Dorthe Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 At det går an å komme seg utenfor døra de dagene det ikke regner. Jeg hater å føle meg innestengt og kan derfor ikke fordra snø og vinter. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Ja, de fleste gutter vil svare at jenter er det beste ved sommeren. Men jeg lurte mer på forslag til aktiviteter å gjøre, steder å gå til, konserter og sånt... blir sittende altfor mye inne jeg.. derfor jeg spurte... Utepils ) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Jeg liker at vi har fri fra jobb, skole og barnehage. Liker å slippe å MÅTTE Stå opp til et bestemt tidspunkt hver morgen. Jeg liker at vi er fri til å kunne gjøre som vi vil, fjellturer, badeliv, soling, shopping, ferietur, telte i hagen (jaja,litt sjarm har det kanskje) Plukke blåbær, være på jazzfestival, drikke vin og øl, ha god tid til barna. Aller best liker jeg meg når det er strålende vær og vi er hjemme hos mine foreldre og dyrker bade og sjølivet. Håper du får en riktig god sommer!! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Gå på stranden sent om ettermiddagen. Lese ute! Regn og frisk luft. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Siden jeg ikke fikk tilbrakt sommeren i fjor sammen med kjæresten min (han var på jobb fra midten på juni til først på oktober!) så blir dette vår første sommer sammen og vi gleder oss vanvittig.... Til late, solrike dager, kveldsbad i små tjern, rusle i skogen mens sola siles mellom grønne løvtrær, døse i sola og kile hverandre på ryggen med et strå, spise is og bare kjenne hverandres solvarme hud... Ikke for sdd? *lurer* Is glemte jeg! Og kald brus! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Lukten av nyklippet gress. Etter regnværet 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Ikke for sdd? *lurer* Is glemte jeg! Og kald brus! Jeg har fått beskjed om å merke innlegg han ikke bør lese, og han er så lei av å lese om kjæresten min så derfor. ;o) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har fått beskjed om å merke innlegg han ikke bør lese, og han er så lei av å lese om kjæresten min så derfor. ;o) *knis* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har fått beskjed om å merke innlegg han ikke bør lese, og han er så lei av å lese om kjæresten min så derfor. ;o) Da må det være mye lettere for deg å merke de innleggene SDD kan lese. Siden innlegg fra deg uten at kjæresten din er nevnt er i sterkt mindretall ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Da må det være mye lettere for deg å merke de innleggene SDD kan lese. Siden innlegg fra deg uten at kjæresten din er nevnt er i sterkt mindretall ;-) Hysj da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.