Gå til innhold

Hvilken markblomst synes dere er finest?

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Blåveis, fioler, liljekonvall og natt-og-dag.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

12

• DarkPink

4

• Glimtipper

4

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Jeg har helt fra jeg var liten vært svak for "forglem-meg-ei". Aner ikke om det var navnet eller utseendet jeg falt for først ;-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Prestekrage på sommeren og kvitveis i april mai.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det må være natt og dag og tiriltunge!

Hva slags blomst er natt og dag? :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes linneaen er veldig fin. :)

Gjest Settlers
Skrevet

Forglem-meg-ei. Så små og nydelige. De ser ut som om en liten åffer det-mann (fra Ronja Røverdatter) har malt dem med en bittepitte liten pensel.

Utrolig vakre.

Gjest a survivor
Skrevet

Hvorfor grine? Trodde du den var utryddet? Den er så nydelig, enig i det.. Der jeg kommer fra finnes bare hvitveis, så det er så hærlig å vandre steder der de vokser vilt. =) Gulveisen er relativt sjelden tror jeg, men har den i hagen (!) her jeg bor nå! :D

Det er første gang jeg har sett bilde av en gulveis... jeg trodde ikke at den eksisterte.... derfor... du åpenbarte gulveisen for meg :) Tusen tusen takk!!

mariaflyfly
Skrevet

Løvetann. Jeg vet de er ugress, men de er så sjarmerende :)

Hehe, jeg har en bekjent fra England som falt fullstendig for løvetannen her i Norge. Han syntes det var den vakreste blomsten han noen gang hadde sett! Kunstnerisk gæærn fyr. ;) Så han tok likegodt med seg noen eksemplarer hje i bagasjen og planta dem i hagen sin. To-tre år seinere var naboene hans klin gærne på denne nye blomsten som bare spredte og spredte seg i "lawnen" deres... ;)

Gjest a survivor
Skrevet

Min favoritt er tiriltunge :)

Åh.... det er den søte lille røde og gule? Sant? Den er søt jah :) hihi

Gjest a survivor
Skrevet

Hehe, jeg har en bekjent fra England som falt fullstendig for løvetannen her i Norge. Han syntes det var den vakreste blomsten han noen gang hadde sett! Kunstnerisk gæærn fyr. ;) Så han tok likegodt med seg noen eksemplarer hje i bagasjen og planta dem i hagen sin. To-tre år seinere var naboene hans klin gærne på denne nye blomsten som bare spredte og spredte seg i "lawnen" deres... ;)

hihi:) very good :) hihi

Skrevet

Ballblom!

Er ikke det en forvillet hageplante? Nydelig er den i alle fall! Har akkurat plantet to stk i hagen. :o)

Gjest Personifica
Skrevet

Er ikke det en forvillet hageplante? Nydelig er den i alle fall! Har akkurat plantet to stk i hagen. :o)

Jeg har og plantet! Kanskje det ikke er markblomst, nei...Men en av de fineste jeg vet om. Du, jeg tror det er markblomst. Har vært rundt på nettet ifbm sønnens herbarium og mener bestemt det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...