Gå til innhold

FU: Synes du det er sexy eller småekkelt med tommelring på menn?

Anbefalte innlegg

Gjest smaken er som baken
Skrevet

Jeg synes at det er kleint....

Liker heller ikke piercing på menn: Ekkelt.

Ble sååå skuffa da jeg så at han ene sjarmøren hos Sigurd hadde begge deler.

Men hva mener DU??

Videoannonse
Annonse
Gjest osiejht
Skrevet

Jupp til begge deler..:-)

Legg merke til at spørsmålet var stilt slikt: sexy ELLER småekkelt....

laguna1365380434
Skrevet

Enig

Nemlig! :-) Snertent det vel.

Skrevet

Jeg har ikke sansen for piercinger verken hos menn eller kvinner.

Tommelringer har jeg ikke tenkt på en gang, men er det så ille da? Den er det jo bare å ta av seg så er saken ute av verden.

Skrevet

Jeg syns at det er hver enkelt sitt eget valg. Syns hverken det er spesielt sexy eller ekkelt. Noen kler tommelring/piercing bedre enn andre, og når det gjelder piercing er det alt med måte som gjelder for meg.

Skrevet

Jeg har ikke sansen for piercinger verken hos menn eller kvinner.

Tommelringer har jeg ikke tenkt på en gang, men er det så ille da? Den er det jo bare å ta av seg så er saken ute av verden.

Jeg synes det blir for "macho"...Macho i negativ betydning..."Macho-wanna-be"...

Jeg kjenner noen menn jeg ikke har stor sans for, som bruker disse smykkene....og da blir det ekkelt på ALLE menn...

Skrevet

Jeg synes det blir for "macho"...Macho i negativ betydning..."Macho-wanna-be"...

Jeg kjenner noen menn jeg ikke har stor sans for, som bruker disse smykkene....og da blir det ekkelt på ALLE menn...

De menn jeg har hatt har ikke brukt andre smykker enn folovelses-/giftering.

Skrevet

De menn jeg har hatt har ikke brukt andre smykker enn folovelses-/giftering.

Nå tenkte jeg på hos menn generelt...Liker du denne moten på menn?

Hva dere synes er pent eller ikke...

Neon synes at det er usexy med gullsmykke på hårete bryst...Andre synes at det er lite pent.

Skrevet

Neon synes at det er usexy med gullsmykke på hårete bryst...Andre synes at det er lite pent.

Fete gullenker på hårete bryst er jo bare parodisk, og så gjennomført dumt (med mindre man kommer fra et sted i verden hvor dette regnes som estetisk pent) at det er umulig å få sagt det tydelig nok.

"..........................................."

Skrevet

Fete gullenker på hårete bryst er jo bare parodisk, og så gjennomført dumt (med mindre man kommer fra et sted i verden hvor dette regnes som estetisk pent) at det er umulig å få sagt det tydelig nok.

"..........................................."

Hva mener Prozak om tommelringer da? Pent eller ikke?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har aldri lagt merke til tommelring på noen, så det må jeg se først før jeg kan uttale meg.

Skrevet

Jeg foretrekker menn generellt uten mye pynt og stæsj. :o)

Feite gull-lenker kan jeg så absolutt styre meg for, men hårete brystkasser derimot... Yummi.

Skrevet

Hva mener Prozak om tommelringer da? Pent eller ikke?

Personlig synes jeg det ser dumt ut, men noe annet mener jeg ikke om det :-)

"............................................."

laguna1365380434
Skrevet

Legg merke til at spørsmålet var stilt slikt: sexy ELLER småekkelt....

Ja, og jeg svarte at begge deler er sexy. Det var i alle fall det jeg prøvde å utrykke! ,-)

laguna1365380434
Skrevet

Hår da?

Næh..Helst ikke..Men pene tatoveringer, gjerne..på pene spenstige guttearmer, rygger eller brystkasser.. ;-)

Skrevet

Næh..Helst ikke..Men pene tatoveringer, gjerne..på pene spenstige guttearmer, rygger eller brystkasser.. ;-)

Er ikke du over 30 da, laguna? Styrer og steller du fortsatt med "gutter"? :-)

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...