Gå til innhold

Hva liker dere best ved sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det går an å komme seg utenfor døra de dagene det ikke regner.

Jeg hater å føle meg innestengt og kan derfor ikke fordra snø og vinter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de fleste gutter vil svare at jenter er det beste ved sommeren. Men jeg lurte mer på forslag til aktiviteter å gjøre, steder å gå til, konserter og sånt... blir sittende altfor mye inne jeg.. derfor jeg spurte...

Utepils :o)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg liker at vi har fri fra jobb, skole og barnehage. Liker å slippe å MÅTTE Stå opp til et bestemt tidspunkt hver morgen. Jeg liker at vi er fri til å kunne gjøre som vi vil, fjellturer, badeliv, soling, shopping, ferietur, telte i hagen (jaja,litt sjarm har det kanskje) Plukke blåbær, være på jazzfestival, drikke vin og øl, ha god tid til barna. Aller best liker jeg meg når det er strålende vær og vi er hjemme hos mine foreldre og dyrker bade og sjølivet.

Håper du får en riktig god sommer!!

hare1365380455
Skrevet

Gå på stranden sent om ettermiddagen. Lese ute! Regn og frisk luft.

hare1365380455
Skrevet

Siden jeg ikke fikk tilbrakt sommeren i fjor sammen med kjæresten min (han var på jobb fra midten på juni til først på oktober!) så blir dette vår første sommer sammen og vi gleder oss vanvittig....

Til late, solrike dager, kveldsbad i små tjern, rusle i skogen mens sola siles mellom grønne løvtrær, døse i sola og kile hverandre på ryggen med et strå, spise is og bare kjenne hverandres solvarme hud...

Ikke for sdd? *lurer*

Is glemte jeg! :D Og kald brus!

Gjest a survivor
Skrevet

Lukten av nyklippet gress.

Etter regnværet :)

Skrevet

Ikke for sdd? *lurer*

Is glemte jeg! :D Og kald brus!

Jeg har fått beskjed om å merke innlegg han ikke bør lese, og han er så lei av å lese om kjæresten min så derfor. ;o)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har fått beskjed om å merke innlegg han ikke bør lese, og han er så lei av å lese om kjæresten min så derfor. ;o)

*knis* :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Da må det være mye lettere for deg å merke de innleggene SDD kan lese. Siden innlegg fra deg uten at kjæresten din er nevnt er i sterkt mindretall ;-)

Skrevet

Da må det være mye lettere for deg å merke de innleggene SDD kan lese. Siden innlegg fra deg uten at kjæresten din er nevnt er i sterkt mindretall ;-)

Hysj da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...