laguna1365380434 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Er ikke du over 30 da, laguna? Styrer og steller du fortsatt med "gutter"? :-) "............................................." Ja, klart det..;-) Jeg er en barnslig sak, og liker nok "gutter" bedre enn "menn"..;-) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Det er meg revnende likegyldig. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Det er meg revnende likegyldig. Ser ikke på tomlene til folk uansett... 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Jeg synes ikke "sjarmørene" til Sigurd er noe som heldst sjarmerende. Tommelring? Nei, det er ikke noe særlig... 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Jeg synes ikke "sjarmørene" til Sigurd er noe som heldst sjarmerende. Tommelring? Nei, det er ikke noe særlig... De er vel helt gjennomsnittlige menn alle 8? Alle er ikke etter min smak, men dog. Jeg er neppe etter alle sjarmørenes smak heller! ;o) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 De er vel helt gjennomsnittlige menn alle 8? Alle er ikke etter min smak, men dog. Jeg er neppe etter alle sjarmørenes smak heller! ;o) Gjennomsnittlige? Ok, mulig jeg er veldig kritisk. Jeg synes de er mange personligheter, men alle er jo meget spesielle da. F.eks han lille virker så utrolig slitsom krampaktig blid. Og så har du han fotballfyren som aldri har sett et slips. Og så har du en komfirmant og en litt harry bjønn, han store med briller er forsåvidt helt ok, men ikke min type. Jeg gleder meg til jakten på kjærligheten starter jeg. Det kaller jeg sjarmører. Han Harald er min favoritt da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Gjennomsnittlige? Ok, mulig jeg er veldig kritisk. Jeg synes de er mange personligheter, men alle er jo meget spesielle da. F.eks han lille virker så utrolig slitsom krampaktig blid. Og så har du han fotballfyren som aldri har sett et slips. Og så har du en komfirmant og en litt harry bjønn, han store med briller er forsåvidt helt ok, men ikke min type. Jeg gleder meg til jakten på kjærligheten starter jeg. Det kaller jeg sjarmører. Han Harald er min favoritt da. *Hehe* Du har helt rett, jeg oppfatter dem sånn også. Nesten så jeg pustet lettet ut da Thomas ga Sigurd den Karhu-lua nå sist! ) De er en samling av forskjellige fyrer, men veldig unormale er ingen av dem. 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 kommer helt an på hvilken mann det er!! kan slå begge veger. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Det hadde vært helt utenkelig på min mann ihvertfall. Generelt synes jeg det ikke er spesielt sexy, men sikkert greit nok på noen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Mener verken det ene eller det andre om de som går med det, men jeg kunne aldri dratt på meg noe sånt selv. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Jeg liker det. Ser eldstemannen min har det, og kjenner flere andre også som bruker det. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Det kommer an på. Noen menn kler smykker - uansett hvilken type, noen gjør det ikke. Noen menn kler piercinger, ringer i øret, tatoveringer, etc - andre gjør det ikke. Noen kler tommelringer og andre ringer - noen gjør det ikke. For min del kommer det an på helheten, anledning og person. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Jeg liker ikke menn med masse smykker og ringer. En fin klokke og giftering er ok. 0 Siter
bb71 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Kommer an på - men på rette typen så blir det prikken over i-en! Men han må være kul da, og ikke snobbekul, men litt sånn hippiekul. 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Næh..Helst ikke..Men pene tatoveringer, gjerne..på pene spenstige guttearmer, rygger eller brystkasser.. ;-) Oh, enig. Men jeg synes det må være en viss bredde på menn. Og jeg sier ikke neitakk til litt hår på kassa heller. *sikle* 0 Siter
tonie Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Ekkelt synes jeg ikke det er, verken piercing, tommelring eller tatovering, men jeg synes ikke det er fint eller sexy. Det virker for desperat, synes jeg. Se meg, se meg, se meg! Liksom. 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Det kommer an på personen. Er han en sånn fyr som kler seg "casual" så syns jeg ikke det passer. Men er han en tvers igjennom metal-mann, da er det ganske sexy!! 0 Siter
cecily Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Det ser utrolig harry ut med tommelring. Absolutt ikke pent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.