Gå til innhold

SMN-alltid på!??

Anbefalte innlegg

Gjest smn-teit
Skrevet

Min stesønn har gjort et eller annet slik at smn alltid er på. Jeg prøver å "avslutte" men får da til svar at andre programmer (outlook ekspress) bruker dette. Men han bor jo ikke her, å når andre av hans venner logger seg på kommer deres meldinger opp til meg. Hva gjør jeg for at smn ikke skal automatisk logge på? Jeg gidder ikke logge av dette manuelt hver eneste dag, da jeg bruker maskina my ifh til jobb.....hjelp!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du logger av. I bildet som kommer fram står det "status". Der velger du "vis som frakoblet"

fuji1365380447
Skrevet

Msn...

Gå inn på det nedrullinsvinduet på din profil, og trykk på Alternativer.

Der trykker du på Generelt, og ta vekk markeringen for "Kjør Windows Live Messenger når jeg logger meg på Windows".

Og "Tillat automatisk pålogging når jeg logger meg på internett"

fuji1365380447
Skrevet

Du logger av. I bildet som kommer fram står det "status". Der velger du "vis som frakoblet"

Jo, men da må h*n gjør det hver gang hun er inne...

Bedre å endre instillinger slik at det ikke logger seg på...

Skrevet

Den logger seg på, men andre brukere ser ikke at hun er pålogget, så da vil ikke noen forstyrre.

Jeg har selv valgt din framgangsmåte da.. Kom ikke på det. Når jeg logger på står jeg også automatisk som frakoblet.

Skrevet

Fire (4!) ganger klarer du å skrive "smn". Hva i all verden er "snm"? "Soft Network Micro"?

"............................................"

Gjest svartepetter
Skrevet

Fire (4!) ganger klarer du å skrive "smn". Hva i all verden er "snm"? "Soft Network Micro"?

Kanskje h*n er en idiot?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er ikke alltid så lett med disse forkortelsene vet du. Naboen vår sa konsekvent ISND i stedet for ISDN, han greide rett og slett ikke få det inn. Godt for han at mange kaller ADSL for breiband, for det greier han si uten at det blir feil.

:-)

Gjest alltid på?
Skrevet

Msn...

Gå inn på det nedrullinsvinduet på din profil, og trykk på Alternativer.

Der trykker du på Generelt, og ta vekk markeringen for "Kjør Windows Live Messenger når jeg logger meg på Windows".

Og "Tillat automatisk pålogging når jeg logger meg på internett"

Det er ikke haket av der i utgangspunktet!?...og sorry feilskrivingen, men jeg bruker ikke dette programmet til vanlig, så jeg gidda ikke sjekke opp navnet først....

Gjest alltid på?
Skrevet

Kanskje h*n er en idiot?

kanskje jeg ikke gidda sjekke, siden jeg ikke bruker det j¤%&a programmet. Å du- ser at alle andre skjønte hva jeg mente iallefall, så da er kanskje du en I%¤t?;0)

Gjest alltid på?
Skrevet

Har de rette innstillingene nå, men logger seg likevel automatisk på..Skjønner ikke hvorfor...Og gutten selv vet ikke hva han har gjort..:0(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...