Gå til innhold

Hvilken markblomst synes dere er finest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• DarkPink

4

• Glimtipper

4

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest trultemor26
Skrevet

Prestekrage!

Og fargen på forglemmegei er verdens fineste.

Gjest Milla83
Skrevet

Veit ikke om det er markblomst,men liljekonvallen er nydelig

Gjest a survivor
Skrevet

Veit ikke om det er markblomst,men liljekonvallen er nydelig

Enig. Liljekonvallen er veldig søt :)

Skrevet

Blåveis og forglemmegei. Og blåklokker og prestekrager og tiriltunge. Og liljekonvall og markjordbærblomster. :o) Markblomster så nyyydelige! Mange pene hageblomster også, men markblomstene er de peneste.

Skrevet

Liljekonvall. Plukket alltid en stoooor bukett til mamma på vei hjem fra skolen når de begynte å springe ut.

Gjest a survivor
Skrevet

Liljekonvall. Plukket alltid en stoooor bukett til mamma på vei hjem fra skolen når de begynte å springe ut.

Åååh... så søtt:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Åja! Sånn er det masse av i hagen til kjæresten min - de er så nydelige! :o) Plukket en stor bukett til bursdagen hans, det ble så fint på bordet.

Jeg husker da jeg først kom på besøk her, i min mest syrinlilladiggende periode sånn midt på 80-tallet, så syns jeg de blomstene var så utrolig fine. Hadde akkurat rette farge liksom. Da jeg sa det til min svigerfar tror jeg det for fullt gikk opp for han at sønnen ikke hadde funnet seg noe godt gardskjerringemne. Engkarse er nemlig _ugress_. :-D

Skrevet

Jeg husker da jeg først kom på besøk her, i min mest syrinlilladiggende periode sånn midt på 80-tallet, så syns jeg de blomstene var så utrolig fine. Hadde akkurat rette farge liksom. Da jeg sa det til min svigerfar tror jeg det for fullt gikk opp for han at sønnen ikke hadde funnet seg noe godt gardskjerringemne. Engkarse er nemlig _ugress_. :-D

Det er visst ugress ja, men så pent det er da! :o) Min kjære ser ikke forskjell på ugress og plantede blomster uansett så de får stå i fred hos oss. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...