du etterlyser mening utover de skrevne ord oppfatter jeg som litt.. hvordan skal jeg si det uten at du snur og vender på det som du ofte gjør... litt irriterende.

Jeg etterlyser jo ikke mening utover bokstavene... det er jo dere andre som gjør det... jeg synes ordene i seg selv er nok jeg... men dere vil jo ha et definert innhold i dem i tillegg...

Gjest a survivor
Skrevet

Snur og vender på det? Hmmm... jeg er en detaljorientert person.... som i tillegg liker å se ting fra ulike sider.. dersom det er irriterende.. hvorfor leser du det jeg skriver da?

kan du komme med forslag til hva jeg bør gjøre annerledes sånn at du kan like det jeg skriver?

Skrevet

Mange gir jo også uttrykk for at de synes trådene mine er gode dah! Fire av fem tråder idag har fått god oppslutning? Inkludert denne...

Er suksesskriteriet ditt at du får mange svar?

Skrevet

Snur og vender på det? Hmmm... jeg er en detaljorientert person.... som i tillegg liker å se ting fra ulike sider.. dersom det er irriterende.. hvorfor leser du det jeg skriver da?

kan du komme med forslag til hva jeg bør gjøre annerledes sånn at du kan like det jeg skriver?

Forslag: Kanskje ikke snu og vende på alt. Kanskje ikke imøtegå alle som mer eller mindre vennligsinnet forsøker å gi deg et tips på veien. Du argumenterer veldig mye for din egen berettigelse og for å bekrefte at dine følelser er riktige... (Og det er de naturligvis, for de er dine, men ikke søk bekreftelse på deg og dine følelser her inne)

Skrevet

"hvorfor leser du det jeg skriver da?"

Godt spørsmål. Jeg hopper over de fleste trådene, men så leste jeg altså denne. Og hvis man først svarer, følger du tett opp, og det er lett å komme i en ordvekdling. Og du er også høflig og søt, altså. ;o)

Nå skal jeg sove. God natt.

Gjest a survivor
Skrevet

Er suksesskriteriet ditt at du får mange svar?

Godt spørsmål.

Det jeg søker er vel mer personer som kan forstå meg. Og de finnes faktisk her, om enn sjeldne.

Skrevet

Godt spørsmål.

Det jeg søker er vel mer personer som kan forstå meg. Og de finnes faktisk her, om enn sjeldne.

Det er i alle fall mange som ikke forstår deg, og det har de gitt tydelig uttrykk for. Men nå skal jeg sove. God natt.

Gjest a survivor
Skrevet

Forslag: Kanskje ikke snu og vende på alt. Kanskje ikke imøtegå alle som mer eller mindre vennligsinnet forsøker å gi deg et tips på veien. Du argumenterer veldig mye for din egen berettigelse og for å bekrefte at dine følelser er riktige... (Og det er de naturligvis, for de er dine, men ikke søk bekreftelse på deg og dine følelser her inne)

Takk for tipset.

Men jeg vet ikke hva bekreftelse på egne følelser innebærer.

Kan du utdype dette?

Gjest a survivor
Skrevet

"hvorfor leser du det jeg skriver da?"

Godt spørsmål. Jeg hopper over de fleste trådene, men så leste jeg altså denne. Og hvis man først svarer, følger du tett opp, og det er lett å komme i en ordvekdling. Og du er også høflig og søt, altså. ;o)

Nå skal jeg sove. God natt.

Åja, så fint da:) Men hva er problemet dah? ;) hihi

Gjest a survivor
Skrevet

Det er i alle fall mange som ikke forstår deg, og det har de gitt tydelig uttrykk for. Men nå skal jeg sove. God natt.

Det er ikke alt som er forståelig ved første øyekast vettu :) hihi

Og mange har nok gått forbi gull dekket med snublende gråstein over? hihi :)

Eller motsatt :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Takk for tipset.

Men jeg vet ikke hva bekreftelse på egne følelser innebærer.

Kan du utdype dette?

At man hele tiden må ha aksept fra andre om at det man gjør er riktig og bra. Folk kan bli litt lei av personer som utstråler "se meg, bekreft meg!" hele tiden.

Gjest a survivor
Skrevet

At man hele tiden må ha aksept fra andre om at det man gjør er riktig og bra. Folk kan bli litt lei av personer som utstråler "se meg, bekreft meg!" hele tiden.

Åja :) Men det er ikke det som er hensikten :) Jeg vil ikke at alle skal se meg :) Men jeg vil at de som ser meg, skal forstå meg :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Åja :) Men det er ikke det som er hensikten :) Jeg vil ikke at alle skal se meg :) Men jeg vil at de som ser meg, skal forstå meg :)

Ok, men det kan kanskje oppfattes som krav om bekreftelse.

Gjest a survivor
Skrevet

Ok, men det kan kanskje oppfattes som krav om bekreftelse.

Jeg krever ikke noe av noen. Jeg forventer ikke noe av noen. Jeg håper bare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...