Gå til innhold

FU: Synes du det er sexy eller småekkelt med tommelring på menn?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Er ikke du over 30 da, laguna? Styrer og steller du fortsatt med "gutter"? :-)

"............................................."

Ja, klart det..;-) Jeg er en barnslig sak, og liker nok "gutter" bedre enn "menn"..;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest den ekte noor
Skrevet

Det er meg revnende likegyldig.

Skrevet

Det er meg revnende likegyldig. Ser ikke på tomlene til folk uansett...

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg synes ikke "sjarmørene" til Sigurd er noe som heldst sjarmerende. Tommelring? Nei, det er ikke noe særlig...

Skrevet

Jeg synes ikke "sjarmørene" til Sigurd er noe som heldst sjarmerende. Tommelring? Nei, det er ikke noe særlig...

De er vel helt gjennomsnittlige menn alle 8? Alle er ikke etter min smak, men dog. Jeg er neppe etter alle sjarmørenes smak heller! ;o)

Gjest Aimabel
Skrevet

De er vel helt gjennomsnittlige menn alle 8? Alle er ikke etter min smak, men dog. Jeg er neppe etter alle sjarmørenes smak heller! ;o)

Gjennomsnittlige? Ok, mulig jeg er veldig kritisk. Jeg synes de er mange personligheter, men alle er jo meget spesielle da. F.eks han lille virker så utrolig slitsom krampaktig blid. Og så har du han fotballfyren som aldri har sett et slips. Og så har du en komfirmant og en litt harry bjønn, han store med briller er forsåvidt helt ok, men ikke min type.

Jeg gleder meg til jakten på kjærligheten starter jeg. Det kaller jeg sjarmører. Han Harald er min favoritt da.

Skrevet

Gjennomsnittlige? Ok, mulig jeg er veldig kritisk. Jeg synes de er mange personligheter, men alle er jo meget spesielle da. F.eks han lille virker så utrolig slitsom krampaktig blid. Og så har du han fotballfyren som aldri har sett et slips. Og så har du en komfirmant og en litt harry bjønn, han store med briller er forsåvidt helt ok, men ikke min type.

Jeg gleder meg til jakten på kjærligheten starter jeg. Det kaller jeg sjarmører. Han Harald er min favoritt da.

*Hehe* Du har helt rett, jeg oppfatter dem sånn også. Nesten så jeg pustet lettet ut da Thomas ga Sigurd den Karhu-lua nå sist! :o)

De er en samling av forskjellige fyrer, men veldig unormale er ingen av dem.

Skrevet

kommer helt an på hvilken mann det er!! kan slå begge veger.

bugge -jenta
Skrevet

Det hadde vært helt utenkelig på min mann ihvertfall.

Generelt synes jeg det ikke er spesielt sexy, men sikkert greit nok på noen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mener verken det ene eller det andre om de som går med det, men jeg kunne aldri dratt på meg noe sånt selv.

Skrevet

Jeg liker det. Ser eldstemannen min har det, og kjenner flere andre også som bruker det.

Gjest Persille
Skrevet

Det kommer an på.

Noen menn kler smykker - uansett hvilken type, noen gjør det ikke.

Noen menn kler piercinger, ringer i øret, tatoveringer, etc - andre gjør det ikke.

Noen kler tommelringer og andre ringer - noen gjør det ikke.

For min del kommer det an på helheten, anledning og person.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg liker ikke menn med masse smykker og ringer. En fin klokke og giftering er ok.

Skrevet

Kommer an på - men på rette typen så blir det prikken over i-en! Men han må være kul da, og ikke snobbekul, men litt sånn hippiekul.

Skrevet

Næh..Helst ikke..Men pene tatoveringer, gjerne..på pene spenstige guttearmer, rygger eller brystkasser.. ;-)

Oh, enig. Men jeg synes det må være en viss bredde på menn. Og jeg sier ikke neitakk til litt hår på kassa heller. *sikle*

Skrevet

Ekkelt synes jeg ikke det er, verken piercing, tommelring eller tatovering, men jeg synes ikke det er fint eller sexy. Det virker for desperat, synes jeg. Se meg, se meg, se meg! Liksom.

Gjest Thekla84
Skrevet

Det kommer an på personen. Er han en sånn fyr som kler seg "casual" så syns jeg ikke det passer. Men er han en tvers igjennom metal-mann, da er det ganske sexy!! :D

Skrevet

Det ser utrolig harry ut med tommelring. Absolutt ikke pent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...