Gå til innhold

Hva liker dere best ved sommeren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenter _uten_ bikini.

"..................................."

Gjest a survivor
Skrevet

Ja, de fleste gutter vil svare at jenter er det beste ved sommeren. Men jeg lurte mer på forslag til aktiviteter å gjøre, steder å gå til, konserter og sånt... blir sittende altfor mye inne jeg.. derfor jeg spurte...

Gjest dilly
Skrevet

Sol, ferie, grilling overalt, nylakkede tånegler, lukten av regn på varm asfalt, lukten av nyslått gress, utepils, rollerblading i regnvær, strandturer, å kunne ligge en hel dag i gresset med musikk på øret og bli pent solbrent, loffe rundt i sandaler... *Sukk*

Og her regner det.

Gjest a survivor
Skrevet

Sol, ferie, grilling overalt, nylakkede tånegler, lukten av regn på varm asfalt, lukten av nyslått gress, utepils, rollerblading i regnvær, strandturer, å kunne ligge en hel dag i gresset med musikk på øret og bli pent solbrent, loffe rundt i sandaler... *Sukk*

Og her regner det.

Takk for fint innlegg! :)

Gjest Debra irl
Skrevet

jordbær

sol

softis

sjø

nattbading i tjern

dugg i gresset

frokost på terrassen

blide hyttenaboer

lukten fra kullgrill

varm hud

Angelica :o)
Skrevet

Jeg liker alt!!

Elsker varmen, at det lyst ute, humøret stiger, grilling, utepils, nyslått gress, regnet, bading, is.. etc :D

Skrevet

Stå opp - dusje, ta på skjørt og topp - og gå rett ut i bilen uten jakke :)

Skrevet

At jeg slipper å kle på ungene masse klær når de skal ut døra.

Gjest midia
Skrevet

laptop på fanget ute i skyggen med brus og snacks er hærlig!

Gjest a survivor
Skrevet

jordbær

sol

softis

sjø

nattbading i tjern

dugg i gresset

frokost på terrassen

blide hyttenaboer

lukten fra kullgrill

varm hud

Åhhh.... så fint skrevet dah! Tusen takk :)

Gjest a survivor
Skrevet

Stå opp - dusje, ta på skjørt og topp - og gå rett ut i bilen uten jakke :)

Hihi :) Så søtt dah :)

Gjest a survivor
Skrevet

laptop på fanget ute i skyggen med brus og snacks er hærlig!

Åhh.. nå fikk jeg lyst på salt snacks! :) tusen takk!

Gjest Aimabel
Skrevet

__På arbeidsdager:__

Å begynne tidlig på jobb, og komme seg ut mens det enda er stille og kjølig.

Sitte ute i lunchen i en park, ved en fontene.

Det er lenge lyst,og greiere å finne på ting etter jobb, besøke andre, eller møte kjæresten på middag på uterestaurant.

__På fridager:__

Å spise frokost på balkongen etter en tidlig joggetur.

Sykkelturer, padleturer og fisketurer, gjerne med overnatting. Dra på stranda, eller være ved et vann, og bade og grille.

Små utflukter til koselige steder på kjøligere dager.

Varme sommerdager liker jeg best å sitte i skyggen med en god bok og noe kaldt å

drikke.

Skrevet

Den varme sola i nakken.

Knusktørr sand mellom tærne.

Solvarmt gress på bare føtter.

Badmington i parken.

Lukten av noen som griller.

Å trenge mindre søvn.

Lukten av kjæresten min når han har vært ute i sola.

Ferie.

Gjest trultemor26
Skrevet

Varmen, solbrun hud, middels solbrent, ligge på stranda, lyden av måker, båtmotordur, lyden av sjø, lukten av tang og tare, lukten av båtbensin og olje, gå barbent, sand imellom tærne, lukten av solkrem, is, markjordbær, ordentlig jordbær, reker og hvitvin i sommerkvelden, bade, ferie, markblomster, barbent i gresset..

Skrevet

Siden jeg ikke fikk tilbrakt sommeren i fjor sammen med kjæresten min (han var på jobb fra midten på juni til først på oktober!) så blir dette vår første sommer sammen og vi gleder oss vanvittig....

Til late, solrike dager, kveldsbad i små tjern, rusle i skogen mens sola siles mellom grønne løvtrær, døse i sola og kile hverandre på ryggen med et strå, spise is og bare kjenne hverandres solvarme hud...

Gjest girasol
Skrevet

Varmen, solbrun hud, middels solbrent, ligge på stranda, lyden av måker, båtmotordur, lyden av sjø, lukten av tang og tare, lukten av båtbensin og olje, gå barbent, sand imellom tærne, lukten av solkrem, is, markjordbær, ordentlig jordbær, reker og hvitvin i sommerkvelden, bade, ferie, markblomster, barbent i gresset..

Skriver under på ALT det der =D I tillegg må jeg også nevne varme duggvåte morgener, ligge på en brygge med hendene i vannet og sykkelturer på gruslagte veier med høyt grønnt gress rundt.

Sommer er herlig! Beste tida på året!!

Gjest trultemor26
Skrevet

Skriver under på ALT det der =D I tillegg må jeg også nevne varme duggvåte morgener, ligge på en brygge med hendene i vannet og sykkelturer på gruslagte veier med høyt grønnt gress rundt.

Sommer er herlig! Beste tida på året!!

*skriver under på ditt*

Også kom jeg på nå i stad: lyden av teltglidlås!

Og jogge i varmt sommer-regn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...